Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je bij het ML-menu aanklikken./ Ik spele met Galatasaray en dan staat er meteen in het begin : Hakan Sukur talks about this season. Ik wil kyken wat hij zegt, hoe kan dit?

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Valt mij ook op.. Is wel vervelend, maar aan de andere kant kan je zo je minder goede spelers ook laten ontwikkelen. Ik speel de ML met PSV, en Zeefuik (wie the fuck?) heeft al 2 keer gescoord 8)

3. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Zeefuik is een talent, speelde dit seizoen volgens mij nog niet maar vorig seizoen viel die in als er veel geblesseerden waren of in de beker.

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat bedoel ik, het is een invaller zoals jij al aangeeft, maar in de ML gebruik ik hem toch geregeld omdat het gewoon nodig is omdat m'n spelers zo moe zijn. En zo goed is hij (nog) niet!

5. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Rouleren is wel leuk, maar soms inderdaad overdreven.
    In PES 6 speelde ik met Ajax, Sneijder kon telkens 2 wedstrijden spelen en dan zat ie al weer op zo'n 75 % van zn fitheid. Dus speelde ik telkens in dit patroon op nummer 10: Sneijder-Sneijder-Perez-Sneijder-Sneijder-Perez-Sneijder-Sneijder-Perez. Vond ik niet echt realistisch, alhoewel je er niet veel van merkte wanneer een speler niet geheel fit was. Als een speler nu op zn laatste benen loopt dan mérk je dat ook echt goed: geen snelle sprints, zwak inspelen enz...

Maar als ik t goed begrijp kan je dus nu wel een reeks van 7 wedstrijden spelen met een jonge speler als Huntelaar? En rond de 2 wedstrijden met Stam?
    Master League heb ik nog niet gespeeld vandaar..

6. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  7. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Welverdiend?
    Ik vind PES nog altijd beter dan die houterige gameplay van FIFA.
    Elk jaar geef ik EA een kans, maar PES overheerst nu eveneens.

8. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben ik het niet mee eens, en ik speel pes al jaren. Vindt FIFA de betere sim, PES is nu echt arcade. Met ronaldinho en co, maar ook zelfs met gasten als owen (en CHIMBONDA merkte ik gister, die back van Spurs LOL) race je gewoon langs verdedigers (en middenvelders, aangezien je vaak toch het hele veld wegspeelt met die arcada kwaliteiten van het pes van heden) alsof ze er niet staan.
    Ik ben geen hypocriet zoals vele pes fanaten en zie gewoon dat een belangrijk reden waarom ik pes zo goed vond (sim, goede balans in gameplay, dus niet deze shit... bal is ook veel te snel bij een breedtepas, bij pes 6 was dit zelfs beter).

FIFA is ook niet perfect, maar voor nu is het nog steeds beter dan die 5-4 scores in dit spel. Heeft soms niks meer met voetbal te maken, passen hoeft niet meer. En 9 van de 10 keer is de cutback DE manier van scoren, en dat gaat nog makkelijker met al die rappe spelers die zo maar 4-5 mannetjes uitspelen (soms heeft het gewoon niks met skill te maken, dan ren je ze er gewoon uit) en makkelijk bij de doellijn komen voor zo'n vieze cutback. Echt teleurstellend, en ik ben zeker niet de enige PES fan die dit vindt.

9. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe speelt het op Top Player? Is het moeilijker dan PES 6, makkelijker, of ongeveer hetzelfde?

10. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Makkie. Speel daarom vaak online, wat ook al shit gaat.

11. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent wel érg negatief...;)

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :)snap niet dat je het spel dan speelt.

13. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zeiken allemaal ! Het is gewoon een prachtspel en ik vermaak me er heerlijk een paar uurtjes per dag mee.

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, daar is een forum ook voor gemaakt, voor mensen die willen zeiken ;) Maar tussen alle zeikerds zitten ook genoeg mensen die zich vermaken met dit spel hoor ;)

15. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de game veel makkelijker dan deel 6.

Gister nog aantal wedstrijdjes met 6-0, 7-0 en 7-1 gewonnen...

de meer regelmatige uitslagen zijn voor mij 3-0.

16. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Rare reviews over het algemeen. PES werd altijd geprezen vanwege het realisme, nu prijst men de game vanwege de fun factor. Ik ga zowel Fifa als PES spelen dit jaar.

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Met welk team speel je dan, met az win ik niet met zulke uitslagen hoor. Vind het dan zelfs best nog lastig. Solo's maken lukt ook niet echt met die spelers!

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel aan mij liggen maar ik heb op Top Player van PES2008 toch echt meer moeite dan in PES6. Misschien komt het omdat ik nu met Ajax speel tegen clubs als Villarreal enz(Heb de twee divisies verdeeld in een Europese top-league en een Europese subtop-league) en haast niet tegen kleinere clubs speel.
    TeamVision is IMO ook goed te merken, ook als je een corner kort neemt en dat daarna weer doet zal de verdediger de bal onderscheppen.

19. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AAARRRGH!

Scoorde net diagonaal vanaf rechts in de linkerbovenhoek met Robinho
    van een godsvergetenrondend. Wat een goal!!! Ik dacht 'nou, kom maar
    op met die achievement voor long distance'. Kwam niet. Ik bij mijn records
    kijken, kwam ik net een metertje te kort met mijn 34 meter 8)

20. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees hier nu wel dat een aantal mensen het erg makkelijk vinden op Top Player; ik zou zeggen begin een Master League met de default ML spelers. Das nog best pittig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina