Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe is het online? is het net zoiets als cod3 maar dan met modernere wapens?
    kun je ook war spelen zoals dat kon in cod3? en zijn de wapens goed of heb je TE veel wapens en moderne snufjes? cod3 vond ik altijd erg vet. je kon schieten en een granaat gooien:lekker simpel en leuk\o/
     
  2. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ehm het ging hier over de xbox 360 versie??
    En we hebben het al helemaal niet over illegale downloads hier :mad:
     
  3. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Hou vol mensen, nog even!
     
  4. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 4 (360)

    De Multiplayer maps zijn allemaal heel verschillend, ook kwa grootte... behalve dat ze er allemaal heel mooi uitzien zijn ze ook allemaal nog eens leuk om te spelen. Je hebt namelijk bij veel spellen dat de er 2 of 3 maps echt goed zijn en de rest een beetje afgezaagd is.. dat vind ik bij cod4 niet. (is natuurlijk wel een mening :p)
    (edit; het is Cod2 met moderne wapens ! 3 vond ik maar niks. de gameplay is weer als de oude COD2 en super dus..)

    ((voor mense die nog niet zo veel wete over Cod4 :p ))
    veder moette we natuurlijk veel online spellen wille we de betere wapens krijgen.. om het begin speel je met een M4 (op Semi). dat is voor beginners denk ik best lastig.. ik heb de beta ook gespeeld en kon het spel al wel en ben dus wat sneller naar de betere wapens gegaan. maar voor beginners haak niet meteen af :p

    toen ik het spel in me 360 deed begon ik natuurlijk met Singleplayer.. op het begin krijg jee een kleine training.. hier vielen de grapichs wat tegen. dat verbaaste me een beetje.. toen ik later me 1e missie kreeg veranderde me mening al snel !:D de eerste missie is op de boot.. (Missie "1")
    ziet er echt fantastisch uit! en de later missies ook ! het verhaal is nu ook echt goed. bij de vorige was het gewoon duitsers schiete en nu moet je wel iets bereiken.. (maar het blijft natuurlijk Heel veel schieten!:D )

    nog vragen stel ze maar :p!!

    Btw heb het spel via contacten :: Niet illegale DOwnloads!!!
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit is de laatste algemene waarschuwing, geen posts over illegale downloads en dergelijke. Een ieder die vanaf nu nog iets post over illegale praktijken krijgt een ban.
     
  6. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ik hem nog niet heb man :p
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa ik heb die beta gespeeld en echt verslavend was het :D
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jep dat vond ik ook, kan echt niet wachten op vrijdag. Ben zelf een enorme fan van dit soort type shooters, dit soort spellen kan ik echt de hele dag non-stop spelen.
     
  9. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    wellicht morgen hier ook anders zeker weten as woensdag.....



    tis wel weer een spel waar ik werkelijk heel erg naar uit kan kijken.......heb er rete veel zin in :+
     
  10. Drogba

    Drogba Guest

    Zo vroeg al? Ik ws al blij met vrijdag, dan vraag ik morgen ook wel alvast rond bij gameshops.
     
  11. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga Morgen ook weer op pad ! moet en zal hem vinden als hij al ergens in de winkels ligt haha :p
     
  12. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    denk niet dat die in de schappen zal liggen, maar als je geluk heb hebben ze hem achter en als je nog meer geluk heb geven ze um mee :D
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    *Zucht*

    Hadden ze al die toppers niet wat beter kunnen verspreiden?

    CoD4, Assassin's Creed, Mass Effect, Super Mario Galaxy, Metroid 3, Ratched & Clank, Uncharted komen allemaal rond dezelfde periode uit. 't Is niet eens zozeer dat ik het niet kan betalen, meer dat ik nu niet van iedere game optimaal kan genieten :'-(

    Daarom denk ik dat ik (o.a.) Cod4 later ga kopen... Hoe frustrerend dat ook is :+
     
  14. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Frustrerend om te zien dat er al een Engelse gast op mijn friendslist COD4 aan het spelen is...

    Heb hem gevraagd hoe de game is: "yeah its excellent....u know the score;)...c4e!"

    Hm, jaloers jaloers jaloers!
     
  15. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook al 2 godver.
     
  16. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoopte eigenlijk dat hij misschien morgen al in de winkels zou liggen ivm de 15% korting bij Bart Smit...
    Maar dat zal wel niet :mad:.
     
  17. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    nee, ben vandaag bij de BS geweest, maar ze wisten mij te vertellen dat ze hem niet voor 9 november zouden verkopen. Idem aan musicstore/intertoys en dixons :mad:
     
  18. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus 8 November maar weer eens ff kijken :+
     
  19. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    is de ps3 release en de xbox360 release datum hetzelfde ?? want in het makro boekje staat er alleen maar de ps3 versie die vanaf 7november daar binnen is dus ik vroeg me af of ook de xbox360 versie daar dan zal liggen..
     
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    de officiele release datum voor allebei is 9 november.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina