[PS4] [PS3] Uncharted: Drake's Fortune

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 31 okt 2007.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10

In december is het zover, dan komt Naughty Dogs nieuwe game uit. Een andere game dan we gewend zijn van de developer, die vooral bekend staat om de Jak and Daxter serie en Crash Bandicoot.

Developer: Naughty Dog
    Publisher: SCEA
    Releasedate: 7 december 2007
    Website
    Teasersite

Screenshots

Filmpjes

[gt]27290[/gt]

[gt]21952[/gt]

[gt]19735[/gt]

[gt]25772[/gt]

[gt]26320[/gt]

[gt]26677[/gt]

Boxart

2. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Weliswaar geen ps3 in huis, maar wat een sfeervolle en coole game dit. Ben alleen benieuwd hoelang de game duurt. ( goede begin post imao )

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het ziet er echt super uit! Enige 'probleem' wat ik een beetje heb is dat de soort gameplay me doet denken aan Tombraider ed en daar heb ik dus echt niks mee.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kom maar op! :b:

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    jezus, ik denk dat ik heel november maar vrij moet gaan nemen. COD4, Assassins Creed, Uncharted, R&C... niet normaal meer 8)

6. Arrahant

Arrahant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wordt bijvoorbeeld de demo van Uncharted alleen in de USA Store gezet?! Evenals GT 5: Prologue demo, alleen in de Azie Store. Wie verzint dat?

Wordt overigens wel een errug vette game deze!

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De content word per regio geregeld, per regio word bepaald wat in de store komt. Uncharted komt 2 weken voor de release in de Amerikaanse store te staan. En als ik Naughty Dog mag geloven zal de demo ook 2 weken voor de EU release in de EU store staan. De release is 7 december, dus verwacht hem eind november. GT5 Prologue eigenlijk een beetje hetzelfde. Deze komt eerder in uit Japan, vandaar dat Japan de demo eerder krijgt. Het maakt echter allemaal niks uit, want je kunt zo een US en JAP account aanmaken.

8. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Het roept bij mij geen Tomb Raider gevoel op, meer een Indiana jones vibe.
    Het komt misschien ook omdat het een man is.
    Dit wordt wel een systemseller, helemaal omdat ze dus met de kerst nog met een PS3 40gb+Uncharted pack komen.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb inderdaad meer een Indiana Jones gevoel dan Tomb Raider, Tomb Raider is toch ook wel een wat andere game. Maar ben het met je eens, het gaat een hele grote game worden, samen met Ratchet and Clank.

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    nm ik ben blind :D

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Net de Uncharted "Massive Attack" Trailer bekeken (USA Store)

en DAMN wat is die vet zeg.......... kom maar op met die game !

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zojuist de Behind The Scenes in HD bekeken. Damn, dat ziet er écht te geil uit! :eek:

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb hem ook gezien. Werd er toch wel even stil van. Wat ziet die game er belachelijk mooi uit zeg! _O_
    Het lijkt me zo'n vette game om te spelen.

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Oh damn... Wat ziet dat er moddervet uit zeg. :eek:

15. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ook al een hele tijd uit naar deze game. Al vanaf de eerste trailer zag het er fantastisch uit. Wat me met name aanstaat aan de game is dat het in principe niet echt nieuwe dingen doet, maar alles er wel echt perfect uitgewerkt uitziet.

De animaties en moves van Drake zien er echt heel erg vet uit. En ook de omgevingen lijken me fantastisch om in rond te lopen. Waar ik echter wel een beetje bang voor ben is de speelduur, maarja dit wist me bij Heavenly Sword ook niet echt te boeien. Die was zo vet dat ik hem ook 3x uitgespeeld heb. Kom maar op met die game!

''What happened?... ''Pirates!'' ''wooo, wuu what? ''the modern kind, they don't take prisoners!''

Coolness van Drake is nou al te vet gewoon!

EDIT: Net even de Massive trailer nog wat beter bekeken, komen er nu ook ''onnatuurlijke'' dingen in Drake's fortune voor? In de trailer staan ze namelijk op een gegeven moment stil bij een voetafdruk die er niet menselijk uitziet. En daarna zegt die ene Aziatische leider ook iets in de trant van ''This island is Cursed!!''. Waarna je een scene ziet met een mercenary die in een donkere ruimte staat en van die dingen roept als ''who's there!?''. Hoop eigenlijk niet dat er iets van monsters ofzo in voorkomen.

Laatst bewerkt: 4 nov 2007
  16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dit ziet er veelbelovend uit. Ik denk dat Sony hier goud mee in handen heeft!

17. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Massive Attack trailer is echt gruwelijk mooi zeg!

Wat een topgame wordt dit!!

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Tijdens de verschillende interviews staan er beeldjes op de bureau's die in de montage zijn verwijderd.
    Om welke beeldjes gaat het eigenlijk ?!?!

19. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Echt he ?

En die levels zijn groot in die trailer of lijkt dat maar zo ? :confused:

20. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De levels zijn groot jah, maar niet alles is bereikbaar. Je kunt bijvoorbeeld niet a la Far Cry je eigen pad uitzetten en elke route nemen die je wilt. Ik denk dat de levels vrij lineair zullen zijn, maar who cares met zulke vette gameplay.

Deel Deze Pagina