mwah, ik hoop dat ze wel weer een nieuwe hitman gaan maken, vond hitman toch echt wel vet, en online-coop zit er echt wel bij, er bestaat geen reden waarom dat er niet bij zou zitten, juist bij dit spel
Vette game! Maar er komt zoveel uit. Al die keuzes. Heb me voorgenomen maar 2 games te kopen volgende maand. Maar welke worden het. Naja deze gaat er zoiezo komen.
Hitman 5 komt volgend jaar.. ze zijn er al een tijdje mee bezig, en deze keer wordt ie volledig next gen.
Hij is dan niet de enige die het verkeerd heeft gelezen.. zover ik weet alleen split screen co-op op de xbox 360, niet online.
Nieuws: Geen online co-op voor Kane & Lynch: Dead Men Bron: Eurogamer - English translation Woensdag 10 oktober 2007 - Kane & Lynch: Dead Men zal helaas geen online co-op mode bevatten, dat heeft één van de ontwikkelaars van de game, Jans Peter Kurup, verklaard tegenover Eurogamer. Hij zegt verder het jammer te vinden dat een co-op mode ontbreekt, maar dat de focus op andere punten ligt. Ben ik toch aan het twijfelen of ik hem nu wel wil gaan halen
Wat is dat nou voor bullshit! Erg jammer zeg.. Sorry loukk had je toch gelijk. Eerst maar de reviews afwachten dan,want online co-op was voor mij DE reden deze game te kopen.
Iemand die misschien weet of deze nou 16 of 23 november uitkomt? Verscheidene websites geven steeds één van deze 2 data's weer. Naast Assassin's Creed toch ook een behoorlijke game om naar uit te kijken naar mijn mening.
In de US of A komt deze nu 13 november uit. Hij is een weekje vervroegd. Ik zelf denk dat deze eind november hier pas in de schappen ligt.
Hij is een week vooruit geschoven... duidelijk is nog niet of dit ook voor europa geldt, ik denk dat veel shops ook twijfelen. Ik wacht mooi tot de 23e of daarna.. COD4 volgende week vrijdag, de vrijdag daarop assassins creed, de vrijdag daarop mass effect, en dan daarna haal ik deze nog op... wordt een drukke en dure maand!