Kijk ook al een hele tijd uit naar deze game. Al vanaf de eerste trailer zag het er fantastisch uit. Wat me met name aanstaat aan de game is dat het in principe niet echt nieuwe dingen doet, maar alles er wel echt perfect uitgewerkt uitziet.
De animaties en moves van Drake zien er echt heel erg vet uit. En ook de omgevingen lijken me fantastisch om in rond te lopen. Waar ik echter wel een beetje bang voor ben is de speelduur, maarja dit wist me bij Heavenly Sword ook niet echt te boeien. Die was zo vet dat ik hem ook 3x uitgespeeld heb. Kom maar op met die game!
''What happened?... ''Pirates!'' ''wooo, wuu what? ''the modern kind, they don't take prisoners!''
Coolness van Drake is nou al te vet gewoon!
EDIT: Net even de Massive trailer nog wat beter bekeken, komen er nu ook ''onnatuurlijke'' dingen in Drake's fortune voor? In de trailer staan ze namelijk op een gegeven moment stil bij een voetafdruk die er niet menselijk uitziet. En daarna zegt die ene Aziatische leider ook iets in de trant van ''This island is Cursed!!''. Waarna je een scene ziet met een mercenary die in een donkere ruimte staat en van die dingen roept als ''who's there!?''. Hoop eigenlijk niet dat er iets van monsters ofzo in voorkomen.
Laatst bewerkt: 4 nov 2007