Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    160 GB vind ik echt wel meer dan genoeg om alles wat je maar wil er op kwijt te kunnen... Je kan dan 100 films, wat fotootjes + nog iets van 20.000 nummers er op kwijt, daar kan ik echt wel 5 jaar mee vooruit. Ik vind het altijd wel leuk om een stylo apparaatje te hebben, maar dat betekent voor mij niet dat je elke keer weer het nieuwste spul moet kopen. Als ik een 160GB classic heb, duurt het waarschijnlijk echt wel 5 jaar voordat ik weer een nieuw apparaat ga aanschaffen.

2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zit op dit moment erg te twijfelen of ik een iPod Touch ga kopen.
    Allereerst is hij natuurlijk vrij prijzig. Maar ik heb het er op zich wel voor over, aangezien het meer is dan een mp3speler.

Het enige wat mij eigelijk tegenhoudt, is de verhalen die ik lees over de slechte agenda functie. Het lijkt mij namelijk ideaal om hem ook als zakagenda te gebruiken. Heeft iemand ervaringen hiermee?
    Of bestaat er misschien een jailbreak application dat wel een degelijke agenda functie biedt?

Edit:

Nog een vraag; Ik las dat de eerste lading Touch problemen heeft met het weergeven van de kleur zwart. Hoe weet ik of ik een oude of nieuwe koop?

Laatst bewerkt: 3 nov 2007
  3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Grijs is oud, zwart is nieuw? :+

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De iPod Touch kan standaard geeneens agenda punten invoeren. Er is simpelweg geen '+' icoon om dingen toe te voegen. Echter, met die Jailbrake kan je dat wel toevoegen (je krijgt gewoon de iPhone app).

5. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik was vandaag gaan kijken voor de ipod classic 80 gb.

Op sommige ipods staat 3g of 5.5g, houdt die G in over welke Generatie het gaat?
    En die generaties, is dat puur softwarematig of zijn er hardware verschillen in de generatie classics?

Hoe kan je eigenlijk zien welke generatie je koopt, want bij de MM zie ik dat nergens staan.

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Generaties hebben ook invloed qua uiterlijk. Ik heb de Nano 1g, dus met de spiegel-achterkant. De Nano 2g is van aluminium net zoals de Mini was, en de Nano 3g is de nieuwste Nano.

7. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Okay, ik heb inmiddels gelezen dat er in februari een update waarschijnlijk komt die wat dingen gaat toevoegen. (Agenda enzo)

Kun je die Jailbrake ook weer terugzetten? Ivm garantie. Of is het eenmalig en niet meer terug te keren?

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    las vanmiddag op de apple site over een web app ofzo, dat je games agenda en nog meer shit op de touch kan zetten.

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Iedereen zegt van wel. Echter, er zijn op internet een aantal reacties te lezen waarbij het wel mis ging. Zeg maar, dat ie in het Apple Logo scherm blijft hangen ofzo. Ik doe het iig niet, en wat je zegt. Waarschijnlijk komt Apple in Februari met officiele shit. Al dan niet betaald (wat dan wel weer gratis op internet terecht komt als je begrijpt wat ik bedoel). Ik ga iig niet fucken met m'n iPod.

10. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt alles terug zetten . Na het jailbreaken en je wilt hem weer terug druk je de 2 knopjes in en dan gaat de iPod in recovery mode . En wordt hij via iTunes hersteld . Overigens , jailbreaken is nu een kwestie van naar een site gaan op de iTouch wat een gemak . Ik ben een uur met de Terminal aan de gang gegaan. Via de site krijg je wordt de installer geïnstalleerd en dan kun je de Calender Fix installeren . Dan krijg je dus een plusje erbij iCal. En kun je aanpassen e.d. Dit is het enige wat ik nu heb gedaan omdat je de rest toch niet gebruikt , tenminste ik niet. Het was leuk voor een paar dagen maar daarna begon het me te irriteren . Het blijft een mooi ding. :)

11. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    160GB is inderdaad weer een ander verhaal. Maar ik denk niet dat je er 5 jaar mee gaat doen hoor. Tegen die tijd is de accu echt wel leeg. Ik koop ook niet elk jaar een nieuwe iPod, maar na 2 jaar begint het toch wel te kriebelen (+ dat ik een hekel heb aan hoesjes, dus dan zien ze er ook wel afgeragd uit).

De lading Touch met problemen is alleen in Amerika verscheept. Er is Nederland (zover bij mij bekend) nog geen enkele Touch met die problemen opgedoken. Het nadeel is dat er sowieso nog maar weinig Touch te koop zijn in Nederland.

Ik zou zeggen. Bekijk op wikipedia eens de verschillen tussen de generaties. Dat verklaart voor jou al een heleboel. Generaties zijn meestal zowel verschillend in uiterlijk als qua software. Het staat nergens aangegeven omdat je het zelf moet herkennen. Om een hint te geven: de classic is er in 80 en 160GB en in zilver en zwart. Als je iPod er niet zo uitziet, heb je geen classic.

Web apps zet je niet op je Touch/iPhone. Daarom heten ze Web Apps. Het zijn kleine programmaatjes die je vanaf een website kunt benaderen om te gebruiken.

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar wat als je niet met iTunes kan connecten?

13. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Misschien op een andere pc iTunes installeren en daar proberen te connecten. Daarna kan je ook op je eigen pc connecten. Is het ontbreken van een flash plug-in de reden dat de filmpjes op sites als geen.styl en insidegamer.nl niet op de Touch kunnen worden afgespeeld? Nog geen software om dat op te lossen?

Dit bericht typ ik vanaf myn touch trouwens. Mooi apparaat.

14. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is kan ik morgen mijn ipod touch op halen bij de dixons. Maar als ik filmpjes er op wil zetten hoe krijg ik ze dan van avi of mpeg naar qoucktime bestanden, zodat ze op de ipod kunnen.

15. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is het trouwens slim (gezien de dollar-euro koers nu) om een Ipod Touch in het buitenland te bestellen?

Eigenlijk is het sowieso slim om in het buitenland te bestellen?

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    bestellen nee, kopen ja.
    als je hem in het buitenland(bv US) besteld moet je heel veel invoer rechten en belasting betalen. waardoor je net zoveel zo niet meer kwijt bent.
    maar als je vrienden hebt die naar het buitenland gaan(zoals in mijn geval) kan je hun zo'n ding mee laten nemen.
    apple heeft gewoon wereldweide garantie dus dat is geen probleem!

17. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok..Thanks voor het antwoord :)

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    met de huidige dollar-euro koers kots ie in amerika maar 276 euro omgerekend.
    wou hem vorige week halen de touch alleen bedacht me toch, ben voor 130 euro minder toch wel bereid een maandje te wachten tot hij terug is uit amerika:+

19. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    De touch speelt alleen maar .mp4 bestanden af. Dit kun je bijvoorbeeld converteren met iSquint (Mac) of Videora (Windows).

20. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Woehoe, ik heb mijn Touch 16 Gig!

Zit nu even van alles erop te zetten. Heb alleen een vraag.

Als ik Covers wil toevoegen aan het album... selecter ik het album => Rechter Muisknop; Info Toevoegen => En dan Illustratie.

Vervolgens duurt het dan echt 2 minuten voordat hij klaar is. Hij gaat van alles doen... ID3Tags Schrijven enzo.

Kan dit niet op een snellere manier?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina