[PS4] The Eye of Judgment

Discussie in 'Games' gestart door iOcat, 26 feb 2007.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heerlijk weekendje samen met mijn vriendin, krijg ik gisteren van mijn vriendin een cadeaupakketje met allerlei kleine lieve dingetjes er in en een pakketje eye of judgement kaartjes als hint wat er thuis op me ligt te wachten *Lief* :):):):)

    Nu nog een ps3 ;)

    (hoop vandaag eindelijk te horen te krijgen dat ie binnen is, kerel laat wel steeds wat van zich horen)
     
  2. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    dat word een keer on-line battlen dan....
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, das wel leuk. :) Heb gisteren met m'n 2 nieuwe decks gespeeld. Zitten echt een paar mooie kaarten bij zeg. Ook leuk dat er een klein boekje bij zit met wat achtergrondinfo.
     
  4. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze vandaag ook gehaald. Totaal geen ervaringen met dit soort ruil kaart spellen maar het concept lijkt me gewoon erg gaaf. Ga drekt spelen. Ben erg benieuwd
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan je het spel ook spelen zonder eye toy .. net als magic the gathering zeg maar? :)
     
  6. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, je schijnt het ook gewoon alleen met die kaarten tegen elkaar te kunnen spelen.
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Kan wel, maar de kracht en het unieke van de game zit hem in het gebruik van de Eye camera icm de game.
     
  8. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe doe je dat dan met de ondergrond? Die is best wel belangrijk. Sommige kaarten hebben ook dodge attempt, zou je misschien op kunnen lossen met een dobbelsteen. Er staan alleen geen kanspercentages bij. Volgens mij gebeurt er bij sommige kaarten gewoon te veel om dat zelf even op een papiertje uit te rekenen. Soms snap ik zelf niet wat er allemaal gebeurd.
     
  9. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang duurt het nog voor de losse Sony ps3 EYE, te koop is?
    Iemand al een datum? Ben niet zo van de draken en kaartspellen.
    En om nou 100€ uit te geven aan dat pakket en dan alleen de camera gebruiken gaat me net iets te ver.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @kombat: je kan het eens proberen op de Amerikaanse ebay. 60,- kan je klaar zijn als je je best doet heb ik begrepen.

    @ de rest: hoe zit het met de kaarten die ik nu standaard heb? Zijn dat er genoeg voor twee man?

    Heb trouwens als hint dus een extra pakje kaarten gekregen. Een zogenaamd boosterpack. Wat is dit?
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij de game zelf zit een starterdeck van 30 kaarten (gemixed met alle elementen) en 4 actionkaarten. Tevens zit er een boosterpack bij van 8 kaarten. Het is eigenlijk de bedoeling dat je per persoon met 30 kaarten speelt. Je kan ook met z'n 2'en met één deck spelen, alleen moet je dan de kaarten die je al gebruikt hebt opnieuws schudden als je kaartenstapel op is. Wat wel een nadeel is als je een deck deelt is dat de ene voor het merendeel creaturecards heeft en de ander nagenoeg alleen maar magiccard heeft, dat risico is er.

    Een boosterpack is een setje van 8 kaarten en is eigenlijk een kleinere aanvulling op je kaartencollectie. Je hebt de themedecks van 30 kaarten van 12,99 euro en je hebt de boosterpacks met 8 kaarten voor 3,99 euro. Een boosterpack bevat altijd één bijzondere kaart.
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net op Benza Entertainment 11 boosters gekocht (10 + 1 gratis, 35 euro, aanbieding is alleen vandaag geldig) + 1 water theme deck (11,99 euro). Theme deck is handig omdat er die functie kaarten in zitten, nu heb ik die thuis dus dubbel. In het Water theme deck zaten de meeste kaarten in die ik nog niet had. Ik heb straks een totaal van 180 kaarten, de overbodige dubbele kaarten ruil ik wel op internet :)

    Ik vind het eigelijk achterlijk dat ik er zo veel geld aan uitgeef, maar goed, voor 1 keer dan. Totaal kost me dit nu 48,99, 2 euro verzendkosten komen er nog bij.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik doe het rustig aan met die kaarten, hoef niet direct 100-en kaarten en koop ze wel mondjesmaat als de game me goed bevalt. Doet het wat minder pijn in de portemonnaie ;)
     
  14. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    vanochtend ff zitten spelen, begin het wel aardig door te krijgen, kan alleen nog neit winnen van de computer. Verder wel leuk om te spelen.
     
  15. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ga der ook niet meer kopen dan dit. Ik heb nu 70 kaarten, maar we kunnen daar niet echt 2 geweldige decks mee maken, ik koop nu 1 keer wat groot in, en daarna nooit meer. Ik zal vast wel wat ruilen via internet. Ik hoef niet perse alle kaarten, maar wil wel een beetje van alles wat, en dat je veel mogelijkheden hebt met je deck.

    Het is misschien wat zonde van het geld, maar ach, voor 1 keer. Tis een spelletje wat je over 5 jaar ook nog speelt.
     
  16. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag toch maar deze game besteld, tering wat een dure maand :mad:
     
  17. the_vinman

    the_vinman Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee of Bart Smit de boosters al verkoopt? Misschien vanavond kopen, met de 15% korting.
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Komt net bij de plaatselijke Bart Smit vandaan en daar verkochten ze geen decks en boosterpacks. Free Record Shop verkoopt beide wel.
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Websites die de boosters en themedecks verkopen

    Play.com, heeft geen verzendkosten, alleen Credit Card. 9 November pas binnen.

    BenzaEntertainment.nl, Nederlandse site, stuurt ze binnen een dag, 2 euro verzendkosten per bestelling

    Dimplus, verkoopt ook themedecks, alleen kan je niet kiezen welke, beetje vreemd. Vrij hoge verzendkosten (2,95)

    Ze verkopen ze in de winkels van FRS, en bij diverse stripwinkels. Althans, daar heb ik ze zien liggen.
     
  20. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    zo dat zitten er voortaan 3 xbw modderaters een beetje vreemd te gaan op oldskool....
    succes /mod.
     

Deel Deze Pagina