2 of 3 snipers op die treinrails als je net Ravenholm uit komt, en 4 of 5 snipers waar je Barney weer ontmoet
Heb hem net volledig uitgespeeld, maar wil hierbij mijn frustratie uiten over de laatste battle. Ik zal niets verklappen maar vind de Neighbour watch achievement echt uber moeilijk !!!! Heb deze uiteindelijk dan ook niet gehaald en ben al blij dat ik het uberhaupt gehaald heb. Probeer het morgen nog eens met wat minder bier op .... Maar wat een super vette game dit zeg. Al vind ik wel dat je (op een bepaalde manier) merkt dat het een pc game is, de voertuigen zijn bijvoorbeeld kwaar klote te besturen en je blijft toch wel veel achter allerlei dingetjes "haken". En kwa sfeer vind ik halo toch beter, denk dat dat vooral door de muziek komt. Heb je hem nog niet en ben je een beetje gamer... HALEN DIE HANDEL! Heb HL 1 via steam binnen gehaald en ga hem toch maar weer spelen om het hele verhaal weer vers in het geheugen te krijgen...
Heb de game sinds gisteren. Heb nog niet alles uitgespeeld, maar moet hier toch iets kwijt. Ik heb al heel lang geen game gespeeld waarbij ik zo een brede glimlach kreeg als bij Portal. Wat is die game briljant!!! Eindelijk een game waarbij je echt moet nadenken, jammer dat hiju zo kort duurt en hoop dan ook zeker op een vervolg. Geen schieten/moorden zoeken en verzamelen... helemaal te gek! Zo dat is eruit.... snel weer verder gamen
neighboorhood watch, had ik maar 1 x voor hoeven herladen, en ik speelde op hard, gewoon kijkheird gassen, en niet afwachten, en dat voertuig vond ik eerst ook klote, maar na 5 minuten vond ik het echt heel erg goed rjiden, maja, zoals je al zei, mss moet je het maar = proberen met wat minder bier
Ik vond dat neighborhood watch stukje ook echt irritant. De laatste paar striders worden door ongeveer 4 hunters bewaakt. En na 1 zo'n hunter flachette is je Magnuson Device al naar de klote. Laat die achievement maar lekker zitten Heb vanmorgen trouwens wel in 2 uur en 13 minuten Episode one uitgespeelt met alleen de gravity gun. Best wel vette achievement
Paar tips op Sandtrap kan je heel makkelijk zien of je op het zand hebt gestaan dan komen er namelijk beesten uit de grond dus als die komen gelijk herladen die hap. Ik heb Neighborhood watch ook gehaald en vond het veruit de moeilijkste/uitdagenste achievement van allemaal.En ook logies dat die achievement de meeste punten krijgt van HL2. Al met al is dit de beste koop die ik i een lange tijd gedaan heb
Helemaal in het begin van HL2 moet je je verplaatsen met zo'n propellerbootje, maar ik vind het wel een beetje lang duren. Heb een weaponupgrade gehad, duurt het nu nog lang, want het begint wat te irriteren. Wel een goeie game voor alle duidelijkheid, maar ik ben altijd tevreden wanneer ik eens uit het bootje moet om ergens in een gebouw iets af te handelen. Ik knal er liever op los.
Op de doos staat PAL, weet niet of je daar iets aan hebt. Ken niet veel van regiocodes of waar ik daarvoor moet op letten.
dus niet, soms raak je de grond ook, maar dan komen er geen beesten uit de grond, dan hoor je een laag gerommel, ook dan moet je de game herladen
Nee, kijk, mss koop ik hem van ebay, en dan heb je hem voor ongv. 35 euro, maar dan is ie NTSC (Amerikaanse versie), dus vroeg me af of die versie ook op een PAL (Europese) 360 gespeeld kon worden.
Word helemaal gek van die portal leas steps challenges. Ik weet niet wat dat spel allemaal als stap telt maar al die dingen dat je springt en even doorschuift zijn al 10 stappen ofzo. Echt belachelijk dit... Maar ik moet ze halen
Dan verkoop je hem weer @ Thread Ik wou aan de gnome achievement beginnen maar dan heb ik wel een paar vraagjes. -Als er plekken zijn waar je later terugkomt (bijvoorbeeld mijnschacht van de antlion aanval) Kun je je gnome dan laten staan en hem later weer oppikken of? -Hoe kun je je gnome het beste in een auto vervoeren? -Wanneer krijg je de achievement precies. Als je hem in de raket stopt, of als deze wegvliegt? -Algemene tips zijn welkom! -- Heeft er trouwens iemand ook iets van een guide voor de ''Get some grub'' achievement? Hoef alleen maar een beetje te weten hoeveel je precies moet hebben als je uit een bepaalde ruimte komt. Van de tips op 360achievements.org wordt ik niet echt wijzer namelijk Alvast bedankt!
De kabouter kan je inderdaad bij Alex en de Vorts laten staan totdat je daar weer terug komt. Verder moet je hem altijd meesleuren. Met de auto vervoeren kan als je heel rustig rijdt. Een betere optie is de kabouter steeds met de gravgun een eind weg schieten er weer naartoe rijden en het hele gedoe herhalen. Kost wat tijd maar dan heb je ook, zodra je 'm in de raket stopt en het deurtje sluit, de achievement binnen.
ik ben aan het twijfelen om dit spel te kopen, dus ik wou eens vragen hoe goed dit spel nu egt is? en zijn het egt 5 verschillende spellen of is het gwn 1 spel met 4 uitbreidinge ofzo iet? ik heb dit spel ook nog nooit gespeeld. en word het veel online gespeeld?