Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    :confused: Beetje in de war? Misschien eens een bezoekje aan een psychiater? :+

2. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Dat jij je wachtwoord wel correct weet in te typen is voor mij een groot raadsel ... (edit) misschien probeert hij de online 'lag' te beschrijven, dan worden de bewegingen ook van de hak op de tak.

Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  3. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Uiteraard in Master League....

4. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    hij heeft het over de rebounds lijkt me. en hij probeert beetje grappig te zijn denk ik|:-

5. psp-user

psp-user Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er nog tips voor mij.
    Iedere pot die ik online speel verlies ik, en vaak nog dik ook.. zeker 3-0 enso. Meestal scoor ik zelf niet eens, als ik dan een actie heb krijg ik m gewoon de goal niet in.

En met verdedigen loop ik richting de aanvaller en wil de bal afpakken of sliding maken en dan loopt ie er soort van gewoon doorheen en scoort ie. Ik wordt gek hier dat ik niks online win.

Grtz

6. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer een aanval echt goed uit te spelen, vanaf de zijkant de 16 in komen, en dan voorgeven. Wacht met verdedigen af todat hij je wil passeren, ga er niet zelf op af. En verder zou ik ff wachten met het spelen online, totdat al die lag weg is.

7. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand trouwens al een pagina (of bestand) gevonden, waarin alle correcte team, stadion en spelers namen etc. in staan ?

8. psp-user

psp-user Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dankje voor je reactie, zal daar eens op letten.

En online is inderdaad niet echt fijn maarja das geen excuus van het verliezen want mn tegenstander heeft dat zelfde.

Ik ga eens op wat dingen letten want om me heen hoor ik iedereen vet spel gaat goed enso, en ik heb nog 0 ranked matches gewonnen, wel andere maar die tellen niet alleen ranked, en daar nog niks gewonnen.

Grtzz

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Het is een feit dat je met lag online moeilijk je tackles kan timen en je dus niet schuldig bent aan deze problemen.
    Heb je dit off-line ook?

Hoe dan ook, ik zal hier herhalen wat ik op PESonly schreef; misschien heb je daar wat aan:

Trouwens, het verdedigen gaat nu al een stuk beter en de CPU heeft gemiddeld 3 schoten op het doel, waar het eerst wel 6 of 7 schoten waren.
    De reden is omdat ik nu goed weet om te gaan met die jockey-functie, dus waar je de rechter trekker ingedrukt houdt, waardoor je verdediger in positie met de aanvaller blijft. Dan gaat je verdediger ook achteruit lopen terwijl hij de aanvaller voor zich houdt. Als de aanvaller dan te dichtbij de verdediger komt tackled de verdediger automatisch en wint hij de bal.
    Het is wel even oefenen, maar ik vind het makkelijker dan de tackling met twee spelers. Ook lopen je spelers zo minder uit positie.
    Heeft iemand anders dit al eens geprobeerd?

10. psp-user

psp-user Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb trouwens al lang geen voetbal spel meer gespeeld, laatst was fifa 04 die ik zelf had op de ps. tussendoor wel wat spelen bij anderen maar niet echt veel natuurlijk en wil jullie mening weten over het volgende.

Aan het begin staat het niveau op, ik weet de naam even niet, 3e van de 5. Ik kon hier niet echt makkelijk meekomen, maar het spel ging zo traag, maar omdat ik niet kon winnen heb ik hem toen op de 1 na laagste gezet. Hier kon ik wel wat makkelijker winnen maar vond ik wat saai.

Nu kreeg ik van gister een soort tip, iemand zei dat ik het niveau juist hoger moet zetten, het spel gaat dan sneller en je krijgt meer een echte pot voetbal. Nu heb ik dit nog niet getest, maar dacht zelf dat het dan te moeilijk zou worden, maar ergens geloof ik wel dat het waar is, want als ik op het 3e niveau speel, gaat de tegenpartij af en toe trucjes doen en rondjes lopen voordat ze over spelen, en tis wel echt voetbal, geen fifa street denk ik dan.

