Assassin's Creed [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dayuum

    Dayuum Guest

    Bij Assasins creed krijg je ook nieuwe wapens en upgrades
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    @ Tsux: Maar we weten vanzelfsprekend nog weinig van het verhaal en eventuele side-quests, aangezien ze niet het hele spel gaan spoilen.

    En je kunt ieder spel wel stuk gaan relativeren. Als je nog niet overtuigd bent door de paar meningen van reviewers die al zijn doorgesijpeld dan wacht je toch gewoon op de definitieve reviews? Problem solved.

    Een extreem verwachtingspatroon opbouwen is altijd gevaarlijk voor je speelplezier.
     
  3. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat snap ik wel, en ik bedoel, ik heb de LE al maanden geleden gepre-ordered, dat is niet :)

    Alleen als ik zo eens kijk wat er qua beeld materiaal verkrijgbaar is zie ik een hoofdpersoon bewegen (rondrennen en springen -al dan niet met paard-, achtervolgingsscenes) en wat gevechten.
    Grafisch prachtig om te zien en ik weet dat het vechten en rennen springen gedeelte goed is uitgewerkt, maar ze geven eigenlijk nergens het idee dat er ook nog wat anders te doen valt.
    Ik stel me voor, dat als je voor de 6e keer zo'n achtervolging door Jeruzalem hebt gedaan dat je dan ook wel denkt van ja... Ik hebbet nu ook wel gezien.

    Ik heb nog geen character-binding conversaties met vriendelijke NPC's gezien, die je mee sleuren in het verhaal.
    Dus ik vermoed dat ze niks kunnen vertellen over het verhaal of er beelden van kunnen laten zien omdat dan blijkbaar heel de clue van het spel pleite is. En dat zal wel te maken hebben met de futuristische elementen en fragmenten die de game vertoond.

    Naja, ik zal wel te veel nadenken over de game :)
    De previews zijn indeed positief, maar then again, daar praten ze ook alleen over de graphics en hoe stoer de achtervolgingen, bewegingen en gevechten zijn.
    En voor mij draait het erom hoe het verhaal emotioneel gebracht wordt.
    Ik vond BioShock daarom ook zo enorm tegenvallen, maar dat is stof voor een andere topic. ;)
     
  4. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Tsux: Jezus man ouwe, wat zit je nou te piepen!? Niet zo zeuren :):\o/ Don't worry!
    Ik snap dat je gespannen bent, je pre-ordered een game waarvan je eigelijk nog maar weinig weet behalve plaatjes en basic verhaallijn.

    Iedereen hier hoopt dat het niet een kut-spel word waar je alleen maar als een mongolide ridder maar moet klimmen en paardrijden.
    Als je zekerheid wil wacht je een week met kopen en hoor je van tig mensen hier hoe die is. Zit er wel ontwikkeling int verhaal etc..
    Tekken spellen e.d kunnen mij ook niet boeien, een game moet voor mij een avontuur/beleving zijn. Games als GTA, Fable, Timesplitters, Scarface, Jade Empire. Maar ook games als BurnOut en Forza zijn gewoon keigoed.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je kunt het ook omdraaien: men probeert juist zo weinig mogelijk van het verhaal te verklappen (je ziet soms ook in promo-filmpjes dat ze er stukjes hebben uitgeknipt, tussen de actie door) omdat het verhaal zo'n impact heeft op het spel dat je dat helemaal zelf moet ervaren ;)

    Laat het allemaal rustig op je af komen en probeer zo grijs (als in: niet zwart of wit) mogelijk het spel te benaderen. Dan gaat het ongetwijfeld meevallen, anders is men niet zo positief :+

    En ik had precies hetzelfde met Bioshock trouwens. Los van het feit dat ik het überhaupt geen al te bijzonder spel vond.
     
  6. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    True, true...

    Ik stel voor dat wanneer de game sucked, we met z'n allen naar UBISOFT gaan om vervolgens Jade Raymond flink te rapen. Ik natuurlijk wel als eerste.

    P.S. Nu maar hopen dat die game sucked ;)
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Opzich heb je wel een punt. Maar die gedachtes komen altijd boven bij zulke games. Dead Rising had dat probleem ook. Veel mensen dachten dat het ging vervelen om de hele tijd maar zombies af te maken in een winkel centrum. Dead Rising is veel meer dan dat. En Assassins Creed zal veel meer zijn dan alleen maar een beetje killen en dan wegrennen. Als ik de previews zo lees kan het gewoon niet anders dat Assassins Creed een top game wordt. Ik zal me dus ook geen zorgen maken over zulke dingetjes. Gewoon op je af laten komen. Dit wordt gewoon een game die je straks blind kunt gaan kopen :9
     
  8. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke ontsnapping is anders, nooit hetzelfde...dat maakt het zo mooi, elke missie kan je op 100den manieren doen
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    uhh, juist. je vermoord iemand en je onstnapt toch? of je nou via het rechter of linker steegje ontsnapt boeit niet zoveel.
    hoop dat het qua verhaal wel goed inelkaar zit, dat is wat de game interresant houdt
     
  10. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, je hebt het mis. Elke chase is anders, ook al is het van dezelfde missie, dus niet zeiken. Het blijft een adreline om het telkens anders te doen, dombo.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  11. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    zozo, met je verkeerde been uit bed gestapt?
     
  12. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, sorry hoor, maar als je nu al twijfelt over AC ben je gewoon gek in je bolle kop
     
  13. Exulin

    Exulin Leap of faith

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Sukkeltje :):
     
  14. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopeloos Tsux
     
  15. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet jij nu al dat elke 'chase' anders gaat worden?
    Ik vraag me af hoe groot de stad is, want als je in die stad laten we zeggen 20 mensen moet omleggen dan weet je in een kleine stad zo waar je veilig bent na een aantal liquidatie's. Dan wordt de achtervolging uiteindelijk een routine-onderdeel van het spel. In de trailers lijkt hij niet echt groot.
    Net als in GTA die had vrij simpele steden, na een aantal missies wist ik al waar je mooi kon verstoppen om de politie kwijt te raken.

    Maar oeh! Dit kan zo gruwelijk tof worden! Lekker die ridder vibe!
     
  16. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, snap dat dan ook!!! tering!

    Je kan OVERAL op, dus elke keer is het anders, ook omdat het slachtoffer elke keer ergens anders is!

    De ene keer ga je te voet, de andere keer via de daken, de andere keer via andere daken, de andere keer vechtend, de andere keer met je fuking paard, de andere keer via een markt, de andere keer via monks, de andere keer via hooi, de andere keer via door The Kingdom, de andere keer om je te verschuilen, de andere keer op een bankje zitten en te pick pocketen, de andere keer om via de hoogste punten gaan, etc.
     
  17. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Dude chil, niet iedereen vind hetzelfde spelletje leuk :):
     
  18. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    WEL IEDEREEN MOET AC SPELEN, HET IS WEL LEUK OEN
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je Caps-Lock staat aan dude. En praat normaal kleuter.

    Ontopic:

    Weet iemand al of de PS3 versie en de 360 versie gelijkwaardig zijn en tegelijk uitkomen eigenlijk? Weet niet of het al eerder gezegd is.
     
  20. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    dat jij nou eerder uit je moeder bent gekomen... en ja, tegelijkwaardig
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina