The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 1 okt 2007.

  1. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja dat weet niemand,
    ik denk zelf dat hij voor de portal storm gezorgd heeft, maar het rare is dat hij nu juist freeman aanmoedigt, of in iedergeval gebruikt om tegen de combine te vechten,
    hopelijk krijgen we in episode 3 echte antwoorden, geen antwoorden die voor meer vragen dan antwoorden zorgen,
     
  2. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is in ieder geval je opdrachtgever
    die jouw aan iemand wilt verkopen
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    mwja ik kan ook best wel geloven dat hij dan bv zon verbeelding is van iemand en die aliens vertegenwoordigd.
     
  4. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is idd helaas bar weinig bekend over G-Man, behalve dat hij je in zijn controle heeft, dat hij nu ook een baas kent (hl2ep2) en dat in hl2 gordons contract openstond voor de hoogste bieder.

    Ik denk persoonlijk dat het een alien is in menselijke gedaante die gewoon een slaatje probeert te slaan uit een oorlog. Beetje van beide walletjes eten zoals in de film Lord of War. Anderen denken weer dat hij werkt voor de vortigaunts, andere juist weer voor de combine. Ik denk dat hij er gewoon lekker tussenzit en geniet van alles wat er gebeurd.

    Ik hoop ook idd dat Ep3 eindelijk eens wat concrete antwoorden gaat geven in plaats van mondjes maat wat informatie te geven zoals nu bij ep1 en ep2 is gebeurd. Het maakt het verhaal ook saaier om te volgen als het verhaal maar wordt uitgesmeerd over meerdere producten. Wat mij betreft mag er ook na Ep3 weer een mooie HL3 worden gemaakt met nieuwe vijanden, wapens en innovatieve gameplay zoals we die van Valve mogen verwachten.
     
  5. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    http://hlstory.vn-internationaal.nl/tijdlijn.htm

    In het nederlands, pas wel op het zit barstensvol spoilers voor de latere delen.

    Gisteren na Half-life 2 en episode 1 ook episode 2 uitgespeeld, wat een geniale reeks! Vooral epi 2 zit echt vol memorabele momenten.
    Het einde was ook geweldig trouwens.

    Ik hoop dat ze voor de verandering een beetje opschieten met episode 3.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Gister voor het eerst Team Fortress 2 gespeeld met een aantal mensen van een andere website. Geweldig spel :) ik heb er een film van gemaakt (helaas zonder geluid. daarom heb ik er maar een muziekje achter gezet)

    [gtuser]124319[/gtuser]

    Medic zijn bevalt me wel ;)
     
  7. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg vette game maar kom er nog niet echt aan toe.. Vanavond maar eens verder met Episode 2... Daarna begin ik weer met Half Life 2 gewoon want ben ooit tot de helft gekomen en toe gestopt om de een of andere reden. Geen idee waarom..

    Maarja koop nu elke toffe game die uitkomt dus nogal veel te doen :D
     
  8. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    briljant _O_
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    vette mod, misschien nog leuk ook om zo d game te spelen
     
  11. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog tips voor de Portal challenges op goud op youtube na dan.....
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    niet telang achter elkaar spelen, geloof mij, dat is een gouden tip,

    krijg koppijn als ik die challenges wil halen, en lang zit te spelen
     
  13. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    http://www.portalwalkthroughs.com

    Ben zelf te lui om al die rooms nog eens 3 keer te gaan zitten overspelen...
     
  14. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag je voor de Zombie Chopper achievement die vallende auto's gebruiken, want ik heb verder alleen de Gravity Gun gebruikt en ik heb de achievement niet gekregen.
    Ik heb ook al de antlion beach 2 keer gedaan zonder het zand te raken maar die achievement krijg ik ook niet.
    En in welk level zitten de snipers voor de Counter-Sniper achievement?
     
  15. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Die auto's mag je wel gebruiken maar Ravenholm gaat door totdat je uit de mijn komt en dan zal je ook pas de achievement krijgen en ik denk dat het daardoor bij jou fout is gegaan.
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    je mag inderdaad die auto's gebruiken, gebruik gewoon geen andere wapens, en selecteer ze ook niet in je inventory, je bent er pas doorheen, als je buiten bent, en het weer licht is, dus je moet nog helemaal door die mijnen heen zonder wapens tegebruiken

    die snipers kom je vanzelf tegen, wees niet bang dat je er 1 over het hoofd zie, maak gewoon alle snipers dood, 4 in het totaal geloof ik,

    en met die antlion heb je wel het goeie level? het level sandtrap moet je hebben he? en je mag het zand niet 1 x aanraken, dus soms hoor je een licht gerommel, en dan moet je al de game herladen, je bent erdoorheen als je tegen die antlion baas moet vechten
     
  17. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie net de review op xbw over deze game: legendarisch:eek:. Damn, ik denk dat ik deze box binnenkort maar eens ga halen. Team Fortress lijkt me zowiezo echt ubervet:D.
     
  18. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het hele level uit gespeeld met alleen de Gravity Gun, dus tot aan de buggy.
    Ik bedoel zitten al die snipers in follow freeman of ook in anticitizen one? En aan het eind van "We don't go to Ravenholm" zijn 2 snipers, moeten die ook?
    In sandtraps komt je 2 ventjes tegen (1 gewonde en 1 op een rotsblok), die je waarschuwen niet op het zand te komen. Ik zat op het strand vanaf daar tot die antlion guard.
     
  19. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je de mijn uitloopt moet je hem krijgen, ik had hem meteen gekregen namelijk ook al had ik er wel eens een andere gun voor gehad waarmee ik niet gekillt heb. Maar hij kwam er gewoon voor toen ik die shotgun had gekregen.
     
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, zodra je de mijn door bent moet je hem krijgen,

    en sandtrapp is inderdaad vanaf die 2 gassies, als je het niet krjigt, heb je toch echt op het zannd gestaan,

    en die snipers weet ik niet precies, kill ze gewoon allemaal zou ik zeggen
     

Deel Deze Pagina