Grtzz

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Aan de andere kant kan je ook zeggen dat als het tempo omhoog gaat, het té snel en dus om die reden onrealistisch wordt...
    Maar je leert meer vaardigheden tegen sterkere tegenstand, dat is wel waar.

12. psp-user

psp-user Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke daar heb je ook een punt, maar ik hoef niet per se te winnen maar wil wel een normale pot spelen en wil inderdaad wat beter worden om online ook wat beter te gaan, ga dus maar eens switchen en kijken hoe dat gaat, als het niet bevalt zet ik het zo terug :)

thanks.

13. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Uiteraard:) ... dat dacht ik ook wel. Daarom probeer ik al met meer variatie te spelen dan voorheen, dus alleen al het idee dat TV actief schijnt te zijn werkt bij mij stimulerend om meer te varieren vandaar dat ik zelf niet zoveel merk van TV, wat op zich dan weer logisch is;)

14. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    voor wie een potje wilt voetballen, voeg me maar toe. hanterp en macer enzo ken ik nog van het box tijdperk (volgens mij pes 4...?) dus het lijkt me wel weer leuk om is tegen elkaar te spelen.

15. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de vorige PESjes was het idd zo dat het makkelijker werd door het niveau hoger te zetten. Op 3 sterren valt de cpu namelijk niet aan, of bijna niet. Hierdoor staan ze allemaal achter op een kluitje. hoger niveau -> aanvallende tegenpartij -> meer ruimte -> makkelijker.

Net ook weer een paar hufters online tegengekomen. Ik speel met Roma, best een dope team. Goede dribbelaars en eigenlijk een goede veldbezetting. Totti is way overpowered, maar dat heb je ook wel nodig online. Hij maakt denk ik 80% van de doelpunten, belachelijk wel. Tegen man united merk je wel dat je achter de feiten aanloopt, Rooney en Ronaldo beuken iedereen omver of dribbelen er gewoon omheen. Barca is een hel!

Net knap een 2-2 eruit gesleept, weer met Roma. Zelfs met dubbele mandekking (Perrota (DMF) en Cassetti (CB) slaagt die knaap er in vrij te staan. Hij sprint ook buitenom mijn spelers eruit, net als die 2 andere pipo's. Door goals van Totti en een schitterende goal van Vucinic (20 meter, strak in de kruising van de korte hoek) kwam ik gelijk, heb helaas niet meer kunnen winnen. No Way dat ik meer tegen Barca speel, wat een belachelijk kutteam is dat toch!

Overigens geen lag :D

16. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Balen man, vriend van me heeft net pes aangeschaft, willen we online een potje spelen, kan die man niet op live. Hij heeft een ban aan zijn broek hangen. Wij helemaal proberen uit te vinden wat er aan de hand is, of hij misschien een dag van te voren zich heeft misdragen op live en wat staat er bij zijn gamermotto: Code of Conduct. Vervolgens vraag ik hem wat daar eerst stond, komt hij met dit antwoord: 'I like shaven pussy :+' Haha we kwamen niet meer bij, maar ja hopelijk wordt die ban snel opgeheven.

17. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    online is het echt niet te spelen, heb nu al een aantal potjes gespeeld en allemaal was er lag als een malle. Hopen dat er heeeeel snel een patch komt.

18. Ajaxan

Ajaxan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee, willen de mensen mij gaan toevoegen op Xbox Live? Ik heet daar Ajaxan.
    En ja, ik wil graag met iemand gaan boosten! :) 15 winsten achterelkaar en hattrick, en free kick goal! En ja ik ga je natuurlijk ook helpen!

19. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Beetje jammer dat je naam Ajaxan is.. maar goed laten we het daar maar niet over hebben.

Net ook potje online gedaan, en kheb nog nooit zulke erge lag in een spel gezien.. sjonge jonge wat een drama!

20. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    veel frustratie merk ik al.

ga er pas aan beginnen als ik lees dat de lag opgelost is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina