Eternal Sonata (Trusty Bell: Chopin's Dream)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 1 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Damn deze game vind ik nog best pittig.
    Ben nu nog in Chapter 1 (raindrops)
    Maar kan nu al die baas niet verslaan in dat bos (soort van wild zwijn)

    Maarja kan ook komen omdat ik geen RPG-gamer ben.
    Zo maar weer eens proberen.

    Verder wel erg leuk spel!
     
  2. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game zelf niet maar in de demo (3 x uitgespeeld ofzo) had ik eigenlijk weinig moeiete met dat wilde zwijn... je gebruikt wel die peach cookies ofzo neem ik aan?
    Qua aanvallen eerst altijd bijna het hele balkje lang slaan, en dan als je balkje bijna leeg is (onder de halve seconde) pas je magic/special attack doen, door de multiplier doe je dan namelijk mee damage.. en kijk ook even of je in het donker of in het licht staat, volgens mij is namelijk de licht aanval meestal wat sterker (in de demo tenminste...)

    succes:thumbs:
     
  3. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, cool. Ik heb nu net Chapter 5 afgemaakt, was echt vet. _O_ (Ben nu net voorbij To Coda ruins, Ch6 dus).
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Laat Polka zoveel mogelijk in het licht staan voor haar healing spreuk (orange glow); laat de rest aanvallen en activeer pas je speciale aanval als je tijdbalk bijna leeg is. Het liefst pas bij minimaal acht opgebouwde echo's (dat zijn die sterren rechts; elke ster zijn vier echo's behalve als je er echt heel veel hebt).

    En vergeet niet te blokken! Die everzwijn kan best veel damage doen, maar als je zijn aanvallen blokt (goed timen), dan valt het reuze mee.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2007
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Yep gelukt bedankt!
    Was zonder die tactiek erg lastig.
    En sommige attacks van hem zijn echt moeilijk te defenden.
     
  6. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wilde zwijn en die rat in de sewers zijn de eerste twee bazen, en tevens de enige twee die mij ooit het Game Over scherm hebben laten zien. Geloof me, als je eenmaal een beetje op dreef bent is dit spel supermakkelijk ;)
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben nog nooit dood gegaan, dus ik vind het eigenlijk veel te eenvoudig tot nog toe. (Eind chapter 2)
     
  8. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukt! Bedankt! \o/
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Har har. De oude Conan wordt langzaam! :cool:

    Niet bij die piraten boss? Die rent steeds naar je rug en doet daarna flinke damage die je vaak niet kunt blocken. Tenminste, je mannetje draait wel om maar dan is het vaak al te laat.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2007
  10. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het, maar op dat punt was ik al te sterk. Veelste sterk. De meeste bazen krijgen niet eens van elk mannetje de helft van hun HP (zonder pots etc) voordat ik ze neer heb. Ben nu 43 met al m'n active party members (Allegretto, Falsetto en Jazz), en ik heb ook de eindbaas van chapter 6 (kzal het niet spoilen) met gemak verslagen. :/

    Chapter 7, here I goooo!

    Lol die stad met al die doden.. te vet. _O_ Wanneer komt Mysterious Unison?
     
  11. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Je hebt gelijk Zifnap, ik ben niet echt turbo met dit spel gegaan. Erg drukke week achter de rug, en eerlijk is eerlijk, het spel valt me wel wat tegen.

    Ben overigens nu in de derde chapter.
     
  12. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Sen, geloof me, het word rond chapter 3-4 veel vetter. Als je het dán nog niet vet vind, dan.. Is het misschien niet het spel voor jou. Persoonlijk vond ik dat in chapter 3-4 het echt heel veel vetter werd.

    Ben nu net na de Xylophone Tower dinges, dus ... off to the dunes ( alle gastjes level 46-48 ).
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik vond hem in het begin ook een beetje tegenvallen. Maar naarmate je verder komt wordt het toch leuker, ook qua verhaal. Heb ES gisteren/vandaag nog niet gespeeld, maar ga zeker dit weekend nog een chapter halen.

    @Tweak: Dan heb je tegen die pirate boss gewoon goed gespeeld, want ik was zelfs een level hoger daar volgens mij (level 29) en ik vond hem best pittig. Tenminste, op de momenten dat je niet correct blockt. 't Wordt meteen afgestraft bij die boss.
     
  14. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gewoon goed in dit soort RPGs. Ook in Tales of Symphonia was ik dik underlevelled en deed ik het nog goed. :p

    Ik heb 't uitgespeeld.. 22 uur en 15 min, level 51-53 m'n chars. _O_ Dit is echter zonder Mysterious Unison. Als je het uitspeelt krijg je een vraag of je het einde wilt bekijken en in het menu een Start New Game feature wilt krijgen (alle monsters sterker enz), maar dan zijn wel al je saves weg.. Ik heb dit dus niet gedaan, want ik had nog gesaved vlak voor de eindbaas en shit. Dus ik ga nog Mysterious Unison doen (ben nu gesaved in het begin van Mysterious Unison, kheb vandaag dik 8 uur gespeeld, effe geen zin meer.).

    Waar ben jij nu, Zifnap?
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2007
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oh, dan is dit spel zeker wat voor mij ;)
    Ik ben niet het type dat van uitdaging houd in een spel
    Ik vind gamen leuk, maar ik kan er niks van. Naruto schijnt een makkelijk spel te zijn, maar ik vind het nog behoorlijk pittig. Eternal Sonata haal ik wel een keer in 2008, want het lijkt me best grappig (hoewel ik niet van RPG's houd)
     
  16. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    8 uur gespeeld? Kansloos... :):
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ben nu in Chapter2,en de game bevalt me nog steeds!
    Ik vroeg me alleen af hoe zit dat met jullie?
    Gaan jullie echt met elke vijand de confrontatie aan,zodat je char lekker veel XP krijgt?

    Of zo nu en dan een vijand killen?
     
  18. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nu ( in de Mysterious Unison ) bijna alle confrontaties aan. Want de eindbaas daar is zo sterk...
     
  19. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, dat doet "helemaal niks te doen, en heel erg moe op een zaterdag" met je. Lekker op de bank onderuit ES spelen is dan echt de shit.
    Ik doe nu ook Mysterious Unison zoals Elvini en ik kill inderdaad alles, maar aan het begin (eigenlijk t/m de eindbaas) killde ik random hier en daar. Soms veel, soms ontweek ik veel.
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    AAarghhh! zit nu echt verschrikkelijk vast in Chapter 2 in "fort nog wat"
    Moet ik allemaal hendels overhalen etc.
    Ik snap er helemaal niks van,word er helemaal gek van :{|:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina