op www.gametrailers.com staan weer een aantal nieuwe gameplayfilmpjes. ben niet onder de indruk persoonlijk.
Dat zie ik inderdaad ook wel zitten, heb net een xbox, en een tv, en pes08, kan niet steeds 65 eu neertellen dus wacht denk ook een tijdje,maar spel ziet er leuk uit, heb demo gespeeld, tis wel heel anders dan wat ik gewend ben, heb carbon niet gespeeld en most wanted enso ook niet echt serieus, was eigenlijk nog van de underground versie Daartegen is deze heel anders, maar bevalt ook wel.
Ik ga (Verlangen naar Snelheid - Meester van de Weg) ook zeker kopen! De demo was zeker weten weer iets om naar uit te kijken..
vette shit man de sfeer is gewoon top ze mocht wel wat hip hop liedjes in gooien maar dat is geen ramp dit moet ik gewoon hebben
er komen ook nog wel wat liedjes bij, maar van alle liedjes die in de game zijn, zijn er maar 8 in de demo.
Politie eruit, verkeer eruit, circuits, ik denk dat dit naar z'n einde loopt. Hier komt hij alvast niet, PGR rules
Ik ben een NFS liefhebber, maar deze is ronduit klote! Het is gewoon geen NFS meer!! Vooral die pijltjes op de grond, sorry hoor, maar dat is echt keihard geript van Forza.. En ik speelde in die demo op King ofzo, en ik reed ze er nog finaal uit. Het slaat echt compleet nergens op!
Zeker te weten, het NFS gevoel is gewoon helemaal weg door de Free-roam eruit te halen.. Zit er nog wel 'n tune functie op? Dus niet zoals bijvoorbeeld PGR of Dirt dat je standaart auto's hebt, maar je je zelf kan aankleden met Spoilers en dat soort dingen?
Het NFS gevoel was ik al kwijt na HP2, Undergrounds waren wel leuk maar echte NFS kon ik het niet noemen. Ik hoopte nog op een echte NFS maar ze blijven bij elk deel bij het tunen. Als ik NFS hoor denk ik niet aan free-roam maar aan vette bolides, mooie landschappen en uitdagende politie.
Inderdaad, en altijd de politie op je hielen.. Weet iemand nou al of je nog steeds "Oldskool" kan Tunen bij NFS Pro street? Zoals bij Most wanted.. Upgraden naar betere moters, mooie spoilers eronder..