Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariebaa NL

Ariebaa NL Feel Free

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand misschien een lijst of link ofzo van het Duitse Elftal met de echte namen, want sommige namen herken ik wel( Pomolski, Kmala, etc. ) maar bij sommige kom ik er echt niet uit:confused: en ik wil het Duitse team wel compleet hebben...

2. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  4. Dordtenaar

Dordtenaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je er nog een filmpje van gemaakt?

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Voor het eerste ben ik serieus begonnen met de ML. Heb eigenlijk nooit de ML serieus geprobeerd (niet in deel 2, niet in 4, niet in 5 en niet in deel 6), en moet zeggen dat het redelijk pittig is! Omdat je met een bagger team start, kon ik echt niet winnen. Heb dan ook moeten beginnen op Amateur ofzo [​IMG][​IMG], en stond na de helft van het seizoen slechts op plek 8 [​IMG]
    Maar nu komt de tegenvaller:
    Na de onderhandelingsperiode heb ik 3 spelers aan weten te trekken:
    -Mitea (talent)
    -Schwartz (17 jaar - talent)
    -Jensen (30 jaar - ervaren AMF + nog in de groei)

Nu loop ik veel te makkelijk over m'n tegenstander heen. Met Mitea kan ik nu makkelijk 3 tot 4 keer per wedstrijd scoren. Helaas kan ik ook de moeilijkheidsgraad niet meer aanpassen :'-(

Wordt dat later in het seizoen nog mogelijk? Als je bijv. promoveert ofzo?

edit:/
    Nog even een belangrijke toevoeging:

Met slechte teams is pes 2008 100x beter! Omdat er geen snelle spelers zijn, is dat voordeel er totaal uit. Het wordt dan weer een schaakspel op het middenveld, om vervolgens die goede laatste pass te geven _O_
    Fuck Barca en alle snelle spelers.

Laatst bewerkt: 4 nov 2007
  6. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    lol en heeft hij zelf mitea zegt hij fuck alle snelle spelers. daar spreek je jezelf een beetje tegen

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Volgens mij geef ik zelf aan dat snelle spelers de game verneuken. Dus ook mijn masterleauge.
    Eerst grondig lezen, dan reageren :)

8. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Postte ik laatst ook al. So true, zonder 90+ gasten heb je echt een topgame te pakken.

9. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    jaa maar das toch altijd zo? in pes4,5,en 6 was dat namelijk ook zo.. bvb sparta tegen ado den haag waren de leukste potten die ik ooit gespeeld heb!

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vorig jaar heel lang met ado online gespeeld. Veel kozen dan ook mindere teams (niet zo slecht als ado maar wel slect dan normaal) maar de meeste namen gewoon inter en barco ect. Toch nog best vaak een wedstrijd counterend gewonnen. Dat was gaaf. Denk alleen dat het in PES2008 niet meer mogelijk is om met een bvb vvv nog kans te maken tegen al die snelle spelers!

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Hoe word het Online gespeeld. Vind het bij PES6 namelijk erg irritant, het zijn geen leuke matches meer. Gewoon iedereen die ik tegen kom spelen via de vleugels, komen dicht bij goal en passen dan snel over naar een ander iemand terwijl mijn keeper al gereageerd heeft en zo tja. Altijd is dat zo met iedereen die ik ben tegen gekomen. Of het door mij komt? Denk het niet.

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Online wordt er nog weinig gspeeld, omdat het niet mogelijk is door de lag ;) We wachten met smart op een patch :)
    Nogmaals mijn vraag:
    Is het in de ML mogelijk om na verloop van tijd de moeilijkheidsgraad te verhogen?

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar ik vind een schaakspel als voetbalwedstrijd niet echt leuk. Das in het echt ook niet zo. Geef mij maar spelers die een goeie techniek hebben en waarmee je mooie acties kan maken, omhalen kan maken en mooie schoten kan aflossen op het doel. Vind ik veel leuker.

Ja, het is wél uitdagender maar niet echt leuker.

14. psp-user

psp-user Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is `de lag`? en waar is de patch voor dan?

Grtzz

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Wtf, weer die lag shit ? Was bij PES6 toen ie uitkwam voor de 360 op het begin ook toch. Hebben ze nou niks geleerd :x

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Als een game lag heeft, werkt alles vertraagd. Er wordt dus met een vertraging gereageerd op jouw acties. Zo wordt de game dus onspeelbaar.
    Patch is natuurlijk om deze shit op te lossen. Hopelijk worden in dezelfde patch de frame-drops opgelost, want die zijn er (online) ook :'-(

"Zelfs een ezel stoot zich geen twee maal aan dezelfde steen"

Konami :x

17. Ariebaa NL

Ariebaa NL Feel Free

Leuk Bevonden:
    0
  18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Hahaha, en dan ben ik begonnen op TOP PLAYER en 30(!) minuten ... kan je nagaan wat een drama. Dan wordt het (voor mij dan) nog moeilijker om uberhaupt punten te pakken en moet ik gelijk al mijn salaris in de gaten houden, dus ben ik benieuwd of ik in de eerste transfer periode (en dat duurt nog wel ff) geld over heb voor een aankoop ... kijk zo wordt het (voor mij dan) echt nog meer werken voor het resultaat. Dat ik na verkoop van tijd dan wel een goed team heb, tsja dat is dan wel lekker.

Tot die tijd, idd, het spelen met bagger teams geeft een veel langzamere game, en, hoewel minder spectaculair is het wel meer 'voetbal (als je daar van houdt dan)

Dus Geert, opnieuwd een ML opsatrten op TPl/30 minuten en je bent voorlopig onder de pannen:)

19. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja maar als je op amateur speelt loop je zoiezo overal doorheen _0/

20. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    In PES5 kon je iig wel de moeilijkheidsveranderen, in de zomerstop alleen, dus ik denk dat het nu hetzelfde is?
    Ik ben ook met default players begonnen, heb alleen Lita erbij gehaald (die werd ergens in deze topic aangeraden:)). Ik sta nu 8ste op professional na bijna een half seizoen en het is echt gaaf.
    Ik heb ook de Reset Prevention Feature aangezet. Die feature zorgt ervoor dat je niet kan afsluiten tijdens een wedstrijd, want als je het wel doet verlies je automatisch met 3-0. Ik vind het daarmee erg leuk spelen omdat ik niet steeds 'stiekem' wedstrijden overnieuw ga spelen :)
    Verder iemand nog een paar leuke ML spelers van niveautje Lita?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina