Hmm, ik heb Fumoffu van een of andere onbekende groep zie ik, maar de kwaliteit lijkt me goed, dus ik laat het maar zo.
KAA is natuurlijk 1 van de beste die er is(DVD-rips + goede subs en notes) dus daar zal het niet aan liggen. Mijn VLC speelt idd andere anime van KAA in avi gewoon goed af, dus die encode van Fumoffu is maybe iets anders. Kan je de subs niet gewoon aanzetten met: rechter muisknop -->ondertitelingsspoor-->en dan aanklikken?
Anders moet je ff op de site kijken of dat probleem ergens vermeld staat of een andere player downloaden(gebruik zelf GOM-player i.c.m. CCCP codecs, speelt alles af en subs krijg ik altijd automagisch + custom softsub front en goede saturation op max.)
Hmm, CGI kan een film ook een stuk mooier maken en een extra dimensie toevoegen aan het verhaal, zie de films van mijn favo director; Shinkai Makoto; voor geweldige CGI en verhalen. Muziek in die films is van Tenmon, dus dat is altijd top.
Van mensen die bij anime aan hentai denken heb ik persoonlijk geen last gehad, hoewel ze er zeker wel zullen zijn.
Ik heb meer gedoe idd met dat het kinderfilmpjes zijn e.d.
Dwong m'n moeder gister Spirited Away mee te kijken en ze vond de tekenstijl en veel dingen op Pokémon e.d. lijken. orz
/edit: pokkesirenes ook altijd om dit tijdstip.
Laatst bewerkt: 5 nov 2007