Assassin's Creed [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thx voor de reacties, en ik zal wel wat afsnorren in de winkels :).

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Vind dat klimmen op hoge gebouwen erg geyl klinken!
    Want hoewel ik het in Crackdown ook zeker wel leuk vond,lijkt het me in AC nog cooler.
    In crackdown sprong je namelijk in 1x tien meter hoog,terwijl je nu echt moet klimmen en klauteren.

3. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeg maar 20 euro

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Bedoel je dat zelfs 20 euro je niks kunnen schelen als je hem eerder binnen hebt of kan je hem ergens voor 20 euro goedkoper halen? 8)

5. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat ik hem ergens voor 20 euro goedkoper kan halen, ik wacht wel totmet de woensdag erna met spelen, geef al veel teveel geld uit aan games, minste wat ik voor me m'n portemonnee kan doen is het zo goedkoop mogelijk houden.
    play-asia voorals je het nog niet wist btw

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja en bij xboxhome was het dus 50 incl dat is 15 euro goedkoper. Voor de wat minder rijke mensen onder ons is dat wel lekker.

7. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben toch benieuwd in welke mate deze game goed gaat zijn. Ik ben eigenlijk bang, dat wanneer je de -voor wat alsnog lijkt op- geweldige graphics, je eigenlijk een weinig originele game overhoudt.

Een Prince of Persia meets GTA, maar dan verder ook weinig diepgang...

Zijn jullie daar niet een beetje bang voor? Dat de gameplay eigenlijk wat magertjes wordt.

Want wat zijn nou eigenlijk de top-features? Je kan de omgeving gebruiken om een beetje Urban Running te doen... En verder?

8. BloodCrawler

BloodCrawler Forum Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Vechten, paardje rijden, het klauteren is eigenlijk het hoofd van de gameplay, dit is dus heel goed uitgewerkt, je krijg een fantastisch verhaal, mooie omgevingen, side q, flags hidden, discoveren, etc

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat bedoel ik dus, een beetje vechten, paardje rijden en klimmen. That's it.

Dan moet 't verhaal wel heel goed zijn om dat te dragen, want dit is dus niet zoveel!

10. Dayuum

Dayuum Guest

Mario heeft alleen maar springen en sterren verzamelen

Zelda heeft ook maar een beetje vechten,paardje rijden en klimmen

In Tekken vecht je alleen maar

etc etc

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    het is denk ik de complete vrijheid dat mij zo trekt en dat veel van de dingen die je doet directe of indirecte gevolgen op het vervolg van het spel heeft.
    Het verhaal is volgens mij ook erg vetjes :D.

12. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer genoeg zijn al die wallpapers niet in hoger dan 1280x1024. Ik heb namelijk twee 20-inchers hier staan, en die draaien @ 1600x1200.. Ben altijd de pineut. :mad:

13. DavyXP

DavyXP Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Die klopt ook...

14. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dude het is een game, als je diepgang wilt ga dan een boek lezen ofzo

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo kan je elk spel wel uitleggen...

COD is alleen maar beetje rondlopen en schieten.
    PGR is alleen maar een beetje racen.

wat wil je? 8)

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    er zit volgens mij genoeg diepgang in de game hoor. :)

17. DavyXP

DavyXP Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb als reviewer toch al veel games gespeeld, maar deze AC steekt toch ver boven de middenmoot uit.

18. Dayuum

Dayuum Guest

Kun je misschien iets vertellen over de fps? is die altijd 60 of zijn er soms kleine slowdowns? en zijn er veel clipping problem?

19. DavyXP

DavyXP Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al wel een enkele framedrop meegemaakt (heel weinig wel), maar ik speel wel op een debugbuild zonder de DVD (dus volledige installatie op de HD), dus ik kan het nu moeilijk zeggen. Tot nu toe zijn deze problemen verwaarloosbaar. Er is echt vooruitgang geboekt op een paar maanden.

Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  20. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja dat is dan precies mijn punt:

Op Tekken ben ik ook na 2 uurtjes uitgekeken.

Bij Zelda heb je nog 'RPG' elementen dat je beter/sterker wordt enzo dat je betere moves en weet ik veel allemaal krijgt, dat heb ik bij Assassin's Creed nog niet gezien of iets overgehoord.

Bij Mario vond ik alleen... Ja ik weet het niet op de GameboyAdvance was het, daar had je ook RPG elementen in. Das de enige die ik leuk vind. Voor de rest nooit echt Mario gespeeld, niet zo mijn ding.

Maar goed, ik denk dat mijn perspectief wel duidelijk is, ben bang dat er te weinig te doen is. Rondlopen is wel leuk en aardig, en een side-quest je hier en daar, maar ik heb in de trailers en gameplay filmpjes niks gezien wat betreft een echt boeiend verhaal ofzo, alleen dat je mensen moet elimineren, maar ik heb nog niks gespot op het gebied van character development in de game zelf.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina