Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Poeh. Daar zijn al veel discussies over gevoerd. Je kan ook beter op internet specials lezen. Dus vergelijken wat Fifa 08 zo speciaal maakt, en wat maakt Pro 2008 zo speciaal. Het is moeilijk te zeggen als hier iedereen gaat roepen van Fifa 08 is beter omdat het meer modi heeft en de graphics zijn beter.

    Eigenlijk moet je het gewoon zelf spelen en zelf ervaren. Je kan natuurlijk ook, wat ik al zei, vergelijkingen lezen.
     
  2. Dayuum

    Dayuum Guest

    Fifa word elk jaar beter en heeft bijna alle Licencies(sp?) PES is bijna elk jaar hetzelfde en heeft veel problemen online
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
  4. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    EA heeft dit jaar zeker een goed game afgeleverd, maar Pes blijft er voor me boven steken. Al wordt het verschil kleiner. Probeer gewoon beiden eens of neem wat reviews door en beslis dan, met beiden kan je je wel amuseren.
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik denk dat ik deze game komende week ook even koop:x

    is de demo representatief voor de game?
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2007
  6. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    De volledige game speelt fijner dan de demo.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Kun je ook niet gewoon in een wedstrijd switchen van team, dan met dat team een paar eigen doelpunten maken, en dan weer terug switchen naar je eigen team?

    Ik heb deze game gisteren bij een neef van me gespeeld, en ik moet zeggen dat hij me beviel. Deze week maar ff halen!
    :thumbs:
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nope, dat kan niet. Haha, anders zou het wel erg makkelijk zijn!
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Aha, leek me ook al té makkelijk. :9. Naja dat word dan gewoon een 5 sterren team vs. een 1/2 sterren team.

    Geweldige filmpje met geweldige uitleg voor al die leipe trucjes! ;)
     
  11. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    die zit ook gewoon in het spel. moet je bij het opstarten niet op start drukken en even een paar seconden wachten en dan krijg je dat filmpje.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Kijk eens langer naar dat filmpje wat ik postte..
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb besloten om deze game maar meteen te halen, dadelijk maar eens beginnen aan de Manager mode. (Dat is toch gewoon die "loopbaan" waar jij als trainer bent en je dan verschillende clubs in je loopbaan kunt trainen)
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Yep. Is ook erg uitgebreid en tof om te spelen! Aanrader!
     
  15. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel een tof spel, maar klopt het dat er alleen Nederlands commentaar bij de nederlandse versie zit? Want dat is wel goed kut. :{
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is zo, ook kun je kiezen uit sweeds, spaans, frans en duits dacht ik. Wil je engels commentaar, dan moet je de engelse Fifa 08 kopen. Die schijnt regiovrij te zijn.
     
  17. djp

    djp Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    --------------------------------------------------------------------------------

    Een vriend van mij heeft problemen met xboxlive in combinatie met FIFA08,als hij probeert een xbox live wedstrijd op te starten dan krijgt hij een melding dat hij eerst aangemeld moet zijn op xboxlive.

    Dit terwijl hij gewoon op xboxlive zit en online is, bij andere spellen heeft hij dit probleem niet zegt hij,hij kan ook gewoon online berichten versturen dus dan zou je zeggen dat de verbinding goed is.
    Het spel fifa herkend gewoon zijn xboxlive verbinding niet?
    Bij mezelf lukt het we, krijg dan gewoon een aanmeldprocedure en moet dan een EA account aanmaken,maar zover komt hij niet eens.
    Wat zou hier volgens jullie het probleem zijn, microsoft zegt dat het probleem bij electronicarts zit (makers fifa) alleen zij helpen me ook niet echt verder...

    Wie o wie wilt en kan ons hiermee verder helpen?
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien kun je het aanmaken via het menu, of misschien is zjin account te jong? Aangezien je 16 jaar of ouder moet zijn om op de server te kunnen..
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb een vraagje:

    Je moet voor een achievement 50 wedstrijden op Professional winnen, kun je dit ook gewoon via het speltype "Aftrap" doen?
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  20. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dacht van wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina