Nintendo DS (lite) - Deel 5

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Conquistador, 14 mei 2007.

  1. Ganjito

    Ganjito New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou inderdaad wel een screenprotector kopen.
    Heb 2x een piranha gehad en is weer toe aan vervanging, is alleen nergens meer te koop volgens mij. Niet zo helder en "glad" als bijv. die van hori maar hij deed z'n werk, was goedkoop en makkelijk aan te brengen!
    Maargoed, ik geef 1 tip: Neem al-le tijd bij het aanbrengen van een protector. Stofvrije omgeving, goed licht etc.... beetje stof eronder/lucht voorkom je toch niet maar probeer het zo veel mogelijk te beperken voor extra spelplezier!
     
  2. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    heb maar geboden op een USB connector, maar 21€ op marktplaats, als alles goed gaat 9 november ophalen. :D. maar hoop dat alles werkt...
    in iig beter dan 40€ betalen bij normale winkel prijzen
     
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan hem het beste aanbrengen in de badkamer nadat je daar de douche even hebt laten lopen, dan is bijna al het stof uit de lucht.
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Wie wil me uitleggen hoe je in godsnaam saved bij Metroid Prime Hunters :+ ?
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mbt het aanbrengen van die protector. Ik had het ook opgegeven na een half uur pielen. Echter ben toen naar buiten gegaan waar het dus wel stofvrij is! Vervolgens mijn vriendin het werk laten doen, iets meer finesse zeg maar ;) 5 minuten zat ie er op.
     
  6. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat vast in het boekje.
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ja die heb ik er dus niet bijgekregen ><. Nog nooit zo'n kutboekje ingekeken, koop je één keer wat op marktplaats :x
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Je moet terug naar je schip gaan, daar kun je saven :)
     
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ah danku. Wel beetje omslachtig... wil ook m'n DS voor 5 minuutjes ff kunnen gebruiken en dan saven zoals bij Zelda :'-(
     
  10. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
  11. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    yay, :D heb nu eindelijk wi-fi..
    iemand mario kart? ...:)
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Wilde ook aan de wifi, maar het wil nog niet echt lukken. Hij ziet m'n draadloze netwerk, alleen hij zegt dat ie geen ip kan krijgen of iig gezeik met IP. Nu weet ik dat ik ook met de hand m'n IP kan invoeren, maar weet iemand wat voorn IP ik dan moet invoeren :+? *is ramp met computers en alles wat erbij hoort

    Edit: Krijg foutmelding 52000, de Nintendo help site zegt het volgende
    Ik ben zeg maar op de site van m'n router, maar kan nergens DHCP instellingen vinden =/. Toen ik op de link klikte om manueel een IP toe te kennen deed die site het niet >.>. Wie kan me helpen?
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  13. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Door al die andere toppers van games, ik noem een Assassin's Creed, kom ik helemaal niet toe aan spelen op mijn DSje!
    Heb het idee dat de echte toppers, op Zelda na, deze periode een beetje missen.
    Of staan er nog toppers op ons te wachten dit jaar? :)
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik typ dit op mn ds... lol 8)wysiwyg=0

    dit weer op de pc.. hoe komt dat "wysiwyg=0" daar nou te staan?
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Voor de WiFi-ers....
    Zorg er iig voor dat je beveiliging in je draadloze router/accespoint op WEP staat ipv WAP. Anders werkt het sowieso niet. Verder hoefde ik destijds geen poorten open te zetten oid. Maar eerlijk is eerlijk, ik speel haast nooit (meer) online op de DS. Vind het draadloze netwerk namelijk niet echt stabiel. Veel verlies van verbinding.....
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Dragon Quest Monsters: Joker schijnt erg goed te zijn, geen supertopper, maar toch...

    Mario Party DS komt voor de mensen die vrienden hebben met een DS. Voor mij een must-have, aangezien er we hem dan in de collegezaal kunnen spelen _O_

    Final Fantasy XII: Revenant Wings komt deze maand nog.

    Er is dus nog genoeg te doen. Punt is, het zijn geen supertoppers (9>), maar zeker wel toppers (8-9)
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Het is alleen slecht dat Mario Party DS geen Wifi ondersteunt. Met 4 vrienden is tuurlijk wel leuker maar als ik thuis zit wil ik gewoon via Wifi kunnen spelen. Verder wel een leuk spel tot nu toe
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Mario Party sucks! Ik kan zelfs het eerste board niet winnen in Story Mode :p Echt te slecht ;)

    Final Fantasy XII is, voor zo kort als ik gespeeld heb, ook wel leuk :) Wel weer heeeeeel anders dan deel III!!
     
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Stond vandaag met zowel Mario Party als Mario Kart in mijn handen.
    Heb uiteindelijk Mario Kart meegenomen! :cool:

    Denk dat Mario Party ongetwijfeld nog in huis komt.
    Mario Kart is overigens ook koel in de collegezaal! O-)
     
  20. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1

Deel Deze Pagina