The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 1 okt 2007.

1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn echt 5 spellen!! Half life 2! Episode 1(uitbreiding!) En episode 2(ook uitbreiding!) Maar daaar ben je ook uren zoet mee!! En dan portal is ook een spel op zich! Echt een heel vet spelletje!! En Team fortress is een multiplayer spel wat best wel veel word gedaan en ik echt wel stoer vind om tedoen! laat zo zeggen heb je half life nog nooit gespeelt is dit zeker een must have! (als je tenminste van shooters houdt!) Begin is wat....irritant met dat bootje...maar erna word die heel vet!

2. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    De game is echt fenomenaal en gaan ook een hoop uurtjes speel plezier in zitten.

Maar zoals ik al eerder heb gezegt ben ik te fanatiek en heb ik ehm al geheel uitgespeelt.Zeker als je HL2 nooit gespeelt heb moet je deze gewoon halen zonder te twijfelen in ieder geval proberen want dat is hij zeker waard.

Heb de mijne trouwens in de verkoop staan op xbazar :9

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Weet iemand wat een 'manhack' is? Heb geen idee wat het is\o/

4. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    kleine vliegende robotjes die jouw aanvallen met messen
    rode lampje hebben ze ook

5. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en dus niet diegene de foto's maken, pijnilijk verschil, heb het op de harde manier meoten leren

6. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Portal uit.
    Wat een geweldig einde, ik heb tranen gelachen!

7. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja man! die computer met die vage opmerkingen... en de cake.

8. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ze hadden echt afgelegde meters moeten doen ofzo, nu is het inderdaad heel raar. je moet iig altijd zo hard lopen als je kunt als je gaat lopen.

this is how dumb you sound: helloooo :lol:

9. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
  10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind deze game echt vet, maar de besturing is echt slecht op de 360. Op de PC speelt ie echt veel lekkerder....

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    eerste dag dat ie uit was op PC met mattie uitgespeeld. en jonge we wisten echt niet wat we mee maakte, vind het spel beter dan half-life 2 wat ik persoonlijk zwaar overrated vind. Portals is gewoon echt de shit, zou bijna die pack halen alleen voor portals. \o/

12. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet mee eens, heb hl2 en ep1 op de pc, maaar op de 360 speelt ie ook gewoon geod, heb noiot gehad dat ik last had van de controlls,

alleen hl2 met die airboat is hartstikkke slecht gedaan

13. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd .. daarom heb ik hem voor de 360 ook weggedaan en op de pc gehouden .. vooral TF2 is meesterlijk op de pc

14. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "Remember when the platform was sliding into the fire pit and I said 'Goodbye' and you were like 'NO WAY!' and then I was all 'We pretended we were going to murder you'? That was great!" _O_

Maar de text van het liedje bij de credits is toch wel het briljantst! _O_

Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  15. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    De besturing op de 360 is gewoon goed maar het is gewoon een feit dat een muis superieur is in shooters. Mis de muis zelf alleen in Portal waar je echt snelheid nodig hebt voor de challenges. Moet wel toegeven dat ik de airboat en de auto slecht vind rijden maar daar wen je na een tijdje aan.
    Dat vind ik de leukste citaat uit het spel maar de credits zijn ook briljant en die luister ik soms ook nog.

16. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu met de Gnome achievement bezig en ben nu bij riding shotgun als de heli achter je aan komt, maar hier kom ik echt niet doorheen hoe hebben jullie dit stuk gedaan?

Edit: Ik heb de achievement al.

17. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blijven proberen en veel verstoppen achter treinen :) Is meteen ook het enige moeilijke stuk met de Kabouter.

18. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu aan die man wat zegt niet op het zand te lopen.
    Maar als je van die redelijk hoge puntige rots ver moet springen naar een lagere zwarte blok en ik land op die blok trilt de grond ook even (net voor de eerste savepoint na die man zijn uitleg)
    Is dat normaal of doe ik iets fout?
    Ik ben zeker dat ik de grond niet raak.

Peter M

19. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan raak je de grond dus toch wel, maar je mag de grond wel raken,
    wordt juist beloont door de game met wat prachtige mierleeuwen, die zie je tegenwoodrig niet veel meer

20. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb liever die leuke achievement die aan "het niet raken van het zand" vasthangt ;)
    Maar wat jij wilt 8)

Serieus, ik raak de grond niet enkel die zwarte steen en spring dan veilig op die rots op de grond.

Peter M

Deel Deze Pagina