Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Gewoon dikke schijt aan hebben. Je gaat toch ook geen sniper voor camper uitschelden als je op het echte slagveld gaat. Gewoon lekker blijven knallen met die C4 en in hoekjes zitten. Anders kom je gewoon met stomme comeback zoals dat zn moeder stinkt ofzo :thumbs: Dat lukt bij mij wel altijd. Laaaiend.
     
  2. Drogba

    Drogba Guest

    Hij heeft wel een punt, met Gears of War en Halo 3 merk je het meest, GRAW en Rainbow Six Vegas heeft daar helemaal geen last van.

    Zelfs met een potje Texas Hold Em kom ik van die 14 jarige schreeuweende kutkinderen tegen.
     
  3. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    haha 8) Pak je zo´n megafoon. He lul! Kom eens uit die kerktoren camper!
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Met elke game kun je zulke idioten tegenkomen, doe je niets aan (behalve zonder mic spelen, aanrader!).
     
  5. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    okay welke mm was dat egeltje?

    anders ga ik hier in de buurt van eindhoven ook eens bellen :p.. want je speelt nu al dik een week voor de release de game maat!!

    en dat is offcourse super! Zo had ik forza 2 ook wo gekocht bij dixons, ipv vrijdag!
     
  6. Nosferatu 360NL

    Nosferatu 360NL Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een beetje een sterk verhaal, pas als hij een foto plus bon van de MM erbij post geloof ik het..
    MM is nooit zo vroeg met games, en gameshops die wel snel zijn krijgen ze deze week pas binnen..maarja niets is onmogelijk natuurlijk :)

    Maar ik zit te wachten op reviews van de grote sites, duurt wel erg lang zeg!!
     
  7. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik geloof hem eerlijk gezegt niet.
    De mediamarkten worden pas vandaag of morgen bevoorraad (dit weet ik omdat ik een connectie heb die werkt bij de gameinport industrie in rotterdam) en die vertelde mij dat hun vandaag pas cod 4 binnenkrijgen. en dan moeten ze nog naar de rest van nederland worden vervoerd.

    Maar wie weet hebben ze hem toch al.
    Ik hoop iig mijne vandaag te krijgen. Wacht op het verlossende telefoontje :)
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    vind wel dat de reviews aan de late kant zijn !
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Maak je nou een grap of ben je real Egeltje ? Pic's!
     
  10. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0

    Jah en die fransen, heb ik echt een schijthekel aan.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mensen die hun gamertag niet hebben ingevuld op een Xbox forum zijn sowieso niet te vertrouwen! :+

    Ik heb al zoveel geld uitgegeven voor deze maand, en eigenlijk wil ik nog meer games! :eek: :'-(
    CoD4 en Mass Effect.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Daarom vertrouw ik het ook niet echt, ik kan het niet checken of hij hem heeft.

    En ik ken het, elke gamer wel denk ik. Zit al een paar dagen te denken of ik hem wel of niet moet kopen want heb al niet teveel geld en heb ook niet veel meer op mijn bank die ik zo langzamerhand leeg maak voor games :+
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    :mad: k kreeg net email dat mijn connectie call of duty woensdag pas binnenkrijgen :mad::mad::confused:
     
  14. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    jammer pwik 8)
     
  15. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ik ben blij dat jij dit zelf geloofd. Het spel ligt sinds 5 dagen in Amerikaanse winkels en sinds gisteren beginnen de reacties op te duiken met 'omg I got COD4 be4 release yey' op de Amerikaanse Forums. Het spel is bijna uit en nu pas gaan er een paar winkels los. In Nederland zal gewoon iedereeen netjes MOETEN wachten, wat toch nooit gebeurd. Vanaf nu is het een rat-race wie hem als eerste heeft. GL n HF>
     
  16. MadMike BE

    MadMike BE pGaming

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik niet begrijp: 9 november, en dan inneens 8 november?

    Op 9 november lanceert Activision Call of Duty 4: Modern Warfare. Om dit te vieren nodigt Activision alle gamers uit Nederland en Belgie uit om op de dag voor de release het tegen elkaar op te nemen in een hevige strijd!

    Volgende week donderdag 8 november is het oorlog! Die dag zal de geschiedenis in gaan als de dag dat Nederland en Belgie lijnrecht tegenover elkaar kwamen te staan. Vanaf 18.00u zullen de deuren van TGS Rotterdam en Outpost Antwerpen opengaan om iedereen te ontvangen. Om 19.00u zal de strijd losbarsten om 1 jaar lang gratis Activision games te winnen!

    Iedereen die de eer van zijn land wil verdedigen, en 1 jaar lang gratis Activision games wil winnen, kan zich nu aanmelden. Voor een plaats in het Nederlandse TGS Rotterdam leger moet je een email sturen naar events@gamesyndicate.nl. Verdedig je liever de eer van Belgie in Outpost Antwerpen stuur dan een e-mail naar info@outpost.be. Vermeld je naam, leeftijd, telefoonnummer en email adres om mee te doen.
     
  17. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    De graphics vind ik helaas een beetje tegenvallen vergeleken met Halo 3 maar het is wel erg realistisch en tof.
     
  18. MadMike BE

    MadMike BE pGaming

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    btw, is die play asia echt te vertrouwen?
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    Halo 3 er beter uitzien? Dat lijkt me toch sterk hoor
     
  20. Tim_S

    Tim_S Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die reactie vond ik ook nog erg grappig;) Lijkt me wel heel sterk, de beta zag er al beter uit als Halo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina