Tomb Raider Anniversary

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kapitein Iglo, 18 jun 2007.

1. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik zal waarschijnlijk de eerste zijn, maar wat valt deze Xbox 360 versie mij tegen zeg. Ik heb deze game afgelopen week blindelings aangeschaft aangezien ik hem al op de pc gespeeld had. Ik schrok me werkelijk het lazerus toen ik het eerste level opstartte.

Grafisch is het zeker niet je van het, maar daar kan ik nog inkomen al geloof ik wel dat Legend toch een tikkie mooier en strakker was. Dat de game regelmatig niet voorruit te branden is door een verschrikkelijke framerate vind ik veel erger. Als er iets is wat een game voor mij kan verpesten is het een lage framerate.

Ik had juist zo'n zin in deze game. Ik vind het leuk om Achievements te halen en dat was dan ook dé reden dat ik hem nog een keer op de 360 gekocht heb. Wat kan ik hier nu uit concluderen? De game is gewoon veels te laat. Deze game had uit moeten komen toen de fans erom vroegen, namelijk tegelijk met de pc versie. Ok, je betaalt niet de volle mep voor de game, maar moet je daarom maar genoegen nemen met halfbakken werk?

Zoals het er nu naar uitziet gaat deze mislukte port zo snel mogelijk weer het huis uit :{.

2. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    zo slecht vind ik hem niet hoor,
    ik vind het juist een vette game..
    maar het is gewoon niet echt een goede poort,
    er zitten aardig wat glitches in en soms wat framedrops maar dat vond ik over algemeen erg meevallen.
    de game is wel veels te laat uitgekomen ,ze hebben ook nix extra toegevoegd ofzo,. dat is wel jammer.
    zelf de wii versie komt pas in december....=(

3. wingsofgold

wingsofgold Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil em wel van je overkopen. :)
    dan kan ik met eigen ogen eens zien of dit spel echt zo slecht is.

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het spel nog niet zo lang gespeeld, maar tot zover heb ik nog geen klachten. Grafisch is het wel een tikkie minder dan Legend, maar dat is niet zo'n probleem. En dat er glitches inzitten zoals bij de Hard achievement, jammer dan. Ik speel het spel daarvoor niet, ik zoek ook niet naar de artifacts. Als ik ze toevallig tegenkom, dan pak ik ze natuurlijk wel, maar zoeken doe ik niet. Ik snap niet waarom dit spel tegen zou kunnen vallen. Van Tomb Raider kan je wel aardig verwachten wat je krijgt. Gewoon veel klimmen en klauteren, puzzelen en af en toe een shoot-out. Het spel is precies zoals ik verwacht had

5. racnas76

racnas76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen exacte datum voor de downloadeble versie ? ! ?

6. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Sorry, hij is al verkocht ;).

7. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    nou, ik ben nu bezig om de game van achtere naar voren te spelen voor die hard achievement..
    ik heb the lost island al gehad en ben nu halverwege epypte.
    ik had hem de hard achievement al moetn krijgen want ik heb een time trial gedaan nadat ik voor de eerste keer epypte had gehaald.
    dus vraag me af of het wel met de time trials te maken heeft.:mad:
    de game heeft gewoon op bepaald de moeilijkheidsgraad van hard naar normaal gezet.
    ik snap niet dat ze dat niet hebben ontdekt toen ze de game testde want haast iedereen heeft dit probleem..
    dus zit niks anders op om de game verder terug te spelen,.
    wel klote dat je niet kan saven in de levels als je replay doet.
    nu moet je steeds het hele level overnieuw doen:mad:

ze moeten echt een update maken want de game zit vol bugs en glitches..|:-

Laatst bewerkt: 4 nov 2007
  8. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    De bugs zijn inderdaad frustrerend. Ik ben echt zo blij dat ik de Hard achievement bug niet heb gekregen want ik heb Egypt een keer overnieuw moeten spelen voor de Iron raider achievement die ik niet kreeg (waarschijnlijk mijn eigen fout). Gelukkig had ik nog een savedgame van het begin van het level. Dat is trouwens een goede strategie voor dit soort games. Save aan het begin van het level en save daarna op een andere save je progress. Als je dan een bepaalde achievement niet krijgt kan je het overnieuw doen. Als je de game uitspeelt kan je alleen nog maar relics saven en zou je dus echt de levels door moeten gaan en niet doodgaan wat bijna onmogelijk is.

9. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270

wooooooohoooooooo.
    ik heb hem eindelijk gekregen nadat ik alle levels van lost island en epypte had gedaan.
    zodra ik het laatste level van epypte had gedaan kwam die tevoorschijn:thumbs:

nou nog ff de laatste artifacts vinden in peru en kan ik aan de time trials beginnen\o/

10. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    ik moet nou ook nog alleen de greece time trials.

vanmiddag met epypte bezig geweest,.
    meost zeggen dat epypte echt pittig was om te halen in time trials.
    vooral het laatste level daarvan heb ik een paar x overnieuw moeten doen omdat ik het gewoon niet haalde met de tyd..:9
    beetje irritant op het laatst omdat het ook de langste level van epypte was.

nou,morgen waarschijnlijk de greece achievement en dan heb ik net als jouw ook 1000/1000\o/

11. Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag zijn de downloadbare delen verschenen voor degene die Tomb Raider Legend hebben en nog wat extra achievements willen verdienen.

Ik ben al bezig en nu bij Midas Plaza :)

12. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn die download bare delen ook speelbaar als geen legend heb?
    heb nog wat punten over, dus leek me mooi om hier aan te besteden

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Die downloads, hoeveel kosten die als je Legend hebt?

14. Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je hebt PERSE legend NODIG. Helaas

1200 voor een pack van 2 Missies. Er zijn 4 missies dus in totaal 2400 = rond de €27.91

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    En als je Legend al hebt? Dan zou de game toch goedkoper zijn? :eek:

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat is die toch ook, in de winkel zag ik hem liggen voor 39,99
    En online had ik hem besteld voor 33
    Dus die downloads hebben gewoon een mooie prijs

17. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Als je Legend niet heb, bij Intertoys is hij maar 19,99.

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    €19,99 bij Intertoys? So é, da's netjes! :eek:

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Bij welke van die 2 downloadbare expansie zit de Croft Manor level? :eek:

20. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Fantastisch spel... Graphics inorde, dat zand bijvoorbeeld, haar fijn, je ziet bijna elke korrel... en vooral omdat ik deel 1 nooit gespeeld heb, is elk nieuwe level geweldig, behalve die zwemmende krokodillen. Zijn die ook blijvend uit te schakelen? :)

Deel Deze Pagina