Xbox 360 HD DVD Player [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Achja, kan nu wel m'n Windows Media Center bedienen met de afstandbediening! :cool: Niet dat ik dat ooit gebruik though! :+
     
  2. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    En er zit licht in de afstandsbediening! Erg handig kan ik je vertellen, alleen mocht hij van mij wel ietsje langer blijven branden...

    De afstandsbediening gebruik ik ook om WMV te streamen vanaf mijn pc en vanaf DVD. En ik gebruik hem om de 360 aan te zetten. En ik gebruik ik om even snel marktplace the checken oid. Hmmmz, eigenlijk gebruik ik hem altijd, behalve met het spelen van een spel:+
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja dat licht is inderdaad héél handig! Het is ook een degelijk ding, ligt goed in de hand! Werken de cijfers ook om je tv te bedienen? Of is dat alleen als je tv kijkt via WMC?
     
  4. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem ook voor je tv gebruiken (doe ik persoonlijk ook). Je moet even de manual lezen die bij de afstandsbediening komt hoe je dat moet regelen.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zal het boekje 's bekijken dan! :)
     
  6. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi ding man, alleen voor mij is het kut dat er maar 1 USB achteraan zit, hoe kan ik dan nou en de HD-DVD en mn wireless adapter aansluiten, das echt dubbelkut.
    Van voren ziet dat er zo lelijk uit, en die heb ik ook nodig voor mn wireless headset en controller.
     
  7. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, zo net maar ook de HD-DVD speler besteld :) Zeker met deze actie zeer de moeite waard.
     
  8. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch je wireless adapter aan je hd-dvd bevestigen of iets in die trend. Moet op te lossen zijn.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja de HDDVD heeft express een USB aansluiting op de achterkant zodat je de Wireless Adapter daar in kunt steken! :)
     
  10. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok geweldig, dat is dan goed gedaan :).
     
  11. Evil Hobbit

    Evil Hobbit Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondersteund de addon ook 24p?
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    jup

    //edit 24p 25p 30p & 50i and 60i

    Dat soort dingen kunnen met (firmware)updates ook aangepast worden, omdat de 360 al die zooi berekend.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2007
  13. Evil Hobbit

    Evil Hobbit Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool, dan ga ik er ook een aanschaffen. Zeker met de huidige dvd actie een mooi pakket._O_
     
  14. Rolopo

    Rolopo Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    2
    is het eigenlijk ook mogelijk om zon $100 HD DVD speler te importeren uit de VS?
     
  15. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    de eerste keer trouwens dat ik hem aanzette met dvd-speler eraan, dacht ik echt dat er een pokeball op mijn dashboard was gekomen 8)


    en voor die wireless adapter op de hd-dvd speler, je moet dan alleen even opnieuw opstarten, nadat je hem op de hd-dvd hebt geklikt, en dan werkt ie perfect...
     
  16. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje: als het goed is kan mijn plasma televisie 1080p upscalen. Heb ik dan aan de composite aansluiting genoeg of heb ik dan de vga kabel nodig voor de 360 ?
     
  17. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Importeren moet wel lukken, waarom niet? Alleen je moet wel even kijken naar de stroomvoorziening. Volgens mij is dat in VS ~110volt en wij hebben hier ~220volt. De add-on kan overweg met beide voltages, een andere stekker monteren was de simpele oplossing. Ik weet alleen niet of dit ook zomaar gaat bij een stand-alone HDDVD speler.
    Volgens mij haal je nu een paar dingen door elkaar. Voor zover ik weet zijn er geen (betaalbare) plasma's met de FullHD resolutie (1920x1080). Volgens mij bedoel je dat je plasma als invoer 1080p accepteert en dit dan kan scalen naar de resolutie van de plasma zelf. (bv 1366x768 )
    Welk type plasma heb je?

    Daarnaast bedoel je component ipv composite ;). Composite is het gele stekkertje wat aan de 360 zit. Dit is de slechtste kwaliteit en kan geen HDresolutie aan. Component zijn de groen/rode/blauwe stekkertjes welke zeer geschikt is voor HD. Component kan in ieder geval 1080i aan of hij 1080p aan kan weet ik zo niet. VGA kan zeker weten 1080p aan. Het kwaliteitsverschil tussen beide verbindingen is persoonlijk. De ene is wat scherper en de ander heeft iets betere kleurweergave.
     
  18. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoelde ik inderdaad ;) Ik heb de Panasonic 42PV70.

    Ik bedoelde inderdaad component. Iets te snel getypt ;) Ik had idd gelezen dat vga wat scherper beeld gaf, maar daarvoor alleen wil ik niet zo'n kabel aanschaffen ;) Wanneer vga inderdaad ook 1080p ondersteunt (en component niet) dan is 't meer de moeite waard om dit te kopen :)

    Bedankt voor je reply in iedergeval :)
     
  19. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of er een noemswaardig verschil zit tussen 1080i of 1080p op jou plasma. Ik zelf zou het eerst gewoon met component doen, scheelt weer een paar euro's ;)

    Misschien dat je ergens een VGA kabel kan lenen om te testen?
     
  20. Rolopo

    Rolopo Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    2
    zou het met dit lukken en hoe zit het dan met de douane?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina