Tomb Raider Anniversary

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kapitein Iglo, 18 jun 2007.

1. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Over die glitch gesproken in de manor. Als je er voorbij wilt komen moet je gewoon iets eerder loslaten en dan kom je niet vast te zitten. Normaal laat je los als ze maximaal is uitgelopen op de muur, nu moet je bij 3/4 ong. loslaten en land je gewoon perfect.:thumbs:

2. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe versla je de T-rex nu! Je moet zijn rage balk vol schieten, vervolgens komt hij op je af rennen. Dan moet je B en dan een kant op springen??? hierbij wordt ik altijd geraakt... HULP!

Ik heb hierboven hulp nodig... Dus voor de mensen die hem hebben uitgespeeld.

Laatst bewerkt: 30 okt 2007
  3. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wachten tot het beeld bruin wordt en je in de rechterhoek ziet dat je op zijkant + B moet drukken, alleen dan pas drukken, dan gaat het hele gebeuren in slow motion, wachten totdat die 2 dingetjes bij elkaar komen en rood wordt en dan schieten. Dan maak je een headshot en doe je hem wat damage. Om echt zware damage bij hem toe te doen moet je bovenstaande combineren met je omgeving.

Klopt maar het lastige is om het hele laatste moment springen af te leren aangezien je dat FLINK aantal keren nodig hebt door de game (tot frustraties toe, damn you jump in egypt!). Maar het was me gelukt net voordat de tijd voorbij was, had nog 2 a 3 seconden over :D

Laatst bewerkt: 31 okt 2007
  4. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag over de het zelfde stuk Iglo :)

Bedankt voor je reactie, maar het lukt nog niet. Zodra er midden onderin het beeld de LS + B staat. Neem ik aan dat je een kant opmoet drukken met B. Hierbij worden ik ALTIJD geraakt door de T REX. Ik kan hem niet ontwijken en daarna verdwijnt de Rage meter weer. Ik weet dus niet wanneer of wat je moet doen wanneer de LS en B knop moet drukken. hier gaat het altijd mis! De T rex heeft nog nooit meer dan 10% van zijn leven eraf gehad.

5. Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    0
    Het is de bedoeling dat je de t-rex naar van die houten spikes lokt. Zorg er eerst voor dat je de t-rex naar de andere kant lokt en dan ga je jij heel snel terug naar de andere kant en voor zo'n spike ding gaan staan en schieten en zijn rage te vullen, dat geeft je ruime tijd om de zijkant + B in te drukken, wel natuurlijk zo vroeg mogelijk doen anders raakt hij je alsnog. Dan knalt hij tegen zo'n spike ding en verliest hij gelijk hoop leven. Als je er nog niet uitkomt kijk dan op youtube.

6. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gedaan Iglo, maar na ik op B en Links/rechts heb gedrukt, krijg ik de slowmotion om op zijn oog te schieten niet!!! Dat heb ik ook nog nooit gehad. Ik snap niet wat ik fout doe!

7. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je dan of te vroeg of te laat op B drukt. Opzich moet het niet al te moeilijk zijn.

Probeer anders wat langer te wachten met op B drukken. Als ie dan halverwegen is druk je op B (opzij) en dan wachten tot de viziers in mekaar schuiven voor een Headshot.

8. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al. Iets wat jullie er niet bij verteld hebben :).

Zodra die op je af komt moet je niet schieten, maar wel met de LT de guns op heb gericht houden! Dan werkt het wel, want ik stond daar te wachten zonder guns in mijn handen om weg te springen en dan pakt die het niet. Dus je moet wel met de LT de guns gericht houden! haha.. maar toch bedankt!

9. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    precies.
    ik hou ook niet zo van die time trials..
    ik vind er niet zo veel om zo snel mogelijk door de game te rushen...:)
    volgens mij is epypte echt moeilijk om te halen daarmee:9

er gaan trouwens nu ook geruchten dat je de hard achievement niet krijgt na het uitspelen van de game..
    het blijkt iets te maken te hebben als time trials heb gedaan terwijl je nog bezig was met de game uit te spelen...

jij had hem wel in 1 x he?
    ben jij in 1x door gegaan ?

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
  11. Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    0
    geen last van. Ik ben inderdaad in één keer op hard begonnen en niks anders gedaan dan dat eerst afmaken. Geen time trials tussenduur.

Vandaag ga ik mijn laatste time trials doen, greece en dan ben ik klaar :D

12. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270

netjes hoor:)
    en dan weer verkopen?of hou je hem..:9
    ik ben hopelijk morgen beetje op tyd klaar met werken en hoop hem dan uit te spelen:b:
    ik zit nu het level met al die lava..
    wel vet level;)

13. Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou al mijn xbox/xbox360 games. Ik vind het gewoon heel vet om een verzameling te hebben en ik ben niet in de situatie dat ik ze moet verkopen om nieuwe games te kunnen kopen (gelukkig).

Ik ben overigens klaar, vanavond mijn laatste speedrun door greece - temple of khamoon gedaan.

Volgens Mygamercard ben ik de eerste Nederlander die hem heeft uitgespeeld: http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?gt=&g=315&z=&c=19&x=140&y=14

Samen met Skaten heb ik nu dus al twee games als eerste Nederlander uitgespeeld (alhoewel je het nooit 100% kan zeggen aangezien niet elke gamertag in hun database staat, maar in ieder geval van mygamercard dan \o/).

Lava levels zijn tof maar een beetje 'soft' tegenover Tomb Raider 1 waarbij je veel meer pulserende muren en gore had. Was toch net iets toffer :p

Mijn favoriete levels in TRA zijn toch wel de eerste twee levels van Greece waaronder het colleseum. Prachtig gemaakt :D

14. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270

haha
    netjes hoor.
    ik heb ook ff gekeken op die site en ik nog 4de*)
    greece is vet ja..
    echt een vette game gewoon.
    vind jy dit nu de beste tombraider?

15. Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de games legend en anniversary niet vergelijken met de oude Tomb Raiders daar vind ik ze te verschillend voor. Daarnaast heb ik gewoon goede herinneringen aan de oude games waarbij ik de nieuwe games nog maar pas heb gespeeld. Anniversary is in ieder geval beter dan Legend, dat is zeker.

Mijn volgorde wat betreft de oude games:
    Tomb Raider 1
    Tomb Raider 3
    Tomb Raider 2
    Tomb Raider 5
    Tomb Raider 4
    Tomb Raider 6 (AOD)

16. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    ik vidn het ook moeilijk om te kiezen welke de beste is..
    ik heb ze ook allemaal.:)

misschien oplossing voor de hard mode achievement glitch

====================================================
    Re: Can anyone confirm they have hard diff. achievement?
    --------------------------------------------------------------------------
    The trick is dont play ANY time trials until youve beat the game on hard. If your in the middle of hard and you play a time trial it will change your difficulty setting to normal which is the setting for the TT's. I got glitched on it and after I played it again straight through without do any TT's I got the achievement. Didnt do any time trials at all the second run through.
    ========================================================

True but if you notice the people who did the TT's before they beat the game have thier difficulty achievements show up like this:

Hard Game
    Easy Game
    Medium Game

When the achievments apper in this order it means they got glitched or did it on normal first. If you successully beat the game on hard and get the achievment the first time your difficulty achievements will appear in this order:

Easy Game
    Medium Game
    Hard Game

No one that did the TT's before they beat the game have them in this order. The reason it appears out of order is because the got the other two difficulty achievements first then went back and played it on hard a second time through. Ive talked to a few people and this is definatley the case, DO NOT do time trials before you beat the game or you will not get the hard difficulty on your first run. There is a possible way to avoid this problem if you do decide to do a time trial before the game is complete. Do the time trial and when your done dont save it and make sure you go back to the dashboard before continuing the story mode again, although, this is not confirmed.
    ================================================

ik hoop dat dit het geval is,
    ik heb 1 x ff getest hoe dat werkte met time trial en was gelijk weer gestopt en ook niet gesaved..
    dus hoop maar dat ik hem krijg;)
    anders ken ik alles weer overnieuw doen:mad:

dus mensen..
    niet de time trial als je nog bezig bent met de game..

maar zeker is dit niet!!!!

Laatst bewerkt: 1 nov 2007
  17. Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben Tomb Raider Legend geupdate met 250 extra punten voor Anniversary. Kan ik nog een keer de game gaan kopen om Legend op 1250 te krijgen. Mooi is dat zeg :mad:

18. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    verdomme.
    ik heb dus die hard achievement niet gekregen:mad:

nu weet ik ook ff niet wat ik moet..

sommige zeggen dat je alle savegames moet wissen en dan weer opnieuw moet spelen op hard=(
    en andere zeggen dat ze alleen de laatste wereld(de laatste 3 stages)opnieuw hadden gedaan en hem toen kregen.
    ik denk dat ik dat maar probeer. en daarna zie ik dan wel..
    want het is niet zeker dat je hem dan wel krijgt..
    dus met pech kan ik hem nog 2x uitspelen.(hard en time trials)
    stomme glitch:x:x
    er moet echt een patch voor uit komen want de meeste hebben er problemen mee, behalve Kapitein Iglo:'-(:9:b:

PS;je gaat toch niet nog een x de game downloaden alleen voor die 250 punte?

Laatst bewerkt: 1 nov 2007
  19. Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het wel, ik wil gewoon de Tomb Raider games volledig hebben.

20. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    haha
    je bent gek:9
    je hebt hem ook als mij op de pc..
    ga je nog een keer 25-30 euro uitgeven:9

Deel Deze Pagina