Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nee niet echt. Ik ga voor de asia version, niet voor de duurder US version. En die rips oid zijn van de US version game, niet van de 35 euro kostende asia version.

    Ik ga niet zeggen dat ie niet niet regiovrij gaat worden, maar je hebt zoals gezegd geen bron dat de asia version regiovrij is.
     
  2. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    als de NTSC-U regiovrij is, dan is de NTSC-J ook regio vrij lijkt me.

    @ MetalMark:
    Als i iid regiovrij is, dan kun je hem daar voor 35 euro kopen en gewoon op je xbox afspelen :)
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Moeten we wel eerst zeker zijn of hij regio vrij is ;)
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Is idd meestal het geval, maar niet altijd. Wacht daarom nog wel even 2 dagen tot het zeker is. Krijg de game toch niet eerder binnen door te preorderen.
     
  5. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat hij over 2 dagen iid wel getest is (launch 6 nov usa, dus hebben ze hem daar ook zowiezo) en dan heb je je antwoord.
    Als je de game daar pre-orderd heb je hem minimaal een week later binenn dus dan heeft de pre-order geen zin iid ;)
     
  6. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga nou maar Halo en jij ipv dat gezeur over COd :9
     
  7. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee halo 3 is fop, geef mij maar cod :)_O_

    Edit: Goed nieuws omtrend COD4 release:

    bron: o.a. gamekings

    Ik heb me aangemeld en hopelijk ben ik er bij!
    1 jaar lang gratis activision games, das relax! :D
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2007
  8. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hem al ?
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    komt pas vrijdag .Dat duel Belgie -Nederland lijkt leuk
     
  10. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Tony Hawk Proving ground daar besteld en duurde maar 5 dagen.
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Fijn dat een aantal van jullie de game al downloaden, maar dat houden jullie maar voor jezelf.

    Posts daarover zijn verwijderd, de regel is dat je dan een ban krijgt tot de releasedate van de game. Dus, laat het nu lekker achterwegen en ga maar op msn patsen...
     
  12. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    @ The Matrix:
    Ik neem aan dat jij bedoelt illegale downloads? Nou ten eerste: Ik heb een pauper computer waar ik nog cod 4n iet op kan spelen. En ten tweede heb ik een hekel aan pc spellen en wou het spel gewoon op een eerlijke manier verkrijgen.

    Ik vind het een beetje raar dat je meteen denkt dat ik het spel download.

    Maargoed. ik houd me mond wel dicht. Mag ik wel een foto posten van het ORIGINELE spel als ik hem heb om te bewijzen dat ik geen gare illegale download shit heb?

    /Mod Ik heb toch niemand beschuldigd? Boven jou zaten mensen te patsen over nieuwsgroepen.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Striker nl heeft gelijk niet gelijk oordelen.
    :thumbs:
     
  14. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    idd bij mediamarkt heb ik hem gehaald vandaag, heb het gevraagd aan de verkoper hij had m wel al liggen in het magazijn, hij had m meegegeven. Volgens mij had ie er nog geen erg in dat ie nog niet verkocht mocht worden. Heb wel 59 euro betaald. Heb 2 levels gespeeld....... EN HIJ IS GRUWELIJK GOED!! Grafisch heel mooi. Vooral met de schaduwen zit het snor.
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Zo heb jij even geluk, egeltje198 ;)
     
  16. Nosferatu 360NL

    Nosferatu 360NL Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu al binnen bij MM?? dat is wel heel ver van tevoren..

    Voor zover ik weet krijgen de meeste shops ze woensdag binnen.
     
  17. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan best mogelijk zijn aangezien het spel in Amerika al in Oktober verkrijgbaar was. Heb ook gelezen dat Infinity Ward het goed vind als winkels het spel meteen verkopen als ze hem binnen krijgen maar hier zal Activision ook nog wel wat over te zeggen hebben.
     
  18. Drogba

    Drogba Guest

    :emo:
     
  19. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie er toch tegenop om ranked matches te gaan spelen.. je moet wel, omdat je je wapens en andere zooi zo wel moet verdienen, maar als het aan mij lag, liever niet.

    Toen ik die beta speelde was het spel zelf heel tof, maar het publiek wat er op af komt is nog erger dan het halo publiek.
    Allemaal van die kleine wannabe gangstertjes en grootmuilen die even populair moeten doen voor hun maatjes in de lobby, om alle eigen frustraties en tekortkomingen te compeseren door anderen voor lul te zetten.
    Allemaal van die snotneuzen (vooral uit de states, is mijn ervaring) die echt de meest hatelijke en vreselijke dingen zeggen omdat ze een potje verliezen.

    Ik kan wel tegen trash talk, maar dan op een vriendelijk niveau met je maten.. dat is wel lachen, maar de dingen die je naar je hoofd krijgt gesmeten omdat je C4 gebruikt of te lang in een hoekje zit te wachten is echt belachelijk.

    Ik heb de laatste tijd veel GRAW2 gespeeld, en dat is echt een tof publiek wat er speelt... Ik hoop dan ook dat er een optie komt waarmee je iedereen van de tegenpartij kunt muten, want als het zo is als met de beta, dan ben ik helaas 70/80% van het spelen van COD4 alleen maar pissed omdat er van die mafkezen zijn die niet op sportief en vriendelijk niveau kunnen spelen.
     
  20. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er zelf tijdens de beta niet zo'n last van gehad maar zat meestal ook in een private chat met mijn neef dus hoorde het niet. Had meer last van al die spanjaarden en italianen die geeneens engels konnen praten. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina