FFC, gezellige Call of Duy 4 clan zoekt leden

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door FFC Svera, 4 nov 2007.

1. FFC Svera

FFC Svera Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FFC zoekt nog mensen om mee te doen aan onze Call of Duty 4 squad. Wellicht zijn wij op zoek naar jou?

Wat biedt FFC jou? FFC is een goed georganiseerde clan waar de nadruk ligt op gezelligheid en fun. We zullen wel serieus spelen tijdens matches en winnen valt ook onder gezelligheid en fun, maar niet ten koste van de team spirit. We spelen 2 maal per week samen een trainen en/of match om beter te worden. Die 2 keer zijn niet verplicht maar meer om ervoor te zorgen dat iedereen ongeacht zijn hobby's en vrije tijd besteding toch de kans heeft om mee te doen. Iedereen mag ook matches meespelen, mensen die beter spelen of 24/7 online zijn krijgen geen voorrang bij ons.

Maar wie zijn wij eigenlijk?

Geschiedenis van de clan: FFC is opgericht in september 2006 door FFC Omega. In eerste instantie begonnen we met Gears of War waar we vrij succesvol in waren. Onze sterke punten zijn dat we trouwe members hebben die altijd samen een leuke tijd op live hebben en goed kunnen samen spelen tijdens wars en dat alles binnen de clan voor je geregeld wordt. Onze leden mogen ook altijd met idëeen en suggesties komen die de leiders in overweging nemen, want samen maken wij FFC.

Binnenkort gaan we beginnen met Call of Duty 4 en willen net zo succesvol worden als met Gears of War.

Wie zoeken wij?
    Wij zoeken mensen die het leuk vinden om met een vaste club online te gamen en gewoon samen een leuke tijd te hebben. Als je lid bij ons wilt worden kun je je aanmelden op onze website www.final-fight.nl. Stel jezelf voor op het forum zodat wij weten wie jij bent. Hoewel fun voorop staat zoeken wij wel bij voorkeur mensen die redelijk goed kunnen gamen. Je hoeft geen sterspeler te zijn maar we verwachten wel een basis skill. Het is namelijk voor zowel ons als voor jou zelf niet leuk als je veel slechter speelt dan de rest van de clan. Ook zoeken we mensen van 16 jaar en ouder omdat die doorgaans volwassener zijn. En omdat dit ook de leeftijd is van onze meeste members. Ook oudere gamers zijn van harte welkom. Bij FFC hebben we namelijk ook mensen van tussen de 20 en 30. ( nog ouder is ook welkom )

De eerste 2 weken zul je samen met ons gamen en heb je dezelfde rechten als de huidige leden, alleen kun je nog niet op het privé gedeelte van het forum. Tijdens deze weken leer jij de clan kennen en wij jou en kunnen we zien of we het goed met elkaar kunnen vinden. Speel in deze 2 weken regelmatig met ons mee en je wordt volledig lid!!!

Wij verwachten van jou dat plezier boven aan staat. Mensen die schelden tegen tegenstanders of slecht tegen hun verlies kunnen zijn wij niet naar op zoek.

Voel jij jezelf door deze post aangesproken meld je dan aan op www.final-fight.nl!

Laatst bewerkt: 4 nov 2007
  2. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MMMMMmmmmm jullie hebben ivo in de clan :9 zal nie veel goeds worde ^^ xD

3. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Nooit van gehoord, ookal waren jullie best succesvol. :confused:

4. FuSionZ

FuSionZ Guest

succes]]

en weer een cod 4 clan!!;)

5. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb me aangemeldt;)

6. Gimbly

Gimbly Guest

Jah succesvol maar ik heb er ook nog nooit van gehoord.

Succes

7. negat1ve

negat1ve ω є η ι g !

Leuk Bevonden:
    0
    Suc6 man !

8. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Good Luck mensen miss dat ik jullie nog neerschiet op CoD4 :+

9. InteraXz

InteraXz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke Nou 1 positief punt weer een mogelijke clanmatch erbij :)! Ben blij dat er steeds meer Cod 4 teams komen! Succes mannen

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    dank je wel :)

als je trouwens een match een keer wil, wat zijn jullie clannamen/tags?

Ik ben trouwens ook van FFC, heb alleen geen tag hier op het forum

11. InteraXz

InteraXz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dD InteraXz! en alles wat in mijn handtekening staat met dD ervoor:p Gezellig! wat hebben jullie zoal al bereikt ? ( beta gespeeld?)

12. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup.. bij mij kun je altijd komen voor CoD4 matches, zorg wel dat FFC Ovekill ( x ) er ook bij is ( ivo ) want hem wil ik nog eens ownen in een egte clanmatch xD .. we kenne elkaar nu al best lang maar hebben nooit een clanmatch kunne spelen, en kan ik hem komende tijd uitlache als ik hem tegen kom :9

13. InteraXz

InteraXz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol niet zo gemeen!

14. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whahah.. kan ivo wel tegen ;) ik weet dat ie zelfde bij mij zou doen ^^

15. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey dudes,

We kunnen eens kijken of we binnekort al een friendly match kunnen doen met jullie. De maps moeten toch eerst nog eigengemaakt worden om serieuze matches te doen.

btw. Ivo is ons aas :p (geintjuh Ivo, je weet toch!)

Verder zijn er nog een paar plaatsen in de CoD4 squad te vergeven BigSyke en FFC Svera kunnen het precieze getal wel zeggen denk ik, dus kom op mensen! Wie het laatst komt, wie het laatst maalt. :)

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Destijds toen de GOW sqaud actief was, zat ik nog niet bij de clan. Weet wel dat ze redelijk vaak matches wonnen in verhouding tot verliezen. Dit zullen wellicht niet de topclans geweest zijn? Anders heb je inderdaad gelijk je hebt nog niet van ons gehoord.

Maarja van de andere kant hoeveel clans zijn nou echt bekend?

Wij hebben in ieder geval bereikt dat we een levendige site hebben, een leuk team. En dat alles gewoon goed georganiseerd is en dat vind ik ook heel wat waard!

En wat die plaatsen betreft waar Legend het over had. We hebben al een kleine squad klaarstaan, genoeg om matches mee te spelen maar zoeken nog een paar leuke mensen die ons willen joinen. Dat we niet zoveel mensen zoeken komt door het feit dat we het een hecht team willen houden waar iedereen met elkaar samen speelt en waar je niet in de rij hoeft te staan voor een clanwar.

17. FFC Svera

FFC Svera Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben nog een man of 6 nodig. Misschien dat er nog mensen van eerdere squads van FFC joinen. Dan heb je ook nog een aantal mensen die zich inmiddels al heeft aangemeld als try-out _O_ Dus dan blijven er nog ongeveer 2 plekken over. (als de try-outs worden doorstaan door de aangemeldde leden)

Het zou kunnen dat deze aantallen nog veranderen, maar dat kunnen we pas zeggen als de squad eenmaal draait

Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  18. Overkill x

Overkill x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha , zo slecht ben ik niet in CoD hoor *) maar ookal zou dat zijn... 1 minder iemand kan een team niet zo snel naar beneden halen hoor... kijk maar naar ons.. JIJ zat bij mij in het voetbalteam , en zelf met JOU erbij zijn we kampioen geworden... (en nee hij zat niet "standaard" op de bank :D)

haha, ookal zie ik je voortaan weinig .. als wij winnen kom ik ff langs de blaak om het te vieren,, ff een paar rondjes langs je huis fietsen :)

Precies 100% hetzelfde :)

PS : wat heb je zaterdag gedaan ?

19. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is niet nodig :9 kom wel langs jouw huis fiets :9 gewonne match voor we spelen met jouw in hun team xD

+ je haalde ons team indd flink naar benede

20. Overkill x

Overkill x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oja ... ? ivo is gestopt met voetballen en hoeveelste staan jullie nu ? :p

maar als ik eerst ff wat oefen op CoD4 zal het zeker wel goed gaan... niet "Deadbringr niveau" (of hoe jij het zelf ook noemt) maar wel gewoon goed ;)

Laatst bewerkt: 5 nov 2007

Deel Deze Pagina