Hallo.. Ik vroeg mij af, wie spelen er nog CoD 2 tot dat CoD 4 uitkomt ? NF1 I MiiNoSha Notfield Greetz
1. M'n 360 is nog in Duitsland ofzo. 2. Als ik hem had zou ik dat niet gaan doen, omdat het je CoD4 skills juist omlaag helpt.
Stop CoD2 in je 360, speel een paar potjes en je ziet dat er nog veel mensen CoD2 spelen. Zijn ook nog meerdere clans actief op CoD2.
ik denk toch echt dat dat erge bullshit is dat er meer clans zijn, de beetje goede clans kijken uit naar CoD4 en idd net zoals Nemesis zegt helpt het je skills alleen naar beneden
precies zoals jullie zeggen, het zou je niet veel helpen om cod2 te spelen ter voorbereiding voor cod4 alleen de controls zijn bijna hetzelfde..
Controls zijn in vrijwel elk spel zo. COD2 en COD4 zijn verre van hetzelfde van besturing. Sprint, Slowscoping, Customisable Sensitivity en vooral de Perks. Voor de rest voelt het allemaal aan als CoD3 (veel populairder op dit moment dus ik zou dat gaan oefenen), niet als COD4.
ik speel gewoon voor de lol mensen en doe ook weer GoW vanwege mijn nieuwe Monitor die zwaar mooi is =]
ik speel nog steeds cod 2 maar als ik vrijdag Cod 4 binnenkrijg denk ik dat dat het spel is waar ik aan verslaafd aan ga raken
ik heb ook monitor welke heb jij? o nemesis je hebt wel gelijk maar toch vind ik cod2 leuker dan cod3 . CoD 3 vind ik niet zo skilled
een collega van me en een Engelse kennis spelen eigenlijk bijna alleen COD 2 multiplayer. Heb het een tijdje af en toe gedaan maar het is niet echt mijn ding .... steeds 't zelfde spel gaat me gruwelijk vervelen. Wat ik vooral mis bij 360 online games is de mogelijkheid zelf levels te maken (levels maken is leuker dan spelen vinnik), je bent dus aangewezen op officiele uitbreidingen en zo.