Forza Motorsport 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Jij ook bedankt.

Ik hoop op competitie / concurrentie met auto van de maand

2. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Wil iemand mij geld of een auto doneren, de reden hiervoor staat boven op de pagina en op de vorige.

3. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ga mijn best doen ;)

@ Boelie: Als je nou gewoon een aantal races doet kom je er vanzelf weer bovenop :)

Even @ Triple X NL: Als ik in me career zit ga ik niet online tegen je racen :p

Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  4. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dikke pret. Het blijkt dus dat m'n forza2 beschadigd is, nu kan ik, elke keer als ik een suzuka circuit opstart, m'n xbox360 restarte omdat hij vast slaat OF hij laad, maar raad eens, zonder race textures :{ Het is dan wel een uitdaging om dan te racen in de lucht zonder enige textures behalve de achtergrond. Helaas loopt hij ook elke keer vast nadat je dan zo'n textureloos suzuka race afmaakt :confused: Probeer in 'Photo mode' te gaan voor een pic ervan, maar dan slaat hij ook vast :|

5. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0

Jij denkt dat ik daar nog zin in heb. Ik verdien met elke race maar 1000 tot 2000, mensen aub.

6. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of dat wel aan je schijfje ligt hoor. ik had bij mijn vorige 3 schijfjes ook last van het verschijnsel dat je geen weg ziet maar een zwart gat. mijn 4e schijfje doet dat niet gelukkig. btw kon ik geen krassen ontdekken op die vorige 3 schijfjes. veel mensen klagen hierover. maar ik had het alleen op nordschleife en mugello

7. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Heb weer een beetje geld , 2.4 miljoen/

8. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Ga autos verkopen

9. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad , ik verdien ook zo'n 500.000 tot 1.000.000 per nacht

10. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige autos die ik gemaakt heb verkoop ik dan unlocked, start vanaf 1 mil, met een buyout van 5 mil, en ¾ van de tijd zijn ze buyout

11. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat was die manier voor krassen? iets met tandpasta, omdat m'n CD echt beschadigd is, hij wil nu ook geen endurance race opstarten op laguna seca, en sommige maps missen textures (terwijl er maar 3 hele kleine krasjes opzitten).

12. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, met welk geld en autos, omfg.

13. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    De credits waarmee je het spel start.
    Als je daarvan een fairlady koopt ofzo, nou ff een avondje zitten designen, en dan verkoop je er 1.
    Van die ene die je verkoopt kun je weer nieuwe kopen, en weer verkopen, etc etc.

Snap je het?

@ Dutch neon,
    Als ik jou was zou ik geen tandpasta op mn disc smeren. Grote kans dat ie hem dan al helemáál niet meer kan lezen.
    Heb je al naar xbox gebeld? Volgens mij is er toch zon inwissel programma ofzo, dat als je je cd opstuurt dat je dan een nieuwe krijgt?
    Bel anders ff naar xbox, dan weet je het zeker, voordag je tandpasta op je disc gaat smeren.

Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  14. Oakenfold

Oakenfold Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wilt iemand mij helpen aan de Koenigsegg en de Seat Cupra GT??? Goedkoop prijssie of over en weer via gift a car (zijn voor de Sweden en Spain achievements).

Gamertag = OakenDilla NL

15. casa76

casa76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik heb nu bijna alle auto's, alleen enkele van de ASIA regio moet ik nog (835 AP) . Ik ben deze nu gejoined maar mis nog ruim 3.000.000 credits om ze te kunnen kopen. Is er iemand die mij die auto's tijdelijk als gift kan doen, zodat ik mijn achievements haal en vervolgens teruggeef?>:p

16. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen waat voor inwissel programma? kan het nergens op internet vinden, en ik wil eerst weten of het ook echt bestaat, dan bel ik pas :p

17. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren 6 endurance races gedaan , en vandaag weer 2 met als gevolg dat ik level 50 ben (50GP) en dat ik alle endurance races heb gedaan (70GP):D

18. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    mag ik u allen er op attenderen dat ik nog maar level 32 ben en meer dan 19 miljoen op mijn bankje heb staan. heb lang niet alle auto's maar alle japanse heb ik wel bijna. maar ik drift alleen dus heb ik niet zoon zin om te gaan racen.

19. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag.

20. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    ok. dan is dat bij deze gedaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina