Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb nu Splinter Cell: Double Agent uitgespeeld en ben zeker heel benieuwd naar Conviction, wordt een vervolg op de vorige toch? Ik vond dat echt een topgame, er staat ook to be continued, en er is natuurlijk zoveel verwarring onstaan voor de buitenwereld of Sam Fisher nou loyaal is aan de Amerikaanse staat of de JBA, en het is dan nog maar de vraag of de NSA hem helpt, dus vandaar dat hij waarschijnlijk veroordeeld (convicted) wordt, want ik heb ergens gehoord dat Sam Fisher in de volgende game niet meer voor een geheime organisatie werkt, maar zichzelf probeer te redden ofzo, klopt dat? Dat zou dan op zich wel verklaarbaar zijn. Iig, DA was een topgame, een van de beste voor de Xbox 360 en ik verwacht veel van Conviction.
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  2. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er iets over deze game is verteld op de GC? Heb zelf niks gehoord namelijk, wat ik wel jammer vind, hoop te eigenlijk op nieuwe screens of (nog beter) gameplay beelden.
     
  3. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer even een bump, maar is er misschien ergens enig nieuws wat ik misschien heb gemist? Het is echt té stil rond deze game de laatste paar maanden :eek:.
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ik ook , echter weinig nieuws gezien van deze aankomende topper
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik denk dat marketing technisch wel verstandig is van ubisoft.. waarschijnlijk alle energie en aandacht naar assassins creed.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    omg.... vroeg me net af wanneer we deze game konden gaan verwachten... voorlopig niet dus.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Gelukkig want ik kijk echt uit naar deze game, eindelijk weer eens wat vernieuwends in het sluip genre. :)
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ik het een tof idee vindt, dat mengen in het publiek en het feit dat er mensen achter JOU aanzitten deze keer, hoop ik wel dat er weer ouderwetse sneak mission inzitten met alle gadgets zoals vanouds...

    En multiplayer.. laat ze aub niet meer zoiets maken zoals double agent! het was niet slecht, maar ook niet echt bijzonder.
    Chaos theory, en nog beter, pandora tomorrow waren heel bijzonder.. tactiek en geduld was vereist, met double agent was het gewoon zo vlot mogelijk rennen naar een punt, hacken en klaar alweer... geen goede levels ook, en alles was gewoon niet zo indrukwekkend zoals het zou moeten zijn... daarom speelde iedereen die game ook een weekje online, en toen was de pret er alweer vanaf.
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja ik heb double agent alleen de demo gespeeld, vond die zwaar tegenvallen. De demo ontbrak aan sfeer, daarom hoop ik dat ze het bij deze wel beter doen. En idd dat opgaan in de mensen lijkt me echt vet, en zorgt voor een extra spanning lijkt me.
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik ben echt zooo enorm teleurgesteld in de heren van Ubisoft.
    Begrijp me niet verkeerd,het kan leuk uitpakken hoor.

    maar splinter cell draaide altijd om sneaken,leuke gadgets,het donker is je vriend,coole moves etc..

    En wat doen ze,ze gooien het hele roer om.
    En dat ze dat in de SP flikken kan ik nog mee leven.
    Maar please dear god!! bring back the MP van CT en PT!

    Echt waar sloeg die MP op in double agent!?
    Was dat MP voor retards.

    Geen teamwork meer,geen team deathmatch meer,geen gadgets meer,mercs hadden geen shotgun meer,geen uzi meer.
    Spies hadden geen shockgun meer,of stickycams,spyfinders,etc..

    Echt alle diepgang die de MP van CT en PT zo geweldig maakte hebben ze gewoon keihard verkracht en zo ontyzettend mainstream gemaakt dat het gewoon om te janken was.

    En echt als ze in Convictions weer zo een verne*kte MP maken dan is de Splinter cell serie dood voor mij.

    CT en PT zijn voor mij nog steeds de nr1 beste multiplayergames ooit en speel het nog regelmatig.
    Het was een multiplayer die je moest leren spelen waar je goed in moest worden.

    En nog steeds spelen een kleine groep mensen uit de community de MP.
    Echt je had de ubiforums moeten lezen toen Double agent uitkwam hoe boos en teleurgesteld iedereen was over de MP.

    Ik wil hier niet als een zeikert overkomen,het is allemaal mijn mening.
    Maar vind het gewoon jammer dat alles tegenwoordig anders en vernieuwend en mainstream moet zijn,alleen om de kassa te spekken.
    En de trouwe fans...
    Tsja jammer dan..
     
  13. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Amen Smokey, SCPT had imo ook veruit de beste multiplayer ervaring ooit......... man mount hospital :)
     
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertigo plaza was mijn favoriet :thumbs:
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hoo hoo, ik ben ook een trouwe fan hoor. :+ Heb tot nu toe alle SC games gehad, behalve Double Agent dan want daar vond ik de demo heel erg van tegenvallen. Conviction lijkt mij gewoon tof dat ze iets nieuws proberen, kijk DA viel bij het publiek niet in goede handen dat klopt maargoed ik geef deze game wel een kans van slagen. Het idee is heel tof dat je moet opgaan in de massa, en op een sneaky manier mensen kan overmeesteren. Het doet me veel aan Assassins Creed denken, alleen hoop ik dat het wel beter is uitgewerkt dan in AC.
     
  16. eRJee

    eRJee Niko Bellic

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    He-le-maal mee eens. De Co-op van CT en de MP van PT... ik hoop echt dat die nog terug te vinden valt. Anders zal het een klassieker van de klassiekers worden.
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Welke vonden jullie beter,Pandora tommorow of Chaos theory?
    Chaos Theory vond ik erg sterk,alleen ik zat al vast in dat 2de level,waar je vanuit die soort Mansion vanaf het dak naar beneden moest glijden.
    En vanaf dat punt ergens wist ik niet meer verder te komen:)
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2008
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Chaos Theory is mijn favoriet vooral omdat deze technisch ZO goed was op het moment dat hij uitkwam.

    nog steeds is het 1 van mooiste xbox 1 spellen, zo niet de mooiste

    ook de toevoeging van het mes vond ik erg cool :)

    om nog maar te zwijgen over het fantatische leveldesign, het 1e level kon ik wel blijven spelen
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren.
    Er zijn toen door de fans van de splinter cell serie allerlei petities getekend,en mailtjes na ubisoft gestuurd en weet ik veel allemaal wat.

    En er is gewoon nooit op gereageerd,ze doen gewoon waar ze zelf zin in hebben.
    Luisteren naar de fans deden ze in ieder geval niet,dus de kans dat de oude MP terug komt is denk ik klein.

    Toch heb ik wel een sprankeltje hoop nu convictions terug is naar de tekentafel.
    Maar ben bang dat het gewoon weer een multiplayer-waar iedereen-van-kan-genieten-zowel-jong-en-oud gaat worden.

    Ach we zullen het zien tot die tijd blijf ik wel CT en PT spelen.

    (al duurt het soms een half uur voordat mensen joinen...)
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Pandora tomorrow's MP was echt om te smullen zo goed.. CT pikte dat op en ging daarmee verder, beide waren online ZEER origineel en dat mis ik heel erg tegenwoordig.

    Wat er met double agent gebeurde online, geen idee.. maar dat was bagger, het leek wel alsof de makers die hadden gemaakt voor de massa, lekker snel, niet moeilijk, minder gadgets, minder moeilijke maps, minder teaimwork, etc.

    Conviction oogt goed en het idee is goed, hadden ze het maar onder een andere naam gedaan.. een andere franchise in plaats van het originele sluip en sneak werk van splinter cell te verkrachten.
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina