Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Die krijg ik in Customs niet dat.

2. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom willen wij dit weten? Niet heel erg speciaal..:x
    Gewoon 2 lekkere matches na elkaar, op de kutste gametypes nog wel :9
    Blijkbaar ben jij zo iemand die mensen buiten de hill gaat killen.. Erg iritant!
    Link anders gewoon naar de match, kunnen we zelf de medal's wel bekijken ;)

3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    eerste potje LW wat ik speelde
    52-10, en winnen met 30 sec.

Wacht, waarom zou ik deze jonge kleinere, boeiend als hij trots is mag hij dat toch best? dus Reddevil kappen met de grappen

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Man, eerste potje ffa was op high ground. won met 25/0 kill death ratio 8)

5. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Probeer zelf wel altijd 1000/1000 te halen als de achievements te doen zijn. Bij Halo 3 waren ze best te doen maar je moest wel geluk hebben en dat had ik gister dus. :D Ben niet zo'n fan van de Halo 3 multiplayer dus van mij mag hij weer in de kast. Misschien nog een paar keer met vrienden spelen maar anders speel ik toch liever Call of Duty 4. :cool:

In The Living Dead playlist vond ik hem nog best te doen maar je moet wel een beetje geluk hebben anders lukt het echt niet. In FFA kan je het beste je laser gericht houden op een Ghost of Mongoose en dan als hij word ingenomen vuren. Crazy King kan ook handig zijn omdat dan iedereen op dezelfde plek staat. Maar het is grotendeels geluk dat je moet hebben.

Laatst bewerkt: 1 nov 2007
  6. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was dat een reactie op mij? Of op die andere gast?

Heb je die medal niet gekregen in Custom? Ik volg je even niet :):

7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Duh, dat doet iedereen, zeg maar je gaat wachten nu is hij in de hill en dan mag ik hem nu killen....
    Ja, die van 15 kills, krijg je niet in customs games.

8. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, je maakt het toch alleen maar gunstiger voor je zelf als je ze buiten de hill killt, minder man in de hill als je drin staat dus

9. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dan ook wel eens dat je een heel eind verder iemand ziet lopen en die komt dan ineens op me af. En dat is irritant.

10. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Nee wat jij daar zegt klopt geen reet van. Heb je dan totaal geen taktiek wanneer je speelt?
    Als iemand voorstaat met meer dan 40 punten, dan is het toch de bedoeling hem zo snel mogelijk uit die hill weg te halen?! JE gaat dan toch niet onderweg nog je bezig houden met 'side gevechten' ?! Ik weet zeker dat die mensen jou gewoon voorbij renden, en jij van achteren op ze begon te knallen of niet?

Vaak is het dan zo dat je iemand onderweg neerknalt , kom jij zelf bij de hill (gewond) aan en dan wordt je door degene in de hill neergeknalt. Toch harstikke DOM?!

11. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    Over wie heb je het?

12. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Als je slim bent ga je niet eens meer op die hill afrennen als je half gewond bent. Die hill moved om de 15(30?) seconden dus kan je beter naar 1 van de andere plekken lopen om daar te wachten op de hill. Ik heb vaak zat gehad dat ik elke keer als een domme malloot op die hill afging maar dan verloor ik wel altijd. Als je dood bent en je spawned helemaal in andere kant van het level is t imo veel slimmer om alvast in de volgende plek te gaan zitten zodat je sowieso een paar seconden meepakt. Hoef je je ook niet druk te maken over die side gevechten buiten de hill. Succes :emo:

13. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je heb ook van die momenten dat degene die in de hill staat nog maar 7sec moet. En dan gaan ze allemaal elkaar afknallen en niet degene die in de hill staat.

14. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het tegen Hayabusa Halo, met zn " Duh, dat doet iedereen, zeg maar je gaat wachten nu is hij in de hill en dan mag ik hem nu killen...."

Ik zou natuurlijk ook wachten tot mn shield weer terug is, maar hij zegt dat het zo logisch is da tje mensen (ver) buiten de hill gaat killen.

Wat ik altijd zie gebeuren is dat degene die dat doen zelf in de hill gekillt worden.
    Ik doe dat zelf zo min mogelijk, of hi moet echt letterlijk voor mn neus staan met een makkelijke assassination ;)

15. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    of als er plots iemand voor je neus opduikt en als hij ook naar de hill loopt laat ik hem meestal gaan.

Laat hem maar lekker uitvechten met de ene die in de hill staat, maakt het voor mij alleen maar makkelijker.

16. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik altijd het leukste om te doen bij zulke onzinnige gametypes :)

17. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus vet kut. Dat maakt die gametypes vooral zo gay.

De haat tegen Oddball en King of the Hill stijgt.

En mijn rank stijgt niet meer geloof ik :9
    Uitslagen laatste matches: 2e, 2e, 1e, 2e, 1e, 4e (oddball), 4e (hill), 1e, 2e
    En nog steeds zelfde skill :)

Eigenlijk dus zonde dat ik gelijk ben begonnen met veel LoneWolves, hierdoor heb ik in het begin redelijk slecht gespeelt na rank 40..
    Skill dalen/stijgen 'stopt' na een tijdje zegmaar.. Het is echt zo dat jou SKILL een nummer krijgt, en je wordt waarschijnlijk niet ineens duizend keer beter erin ofzow.

18. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom willen wij dit weten? Niet heel erg speciaal..:x

Kut he, karma

19. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0

Doe eens lief, met je arrogantie!

Ik heb precies hetzelfde, slayer gaat wel, alleen oddball is nog best makkelijk als je hem eenmaal hebt maar crazy king is gewoon klote.. vind ik, ik sta altijd 1 sec en dan meteen dood door 2 miljard nades die naar me toe komen. =P

20. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook al een tijdje halo 3, maar door gezeur met een creditcard heb ik een nieuwe account m oeten maken en heb dus geen friends meer :'-(;):): en online met een groepje NLers lijkt me toch leuker dan alleen ;)

dus als er mensen me toe willen voegen voor een leuk potje halo : Valandis NL

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina