[Halo 3] Locaties Achievement Skulls (Spoiler Alert)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Brandts, 26 sep 2007.

1. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FF een vraagie.. Ik ga vanavond die skulls zoeken maar moet je dan gewoon die skull pakken en later weer droppen?? Of moet je die skull bij je houden tot het eind van het lvl?

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Pakken en dan kan je hem weer droppen.

3. Shizzel

Shizzel Guest

Damn, moet die Grav Lift skull nog en van het laatste level, maar dan moet ik eerst ff Cortana halen.

4. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Moet nog de silver skulls, die Grav lift skull is volgens mij wel moeilijk te pakken :+.

5. Shizzel

Shizzel Guest

Heb vanmiddag met 2 gasten de laatste 2 skulls die ik nodig had gehaald, en op het laatst vonden ze mij zo irritant dat ze me steeds teamkillden :mad:.

Maarja, heb nu ook alle skulls en dus Hayabusa helmet. Half uurtje mee gespeeld, en weet al dat ik deze waarschijnlijk maar een paar daagjes op doe, zeker de helft heeft de Hayabusa helmet. Ik wil gewoon de Rogue, die ziet er zo Carmine-ig uit :D.

6. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Wil iemand me helpen met de silver skull uit The Ark en The Covenant morgen (ofzo). Mischien daarna nog ff online spelen :p.

7. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan vanavond wel, misschien zelfs over een half uur ofzo.

8. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Oke zal je toevoegen :).

9. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Klein vraagje (die vast al 10.000x gevraagd is), moet je die skull ook de rest van het hele level vasthouden!? Of kan je hem gewoon weggooien oid?

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    gelijk droppen het enigste dat je kan doen met een skull is bashen.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Volgens mij is dit wel eens gevraagd maar vraag het toch. Kan je de skulls op Easy ook vinden ? En je vind alleen de skull als je op het begin van een act ben begonnen toch ?

Moet nog 4 Skulls, eentje in Cortana, eentje in The Ark, een met die ringen en ik dacht die andere ook in The Ark.

12. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij alleen op normal, heroic en legendary. Op xbox360achievements staat ook:

Mythic
    Find and claim this skull when playing on Normal, Heroic or Legendary difficulty.

13. Darksun

Darksun Lamborghini Lover

Leuk Bevonden:
    0
    Als je mij ff toevoegd (FoD DarkSun) kan ik vanavond wel ff helpen om al die skulls te vinden. Ga met nog iemand de campaign spelen. Als je me toevoegd wil ik je best helpen.

14. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maare als je dat ding vasthebt voor het eerst, krijg je dan die achievement meteen of moet je die hele leven doorspelen?

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Krijg je meteen :) (nou ja.. misschien moet je ff 5 seconden ofzo wachten ;))

16. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vet.., dus als je die skulll pakt en die achievemnt ook, kan je toch gewoon naar de dashboard? je hebt je achievement en je hebt niet die negatieve effect?

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als je wilt kun je idd naar het dashboard.
    Maar het negatieve effect krijg je sowieso niet gelijk. Je moet altijd voordat je begint met spelen aangeven of je met skulls wilt spelen, en zo ja met welke.

18. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de skulls van elk level waarvoor je een Achievement krijgt.

Maar ik zou dus graag de Hayabusa Helmet willen halen dus moet ik dan ook die 4 skulls waar je geen Achievements voor krijgt ook dan halen?????

En mag dat dan ook op Easy of niet??

Alvast bedankt!

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    :)

20. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Nu moet ik alleen nog die Skulls van The Ark & The Covenant waar je geen achievements voor krijgt.

Dus dat met die ringen enzo maar,dat gaat niet lukken denk ik in mijn eentje.

Zou iemand mischien mij kunnen helpen???

Deel Deze Pagina