Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het beruchte ROD probleem zoals Dazlindragon al gokte. Mijn status bij UPS tracking is niet veranderd, omdat er een nieuw tracking nummer wordt aangemaakt als je de 360 terugkrijgt. Aan het nieuwe nummer te zien, was ie op vrijdagmiddag opgehaald en vandaag keurig afgeleverd. Dus aan UPS ligt het niet.

2. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    vanmorgen gebeld. mijne is onderweg naar huis.

23 ste voor reparatie ingepland.

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    De mijne is wederom kapot :mad:

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oei, das fucked up voor je. Kun je geen CoD 4 meer spelen. :mad:
    Waardoor is ie kapot gegaan?

5. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een feature die je gratis bij je 360 krijgt \o/

6. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    gisteravond mijn 360 ook overleden.

grote ring of death,niks werkt meer.

vandaag bellen voor reparatie maar haal vanmiddag meteen een nieuwe elite op.....wil toch een beetje cod4 spelen he :)

7. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Voelt dat niet een beetje.....eehhhh 'vreemd'?

Als reactie op het leveren van een stuk brakke hardware ga je ze nog eens bedanken door nog een stuk hardware van MS af te nemen :{

Maar je bent zo wel een droomklant :+

9. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, dat dacht ik ook al. Snap een klein klein beetje dat je je console mist als ie gerepareerd wordt maar om nou een nieuwe te kopen terwijl het stuk is door een hardware fout van Microsoft zelf...
    Zo geef je een verkeerd signaal af aan Microsoft ;)

10. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Ja die gedachte is bij mij ook door mn hoofd gegaan, maar al snel genoeg kwam mn nuchtere besef erin dat dat natuurlijk gewoon idioot is.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hij werkt nu helemaal niet meer. Is de 5e. Exit voor de 360 dus voor mij. Ben er nu echt helemaal klaar mee. Was pas 4 maanden oud.

Het is heel spijtig dat het moet gebeuren, maar het gaat toch echt gebeuren. De Xbox 360 gaat bij mij de deur uit. Heb van de week m'n 5e Ring of Death gehad. Reden voor mij om het apparaat de deur uit te doen. Van de zomer had ik tevens een Ring of Death. Ik kreeg toen een nieuwe 360 terug, vandaar dat ik het nog een kans heb gegeven. Nu amper 4 maanden later heeft ook deze 360 een Ring of Death.

Ik ben er dus (voorlopig) klaar mee. Ik wil zorgeloos kunnen gamen op een betrouwbare console. Ik wil kunnen gamen zonder dat ik bij elk tikje of geluid denk dat mijn 360 het begeeft. Ik wil niet gamen met de onzekerheid dat je 360 weer eens kapot zou kunnen gaan. Heb er na 5 keer namelijk echt genoeg van.

Het is dus over en ik gooi eigenlijk alles te koop. De Playstation 3 word mijn nieuwe main console.
    Ik wil iedereen bedanken voor de gezellige tijden op Xbox Live, dat ga ik zeker missen. Mochten jullie een PS3 hebben, voeg me gerust toe: Apollo_Creed.

Het gaat jullie goed op Live!

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hey drama-queen je blijft hier toch gewoon :+

Maar verder erg klote. Zou het overigens niet meer dan normaal vinden dat je van MS (doe maar even niet de $, aangezien sommigen daar aanstoot aan geven :+) onderhand een elite zou krijgen.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, tuurlijk blijf ik. Was gericht tegen de mensen op Live en in m'n friendlist. :)

14. Ferraghini

Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Xbox 360 terug!
    Hij is 16 oktober opgehaald en vandaag 6 november weer terruggekregen.

Ik heb niet mijn eigen Xbox 360 teruggekregen maar een andere, hij is van 24-08-2007

Mijn vorige was van 1-12-2005, dus wel een verbetering. :)

ENNNNN..

Ik heb een BENQ VAD6038 drive! :D

Ik heb hem nog niet getest, eerst even studeren.

Later!!

(PS. het duurde trouwens precies 15 werkdagen, netjes van Xbox :))

Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  15. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat M$ volgende generatie nog mee doet..........................dit moet toch wel de slechste console allertijden zijn.

Snap uberhaupt niet dat er nog mensen zijn die dit ondeugdelijke stuk rotzooi kopen.

Als ik nu voor de keuze zou staan om een nieuwe console te kopen, zou ik de xbox echt mijden als de pest.

Ben benieuwd wanneer ik de mijne terugkrijg...........

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Qua betrouwbaarheid en kwaliteit is dit de slechtse console die ik ooit heb gehad (en ik heb er een hoop gehad). Denk de volgende keer na wel even na voordat ik weer een Xbox console koop.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zo. Mijn Xbox 360 is vandaag afgeleverd. Het duurde in totaal 12 werkdagen. En wat voor drive erin zit weet ik nog niet, en het jaar is 2006-11-13. En wat wel fucked up is, is dat mijn memorycard slot b eruit ligt. Teminste, dat klepje zit aan de binnenkant. Zometeen mijn faceplate eraf schroeven..

Btw Kameo, spijtig dat dit jou gebeurd. I'll miss you! :+ ps: welke games heb je nog te koop? pm me!

Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  18. Run or die

Run or die O_o

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik dus ook, allemaal van die krasjes van ongeveer 5mm. Behalve op bepaalde games die deden het wel gewoon goed. Maar als nog zou ik microsoft ff bellen als ik jou was. Het is niet echt fijn als je game op een bepaald punt steeds vast loopt. ;)

19. roypeijen

roypeijen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister xbox support gebeld, was 23 oktober aangekome in Duitsland en 25e in reparatie gegaan. dus hij moet deze week kome, hoop ik.. da ding ging gvd kapot toen bol.com me NHL 08 door de brievenbus schoof. kutzooi..

20. Ferraghini

Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens geen brief erbij gekregen wat er is veranderd aan de xbox 360. Ook geen maand Xbox Live.
    ????????????

Trouwens, mijn headset is kapot, kan ik die ook kosteloos door xbox laten maken?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina