Mass Effect: Bioware's X360 RPG

Discussie in 'Algemeen' gestart door jellejelle, 4 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat heb ik ook! En dan uiteindelijk erachter komen dat de class niet bij mij past waardoor ik weer helemaal opnieuw kan beginnen.

Deze game is voor mij dé reden waarom ik de 360 ga aanschaffen. De RPG's van Bioware zijn nog steeds mijn favoriete en meestgespeelde spellen op de Xbox 1. Ik ben op dit moment bezig met Jade Empire, die ik nog niet gespeeld had (shame on me!) en het is weer eens een geweldige game geworden!

2. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me eigenlijk nog helemaal niet verdiept in alle classes. Ik laat me gewoon totaal verrassen door alles.
    Ik ben btw ook zo iemand die eerst een character aanmaakt die later niet zo leuk is en dan weer helemaal opnieuw begint. Zo ben ik heel wat uurtjes kwijt geraakt aan Oblivion en Morrowind.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.443
    Vetste gedeelte van heel het spel als je het mij vraagt... ;)

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Inderdaad, ik ben daar ook altijd wel erg zoet mee. Was ook zo met Oblivion, dat was wel wat anders maar toch. Ook zo uitgebreid.
    Ik denk dat ik ga beginnen met de class Infiltrator. Vind het altijd wel dope, longe range wapens enzo.

5. BloodCrawler

BloodCrawler Forum Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Vanguards combine Soldier and Adept abilities. Adepts rely on the unique "biotic" powers that let them lift or throw objects, shield their squad, and disable or destroy enemies. Soldiers offer improved health, the ability to use all weapon types, and start with the ability to use medium armor with the option to specialize in heavy armor.

Dat is mijn keuze dus _O_

6. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, CharacterCreation FTW! \o/

Ik heb altijd dat ik, wanneer ik dit type game voor het eerst speel, ik normaal altijd eerst een fighter/soldier type doe, het makkelijke hak/slacht/schiet/knal type. En dan inderdaad halverwege denken van:
    "Hmm... Beetje weinig diepgang heeft m'n character nu.. En de vette magic kan ik ook niet doen... Opnieuw!"
    Maar goed, we shall see!

Wat wel heel vet zou zijn, is als je bijvoorbeeld een screenshot of een profiel-pagina van je character online kunt knallen, zodat je characters met elkaar kunt vergelijken online of zien hoe belachelijk lelijk iemand z'n character is :D

Maar ja... Daar denken ze dan meestal weer niet aan :)

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou leuk zijn voor degene met vision cam om je eigen kop erin te kunnen knallen, en helemaal leuk als iemand daardan van zegt dat ie gast een lelijke kop heeft:+

8. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik post even zijn comments daar. Zeker weten of hij die game heeft weet ik niet. Hij claimt namelijk op voorhand weinig te weten van Mass Effect en was er blijkbaar overdonderd van, maar als hij niet liegt, dan is het toch leuk om te weten:

Er zit een bepaalde grafische filter op de game, die een 'grainy' effect geeft aan heel het spel wat een bepaalde sfeer over moet brengen. Dit is echter een optie die je ook uit kunt zetten.

9. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    awesome, kijk uit naar dit spel

10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wow heb de meeste van zijn comments zo een beetje gelezen en het klinkt allemaal erg impressive!

11. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er zo lekker uit :p:p

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    idd :) kan niet wachten op dit spel.

13. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, geweldig :).

Denk wel dat die gast Mass Effect echt heeft hoor, hij is een ex-medewerker van 1up en werkt nu bij het team dat forza2 heeft gemaakt (vandaar zijn goty comment :) ).

Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  14. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt me op dat iedereen voor Vanguard of Infiltrator gaat. Nog mensen die een andere "Class" erg tof vinden?
    Ik speel het spel eerst uit met een Vanguard. De tweede keer doe ik dit met een Soldier of Infiltrator, om te snipen.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Soldiers kunnen toch niet snipen? Ik ga denk ik de Infiltrator kiezen, mensen uitschakelen op afstanden spreekt mij wel aan, hopenlijk zijn de lvl's dan ook een beetje groot.

16. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje dat je die comments mooi bij elkaar gezet hebt. Klinkt allemaal erg goed en nja ... wat valt hier nog over te zeggen? Deze game wordt ontzettend goed.

17. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kan een Soldier snipen, een Soldier kan alle soorten wapens gebruiken want deze is daar in gespecialiceerd. Een Infiltrator kan snipen, maar is verder minder ontwikkeld in wapens. Zo kan deze bijv niet/slecht met een assault Rifle omgaan. Daarentegen is een Infiltrator weer beter in Tech abilities.

Hier een filmpje van een soldier in actie:
    http://www.gametrailers.com/player/27419.html

18. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ...kwijl...

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    damn! Ik kan echt niet wachten:D Denk dat ik ook voor infiltrator ga, sneaken en snipen <3 :+

20. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    WAT EEN GAME :) echt waar kan niet meer w8ten !

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina