Medal of Honor Airborne.

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 18 jan 2006.

1. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game ook op Normal uitgespeeld. Daarna ben ik overnieuw begonnen om 'm op Casual uit te spelen. Maar ik was alle upgrades kwijt. Helaas pindakaas. Dan zal ik toch maar weer aan de bak moeten.
    Daarna ook nog op Expert uitspelen. Dus voorlopig ben ik nog wel even zoet met deze game. Welke ik trouwens een heel tof spel vind. SP & MP.

Over die achievement Shooting while in Iron sight. Je moet inzoomen. Richt op een duitser. Drukt je linkerpookje in, begin te bewegen en dan knallen. En voila. Je hebt de achievement.

2. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Als je dus aan expert begint, kies dan geen nieuwe game, maar gewoon het eerste level. Je upgrades blijven dan. :thumbs:

3. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Nadat Halo3 is uitgekomen heb ik dit weinig meer gespeeld. Ik heb het op hard uitgespeeld en zou nu normal en casual nog moeten. Beetje onzin. MP viel me tegen.

4. eggbird

eggbird Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie die skilldrop achievements al? op de 1 of andere manier krijg ik ze maar niet te pakken en heb ik alleen van de 1ste missie maar 1 skilldrop locatie terwijl ik ze voor zover ik weet allemaal al heb gehad...:mad:

ja dat is echt Bullshit. ik dacht och ik speel m eerst maar eens op normal. krijg ik de casual ach. erook bij.NOT echt dom gedaan. verder wel een leuk spel (stiekem toch maar de preorder voor COD4 geplaatst }:])

Laatst bewerkt door een moderator: 31 okt 2007
  5. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Even voor de check, je moet op alle vijf de skilldrop locatie landen en niet er voorbij lopen. Soms moet je jezelf maar neer laten schieten om nog een keer uit het vliegutuig te springen. In het overzicht van de level prestatie zie je het skilldrop symbool met daarbij 5/5 (of wel: 5 gevonden en alle 5 geland). :)

6. eggbird

eggbird Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat weet ik dat je er op moet landen maar dan nog land ik erop en accepteerd die t niet....
    well hell, blijf t gewoon proberen :)

7. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan land je toch niet helemaal goed. Als ik niet goed land laat ik me gewoon overhoop knallen en gaan we weer opnieuw beginnen.

Maar wat ontzettend stom dat als je em op expert uit speelt je niet de achievements krijgt van casual en hard...:lol:
    Naja heb toch niet overal al mn skilldrops gehaald. Maar denk dat ik niet zo gauw weer helemaal opnieuw gaan beginnen, misschien over een tijdje.

Laatste level in die flanktower is toch wel aardig irri af en toe met die mannetjes die jij tig keer moet raken voordat ze omvallen en zij jou maar 1x hoeven raken en je bent dood.
    Nu ben ik in dat riool, en ergens beneden zitten wel 4/5 van die snel schietende apen. Hoe kan ik dit een beetje makkelijk halen!? Of gaat dat niet... _0/

8. eggbird

eggbird Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je voor t eerst in de sewers komt heb je voordat je de bocht omgaat nog een satchel met granaten. pak deze op en loop dan achter die kisten die daar liggen en ga daar achter bukken. (ik hoop voor je dat je je shotgun hebt en anders de BAR) gooi dan zo goed mogelijk die gammon granaten op die nazi storm elite gasten en ga dan verder met de bar of shotgun (shotgun op hoofd vind de nazi storm elite niet prettig, 3 schoten en t is gebeurd...... maar goed zo heb ik t stuk gehaald... verder is t redelijk simpel

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    volgens mij is dit wel de Makkelijkste spel in me Xbox 360 Collectie :+
    MOH Airborne was een beetje erg kort en Expert had ik zo uitgespeeld alleen heb ik soms wel last van die irritante lag/bugs in MOH Airborne Online, zoals dat je Wapens constant blijft switchen enzo best wel irrritant :+, of dat mensen de heletijd de Bazooka/Panzer wapens gebruiken of zo, 1 shotkill wapen gebruiken vind ik nogal erg vervelend maarja de Kills en Objective Points gaan erg snel dus lang hoef ik de Multiplayer niet te spelen lol.

10. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1

MP - Weapon Virtuoso achievement, daar ben je nog wel even meebezig. :thumbs:

11. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    tog is het een vet spel

12. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    moet nog 2 wapens de Bazooka(die ik nog nooit gebruikt heb online :+) en de Sniper, en dan Normal uitspelen... dan heb ik 1000 Gamerscore op dit spel :p
    denk dat ik hem toch maar verkoop wanneer ik hier mee klaar ben want ik heb niet echt fun met deze spel :+

Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  13. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Snelste manier voor de sniper is aan de zijde van de Duitsers (maar daar heb je niet de keuze in). Het voordeel is dat hij niet per iedere kogel hoeft te laden en daarbij dus bij close combat ideaal is.
    Met de bazooka is het peanuts, alleen, zoals ik al vaak heb meegemaakt, als je de hele game aan het schieten bent met die bazooka iedereen massaal de tent verlaat... Best zijde is overigens de Allies (zoom mogelijkheid)

Bij mij gaat ie ook in de verkoop zodra ik de 1000 heb gehaald (alleen nog de rifle uploaden), mits er nog nieuwe maps komen deze maand... gratis of course... maar daar heb ik nog niets van gehoord.

14. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Denk niet dat er nieuwe maps uitkomen voor MOH Airborne, omdat het nogal weinig gespeeld wordt online maarja, ik zelf hou ook niet van WW2 games dus :+

Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  15. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    ach, je weet maar nooit... als ze de game nog extra verkoop boost willen geven voor de december maand is het altijd handig om nieuwe maps uit te brengen. :+

16. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Verwacht het maar niet, ze zijn eerder met een nieuwe MOH bezig dan met nieuwe maps

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dit lijkt me ook wel een aardig spel, zeker een leuk spel voor in de budgetbak. Demo was ook leuk om te doen. :)

18. eggbird

eggbird Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind t spel zelf wel leuk. maar denk dat de hele MOH franchise nu wel echt uitgemolken is. als ze slim zijn gaan ze het zelfde doen als de makers van COD. (bijna iedereen speelt op dit moment halo 3 maar let maar op, 9 nov.!!!!! COD 4!!!!! iedereen haahahaha

19. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    er moeten wel wo 2 spellen blijven

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Geef mij dan maar BiA ipv. MoH, damn wat is dit een vreselijke serie geworden :{ . WO2 spellen zijn alleen cool als het dan ook echt WO2 spellen zijn, zonder Nazi Storm Elite en andere vage dingen die de sfeer alleen maar kapot maken. Niet dat ik dit zo erg vind, Airborne is toch al een matig spel maar het laatste lvl heeft voor mij alles kapot gemaakt.

Deel Deze Pagina