Hmmm, ik ken wel wat lui uit Singapore van anime blogs.
Kan daar wel ff vragen of ze die shop kennen en hoe dat met regio's/talen zit.
Prijzen zien er iig interessant uit, maar waarom is alles in ponden ipv dollar/euro/singapore dollars?
/edit: Hmmm, het is alleen een internetwinkel zo te horen. Twee van de mensen waar ik wat mee heb gesproken kenden de site, maar hadden er beide nog nooit wat besteld.
Verder via google wat info gezocht, maar vond vooral Deense sites(die mijn Foxlingo kennlijk niet leuk vind om te vertalen ) en een Engelse site, maar heb geen negatieve reacties kunnen vinden.
Wat ik uit die vertalingen van die Deense sites en die Engelse site opmaak is dat het te vertrouwen is, aber of alles ook regiovrij is kan ik weinig over zeggen, zoals die Eternal Sonata bijv, staat er bij gamehubs als regiovrij op, maar bij play-asia bijv als nog onbekend.
Heb zelf geen paypal, wil er wel een aanmaken, maar dan moet ik weten hoe ik bij m'n bank geregistreerd sta en heb geen random reader of documenten bij de hand(wou dat ze ook gewoon moneybookers hadden). Zal na het weekend wel ff een account aanmaken en The Orange Box bestellen en dan kijken hoe het gaat.
Laatst bewerkt: 3 nov 2007