Humanity's Last Hope

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MerQ, 8 apr 2006.

  1. InteraXz

    InteraXz Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh wat bedoel je !?
     
  2. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ga weg man Rens, je bent gekicked uit qG dat weet je zelf ook. Ik had je in de sebattical gezet, waar je als BaRaKa ook inzit. Wel een qG member, nergens in mogen meespelen. Dit deed ik omdat je een vriend van mij bent maar de rest van het qG team je niet mag.

    Toen vroeg je me 'ben ik nu gekicked' en toen zij ik 'zo ziet het er toch naar uit ofniet dan?'.

    Succes in HLH, het is dus toch niet doorgegaan bij TSM/FeaR neem ik aan? Jammer dat ik hun reacties niet gelezen heb. Ik ben btw benieuwd wat je team wordt.

    Please Welcome

    xHLHx Rbert
     
  3. R2theAndy

    R2theAndy Guest

    Uhm je bent echt slecht in liege, ik zit dadelijk op men laptop en dan zal ik jouw mijn gesprek geschiedenis nog is laten zien, bij BaRaKa zat ik al 3 maanden niet in een team ging ik OOK zelf uit..

    rbert > jwz
     
  4. R2theAndy

    R2theAndy Guest

    reactie fear: Were a team of 4 right now and I think we want to keep it like that. Sry man...
     
  5. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Rens: hoe vaak moet ik nog zegge dat je het niet als personal attack van mij moet zien?? ik heb ervoor gekozen om meer verantwoordelijkheid op me te nemen en dus ook zulke keuzes moet ik dan gaan maken.. maar ik doe dat uit overtuiging van qG en haar members.. misschien moet ik dan indd de 'blame' op me nemen, ik het het voor qG gedaan dus ik heb goede reden..

    ps: even goede vriende, hoeft geen ruzie te zijn.. we gaan gewoon door op CoD4 als we op de Beta deden ;)
     
  6. R2theAndy

    R2theAndy Guest

    Ja kweet, daarnaa heeft die patvinder mijn erin gehouden maar dat weet hij niet meer ofzo
     
  7. InteraXz

    InteraXz Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Rens al wat mensen op t oog voor je team! Ben benieuwd!:)
     
  8. Gimbly

    Gimbly Guest

    nutteloze reacties zoals die van jouw= spamme
     
  9. InteraXz

    InteraXz Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke sorry zal ik voortaan op letten dan! Dat ik geen onzin uitkraam fzo! :) Niet de bedoeling natuurlijk!
     
  10. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Haha post je dan ook even dat gesprek dat je had met IntenZz Pena en Deadbringr waarin ze je vriendelijk verzoeken om te vertrekken?

    Wil je ook even zeggen wat jwz betekend?
     
  11. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    je weet zelf?
     
  12. InteraXz

    InteraXz Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    MerQ weet jij toevallig wie jullie nog meer gaan vertegenwoordigen op Cod4 gaan jullie een nederlands team maken of internationaal!?
     
  13. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    agja .. laat hem het maar op mij afrekenen als ie dat wil.. ik kan het wel hebbe, ik had in mun achterhoofd toch al zitte dat ie dat zou doen ;) hoort er nu eenmaal bij..
     
  14. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Martijn:
    Rens ik moet je kicken geloof ik
    Rens:
    Ja ik weet het, ik zit nu al met een Pena IntenZz en Deadbringr in een gesprek en ze hebben het me net verteld.
     
  15. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    =(
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  16. R2theAndy

    R2theAndy Guest

    Ja idd zo ging het, en daarna zei je nee man was maar waarschuwing:lol:
    Dus toen zat ik er nog in?

    Als jij er z'n super goed gevoel van krijgt dat je me wel hebt gekickt, oke dan heb je dat wel gedaan..
    Heb je meteen ook uit me f/l gekickt, daar kreeg ik weer een goed gevoel van..
     
  17. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    @ SmartieZ

    Wel raar dat je zulke dingen doet als het je vriend is.
     
  18. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Wat ik zeg het toch netjes? Ik wilde hem niet persé uit qG hebben maar de jongens hadden voort genoeg van hem. Ik heb hem dat ook zo verteld dus.
     
  19. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het niet helemaal met deze uitspraak eens dus als iemand je vriend is moet ie gewoon in je clan komen ook al bakt hij er geen reet van.

    Want jah hij is je vriend.

    Sorry maar als een vriend van mij slecht is in een game en hij wil mijn clan joinen (tis een voorbeeld) dan laat ik hem niet toe.Hij is dan wel mijn vriend maar ik heb niks aan hem als hij poep speelt.Tis hard maar zo denk ik er dan over.

    (hier bedoel ik niet mee dat Darkspinhx slecht is maar die uitspraak vind ik gewoon in zen algemeen vreemd)
     
  20. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Je doet het wel netjes maar je blijft maar doorgaan over wel niet disusie
     

Deel Deze Pagina