1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Avatar is een zeer goede (kinder)serie. Zag het laatst toevallig toen mijn zoon er naar zat te kijken en vond het helemaal niet verkeerd. Tis in mijn optiek trouwens ook echt wel een (kinder)anime.

    @Orcrist: 5-10 per dag? Wow ik zie er zoveel per week en vind dat al erg veel ;)
     
  2. Ichigo

    Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    1
    ik check avatar.
    1 nov new epis :thumbs:
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zijn ze er ook met ned subs?
     
  4. Exulin

    Exulin Leap of faith

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk zelf altijd op http://watch-avatar.com/ , daar hebben ze geen subtitels in het Nederlands. Op Nickelodeon beginnen ze pas volgend jaar zomer (!) met boek 3, tegen die tijd is boek 4 daar al lang en breed te zien. :lol:
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hmm zonde, wilde ze wel met mijn zoon gaan kijken :)
     
  6. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, Fujioka is helemaal spijtig, met de dingen die in ep 3 gebeurden. ;)
    En ep 4 was ook weeral top. :D
    Sensei & Ninomiya-kun is like de beste game aller tijden. \o/
    En Hosaka die de bishounen loopt uit te hangen. XD
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2007
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha, helemaal kapot gelachen om epi 4. Super gewoon. :D

    Sensei & Ninomiya-kun!! Omg, die eerste streetfighter game waarbij sensei ninomiya-kun zelf neermept _O_ Ik rolde van me stoel. :+ Heerlijk droge humor.
    En Hosaka ja! :D Heel dat gedeelte dubbel gelegen, 3 liter zweet. 8)
     
  8. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond dan eindelijk Gedo Senki / Tales from Earthsea gezien, nog geluk gehad, want het was eigenlijk allemaal gereserveerd, maar 10 min voor de film begon werd alles gewoon verkocht, toch nog kaartjes kunnen krijgen dus. Was de laatste dag dat ie draaide!

    Maar ik vond hem zeker wel goed! Ok, het is anders dan de "Miyazaki's", maar zeker niet slecht. Verhaal liet af en toe wat steken vallen, of vergat gewoon dingen die ingeleid waren (heel de stad in het begin, wordt niet meer naar teruggegrepen). Stem van het meisje was erg goed gekozen, kippenvel toen ze halverwege dat nummer begon te zingen. Muziek was over het algemeen zowiezo goed.
    Scene met de wolven in het begin vond ik ook erg mooi gedaan, karakter van die beesten werd lekker neergezet.
    Waren een goedbesteedde 2 uur (ong).
     
  9. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Vannacht nadat ik het nodige bier ophad FMP afgekeken na 3 dagen.:)

    Alleen een beetje afgeragd einde lijkt 't wel(oke heb gewoon een bloedhekel aan einde's van anime omdat ik meer wil zien:+).

    Dus nu ff 2nd raid en die andere binnen halen, kan ik volgende week daar weer mee verder.:9
     
  10. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    2nd Raid is ook een stuk beter, Fumoffu is pure, uberbriljante comedy.

    Mijn machtige VARA TV Magazine vertelt me btw dat Spirited Away over een uurtje begint op Nederland 3.
    'k zal hem wel ff gaan rewatchen. Yay, kooltjes. :D
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hmm... heb Spirited Away ook al eens gezien nu dat ik de inhoud heb gelezen. Weet er niet veel meer van... misschien ook nog is zien dan :+.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Ooh, dus hij is nu bezig?

    Nouja, heb m toch op dvd :+

    Als het Porco Rosso of Laputa was zou ik wel gaan kijken.
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Prachtige film zeg, geweldig! Geen verkeerde manier om me zondagmiddag te spenderen. :cool:

    Dit is een film van Studio Ghibli als ik me niet vergis toch? Moet echt een keer al die films is bekijken, helemaal nu ik deze heb gezien ben ik enthousiast.
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad mooie film :). Een pak beter dan ik me herinnerde, ik was hem zelfs vergeten eigenlijk (shame on me) :+.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Zijn zeker aanraders.

    Mijn twee favorieten zijn:

    1. Laputa: Castle In The Sky (deze is zo geweldig _O_)
    2. Porco Rosso (Heerlijk Mediterreaans sfeertje)
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Hallo daar :)

    Binnekort ga ik een Manga Comic Tekenen een beetje in de trent van Fantasy en Sci Fi,binnekort zal ik even wat Tekeningen neerzetten en waar het over gaat :)
     
  17. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag ook Spirited Away gekeken. Studio Ghibli heeft het weer voor elkaar gekregen om mij dik twee uur te amuseren. Hulde.

    Mijn persoonlijke Ghibli favorieten zijn Whisper of the Heart en Princess Mononoke, maar eigenlijk is de hele collectie het kijken dubbel en dwars waard. Ik hoop dan ook dat de kijkcijfers hoog genoeg zijn geweest en Nederland 3 nog meer van dit soort films uit gaat zenden.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Deze wil ik ooit eens kopen als ik wat centjes over heb (aangezien hij best duur is):

    [​IMG]

    Alle Ghibli's in een Limited Edition box (op Tales Of The Earthsea na, dan) + wat mooie artwork :)
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is een hele mooie box. Maar uitverkocht bij play-asia. Nergens anders kunnen vinden.
    Is er trouwens een non-limited ghibli dvd box?
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Nee, geen officiele. Dan zou je ze allemaal los moeten kopen. Hij staat ook bij rodisc.nl, maar daar is de box ook uitverkocht. Dat zal dus los kopen worden :+

    Aanrader zijn de UK Import versies van Optimum of de Hong Kong versie. Deze hebben vaak meerdere discs en extra's en zijn niet eens zo duur.

    Ik heb overigens de Optimum versies van de meeste.

    Nederlandse versie (Geen aanrader!):
    Cat Returns
    Spirited Away
    Lupin III: Castle Of Cagliostro (Eerste film van Miyazaki, superaanrader [mijn favo animefilm])

    Optimum(UK) versie van:
    Howl's Moving Castle
    Laputa: Castle In The Sky
    Grave Of The Fireflies
    en nog een paar.

    Oh, en "ouwe" Miyazaki is bezig met een nieuwe film, voor de mensen die het nog niet wisten. Deze heeft weer muziek van de geniale Joe Hisaishi (Spirited Away, Howl's Moving Castle, Princess Mononoke, My Neighbour Totoro, NausicaƤ of the Valley of the Wind, Laputa: Castle In The Sky, Porco Rosso)
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2007

Deel Deze Pagina