Assassin's Creed [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook, eerst even controls leren, dan het hoogste gebouw opzoeken en dan van het uitzicht genieten, en dan naar beneden springen (deed ik in spider man 2 ook, eerst naar het empire state building, uitzicht bekijken, en hup boem)\o/
    IK WIL DAT HET 15 NOVEMBER IS (en ook 16 november, mario galaxy, allebei al gepreordered dus ik wacht alleen maar:D word een druk weekend daarna:thumbs:)

2. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik meende dat je ook side-quests hebt waarin je willekeurig wachters moet doden en burgers moet helpen...
    Kan het ook mis hebben hoor. Die negen key-characters die je moet doden zijn volgens mij alleen puur voor het verhaal.

3. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    er zijn ook heel veel side quests.
    anders zou het een kut spel zijn

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Het meeste van het spel zit ik toch op torens te klimmen en genieten van de vrijheid.

5. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb je na een paar dagen ook wel gezien .. er moet gewoon veel te doen zijn beside die 9 gasten die je moet killen anders zou het een heel korte game zijn

6. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Jade Raymond zei een keer in een interview: There are 9 key guys you have to kill, at least that's what you're told.. dus ik denk dat er nog wel wat meer achter zit.

7. Dayuum

Dayuum Guest

Offtopic:
    Mario galaxy is ook een geweldig spel maar het is wel erg kort
    Kleine spoiler over galaxy:
    het duurde voor mij 12 uur om alle sterren te halen en daarna kan je het spel nog een keer spelen als luigi

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    en ongelofelijk veel sidequests.

9. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    let op .. zal je zien als de game uit is dat er mensen zijn die hem de volgende dag al uit hebben gespeeld !

ik ga er lekker lang over doen en niks rushen

10. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    De filmpjes zien er goed uit, die demo die ze laten zien geeft een goed beeld.

Stad leeft echt met al die mensen erin en ook top dat je overal in/op kunt. :thumbs:

11. samurainl

samurainl tyrano nl

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje hoe doe je dat met die spoilers want ik denk al dat ik het weet dusja

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    HTML:
    [spoiler]   je tekst   [/spoiler]

13. samurainl

samurainl tyrano nl

Leuk Bevonden:
    0
    nou ja zie met die templar treasure die altair moet zoeken ik weet mischien wel wat dit schat is dat is wie de da vinci code gelezen heeft het lichaam van maria magdelana daarom zijn de templar ook eigenlijk opgericht om die schat op te zoek en te bewaren

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    goed bedacht, en daarom heeft 1 of andere company hier in deze tijd een manier gevonden om (niet echt fysiek maar op 1 of andere manier) terug te reizen naar die tijd zodat ze dan weten waar de schat ligt en die kunnen opeisen :) zou best hard zijn :thumbs:

15. samurainl

samurainl tyrano nl

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies

16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Damn, er beginnen hier veel spoilers te komen zeg :9, ik kom pas weer in deze thread als ik de release kan voelen 8) Ik hoor van alle kanten dat het verhaal erg goed is om te volgen. Dingen zoals dat filmpje van gametrailers (over die eerste missie) die kijk ik wel ingame. Geen zin om die lol te verspillen :9 Ik weet nu al te veel! :+

17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn geen spoilers, alleen speculaties, hoeft dus oko niet in een spoiler tag

18. Dayuum

Dayuum Guest

Dit is al een tijdje een uitgelekte spoiler
    A corporation captures Altair's descendant in the year like 2010 or something and they take Altair's memories from his DNA and use it to make a like, simulation to find out what happened to those figures. In the game there is some sort of conspiracy going on that started back in the past

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik bekijk gewoon helemaal niks, laat me wel overdonderen :+ zelfde verhaal als Mass Effect, heb ik ook niks van gevolgd.

20. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaar wel een vet verhaal, waar je wel veel mee kan dan :D
    Zo'n assassin in de tegenwoordige tijd met oude wapens :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina