Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Mijne wordt binnenkort opgehaald..

Ik heb mijn controller in totaal 5 keer moeten opladen ofzo. Dus ik kan me voorstellen hoe vaak hij kapot gaat als je hem ook daadwerkelijk gebruikt. :emo:

2. Olic90

Olic90 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FRANKFURT,
    DE 30/10/2007 10:08 's morgens DELIVERY
    30/10/2007 7:02 's morgens OUT FOR DELIVERY
    FRANKFURT,
    DE 29/10/2007 11:47 's middags ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 29/10/2007 8:51 's middags DEPARTURE SCAN
    BRUSSELS,
    BE 27/10/2007 1:03 's morgens ORIGIN SCAN
    ROTTERDAM,
    NL 26/10/2007 5:55 's middags ORIGIN SCAN
    26/10/2007 1:37 's middags PICKUP SCAN
    DE 25/10/2007 7:51 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVED

Ik heb gebeld wanneer ik mijn Xbox kan verwachten.
    De meneer aan de lijn zei dat mijn Xbox aanstaande donderdag of vrijdag bij mij thuis geleverd moest worden.

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Kameraad van me heeft weer zijn xbox opgestuurd(voor de zoveelste keer). En ik heb heb het gevoel dat mijn xbox kleine krasjes maakt op mijn disks. Zeer irritant. Vind het echt spijtig, zoveel goede games, maar je kan met een goed gevoel niet meer gamen. Het is zo'n onbetrouwbaar product. Ik snap het echt niet...

4. G-NiUZ

G-NiUZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je overhitting van je xbox360 voorkomen?.

Ik heb Ingister(02-11-07) een xbox 360 met 2 gratis games gekocht.
    Ik ben bang dat ik die 3 rode lichtjes krijg, dus hoe kan ik zoiets voorkomen?
    Kan ik beter een fan cooler kopen om het te coolen of is mijn xbox360(met hdmi) al hitte bestendig gemaakt door ms?

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    De methode die het beste werkt is een klein altaartje bouwen met in het midden een foto van Bill Gates. Vervolgens elke avond een kaarsje opsteken bij dat altaar en een kwartiertje bidden.... meer kan je niet doen.

Serieus: niks kopen of er aan hangen, 360 plat gebruiken met genoeg ruimte er om heen voor koeling. Verder zou ik hem niet overbodig aan laten staan.

6. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Is er nou eigenlijk al iets bekend over waar het aan ligt?
    Want ik heb hier een supernintendo die al bijna 15 jaar gewoon keihard ass kicked zonder ooit gerepareerd of iets te moeten worden.
    En gewoon bijna iederen die ik ken met een xbox en dat zijn er best veel hebben al problemen met hun 360 gehad.

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Oh mijn god.....

Twee weken geleden heb ik natuurlijk m'n gerepareerde 360 teruggekregen. Die zit nog steeds in de verpakking omdat ik geen genoegen neem met de staat waarin ze 'm hebben afgeleverd. Zetten m'n ouders net even de 360 aan die zij af en toe gebruiken voor een arcade game o.i.d: drie rode lampjes en nog geen 11 maanden oud, met nauwelijks draaiuren. Ofwel, defecte Xbox 360 nummer vijf die zich hier in huis heeft aangemeld .... Werkelijk te gek voor woorden dit :x

Van kleins af aan heb ik altijd al consoles gehad, maar nog nooit zo'n brak apparaat meegemaakt als de Xbox 360.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik weet het. Vind het ook erg schandalig dit. Ik hoop dan ook dat ze snel iets erop verzinnen.. Zou het met die falcon serie dan eindelijk over zijn? Lets hope so.. Heeft iemand btw al last gehad van dit soort problemen met een Xbox 360 Elite? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :eek:

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben heel benieuwd hoe Microsoft hier op gaat reageren. Ik zou trouwens direct met deze klacht naar MS Nederland gaan en de helpdesk passeren.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    En heb het vandaag dus weer gehad, heb ook vrij regelmatig vastlopers, zowel in het dashboard als in games. Ging bij mijn vorige 360 precies hetzelfde met toen als gevolg ROD. Ik ben me dus alweer aan het voorbereiden. Na 4 maanden dus alweer gezeik. Gaat deze nu weer kapot, dan is het wat mij betreft echt helemaal over met de 360.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  13. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niets aan de hand mensen...........voor je kijken en doorlopen.

Ben benieuwd wat ik terug krijg uit Duitsland.

14. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik hoop dat de ROD mijn Elite bespaart blijft xD

15. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal microsoft nog is moeten bellen.Want ze gingen hem komen halen .Maar niks gezien

16. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn xbox gaat morgen naar Duitsland....Vorige keer kreeg ik een xbox260 terug met een kapotte faceplate. Deze xbox heeft het geen 3 maanden uitgehouden. Geeft DRE bij Halo3 en freezes bij demo's en forza2.
    Ik wil Halo3 nu wel een spelen:mad: Multiplayer deed het niet en singelplayer kwam ik niet verder dan level 2 omdat daar altijd de DRE kwam :'-(

17. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker dan kreeg net ook the ring of dead, heb er nooit problemen mee gehad geen vastlopers helemaal niks:confused: Speel er ook niet veel op en toch krijg ik de ring of dead..zit er echt aan te denken een ps3 te kopen.

18. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb zaterdag ook de RRoD gekregen :mad: Avondje daarvoor ook al alleen toen kon ik het nog fixen. Was dus even schrikken.

MS mailtje gestuurd, toen een mailtje terug gehad dat ik moest bellen xD

Gebeld en nu maar wachten op een zooitje Labels in m'n mail.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zal binnen een half uur wel in je mailbox liggen. Misschien nog wel eerder. :)

Ik heb nog geen mensen gezien met een ROD op een Elite.. Die type consoles hebben toch een andere koeler, chip e.d.?

20. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net even gebeld........de mijne staat sinds 27 oktober klaar voor reparatie.

Dus eh............repareren dan.

Vraag me af of het voor MS niet slimmer was geweest om gewoon vervangende apparaten uit te delen.
    Dit hele gedoe van opsturen, repareren en terugsturen kost een heleboel duiten, vooral ook omdat het blijkbaar zo is dat wanneer je in de reparatie circuit komt de kans groot is dat je daar een tijdje in blijft(weer kapot, weer kapot enz.)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina