[XOne] Virtua Fighter 5

Discussie in 'Games' gestart door Perfect Mark, 26 apr 2006.

1. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    als ze ervaren spelers tegenkomen worden ze afgemaakt.

2. Rookie[NL]

Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik nog niet. Het grote deel van alle VF5 karakters ken ik nog niet. Ik speelde altijd vaak met Pai. Zojuist alle moves in de Dojo gedaan van haar. Het zijn er wel een beetje heel erg veel. Ik denk dat ik nu niet eens een kwart ervan kan onthouden :eek:, laat staan dat ik ze tijdens de match op het juiste moment gebruik.
    Met DOAU had je ook nog Random karakter keuze. Ben ik met VF5 helaas niet tegengekomen. Dat gebruikte ik altijd (ook online) om te wennen aan alle karakters, dan moest ik wel :)

3. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb een vraag:
    Ik heb nu bij 1 arcade op 3 na alle tegenstanders verslagen, maar de laatste drie kom ik nooit tegen. Het zijn echt de onderste drie op de lijst. Hoe kan ik die challengen?

4. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kom je die pas tegen als je in andere arcades gaat spelen. dan kom je ze tegen in een tournament ofzo.

5. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    yes, of course that's okay... ben voornamelijk aan het single playeren nog, dit is mijn eerste VF, dus alles is nieuw voor mij... heb pas 5 potjes online gespeeld (met Lei-Fei :)) en ben genadeloos afgestraft... er is ook 1 move die me niet lukt met hem in de Dojo (3 worpen achter elkaar - ik kom tot 2) dus ik ga maar eens op zoek naar een ander poppetje!

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Hij is binnen, vanavond maar eens aan de quest-mode beginnen.

Ga denk ik ook de guide kopen, bij Tekken 3 en Soul Calibur 2 had ik dat ook gedaan, en dat heeft zeker geholpen.

7. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    vergeet die guide, zonde van t geld

check deze virtua wiki, veel beter. http://virtuafighter.com/wiki/doku.php?id=vf5:system

8. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
  9. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    lei-fei is goed hoor. en de meeste characters heben een paar van die moeilijke moves die heel frame specifiek zijn.
    check die paginas voor die characters op de wiki, voor beide staan er strategien op, beetje wegwijs hoe je die characters het beste kunt gebruiken.

Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  10. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    double post

11. Rookie[NL]

Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ga ik ook maar eens doen. Kareem heeft me gisteren behoorlijk ingemaakt :thumbs:
    @ Kareem: ik had gisteren ff geen voice en geluid over mijn headset. Ik moest m'n xbox opnieuw opstarten om het weer terug te krijgen. Daar kwam ik later pas achter. Kep m'n xbox ook nog maar een paar weekjes ^_^.

12. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    ah ok cool, ik dacht mischien heb je een wireless mic en was de batterij op ofzo.

13. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Kareem, zag je dat je mij had toegevoegd. Probeer nu in mijn vrije uurtjes Eternal Sonata uit te spelen (voor dat AC komt) en zal me daarna verder verdiepen in VF5.

14. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    is cool

15. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Goh is me iets te moeilijk, ben maar met Vanessa aan quest-mode begonnen.

Wel erg makkelijk tot nu toe, 39 wins en 0 losses, misschien de moeilijkheidsgraad naar Hard zetten, of wordt het nog moeilijker ?

16. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou m hard zetten, word op zich wel moeilijker nadat omhoog ranked. maarja die eerste arcade heeft niet voor niets een beschriving dat ie voor beginners is lol.

17. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb in 3 verschillende arcades gespeeld, maar nog geen enkele match ook maar in de problemen gekomen.

Ga ‘m op Hard zetten vanavond. :)

18. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ha Nederlandse mede VF5-ers! Ik heb een probleempje met deze game en hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen. Namelijk; mijn vriendin en ik spelen deze game altijd tegen elkaar met user data aan. Alleen player 2 (mijn vriendin) kan haar data niet aanpassen in 'customize'. Heel vreemd want zij kan het hoofdmenu niet besturen en dus ook niet in 'customize' komen. Zij heet nu dus No-name... en ze kan haar karakter dus niet aanpassen... Zien we iets over het hoofd?? I hope so. Graag jullie hulp!

Verder wil ik graag een aantal van jullie toevoegen om eens online tegent te spelen als jullie dat goed vinden. Indien een van de onderstaanden daar problemen mee heeft zal ik jullie meteen uit mijn list verwijderen.
    • nyx1978
    • Fulaani
    • Ninetales NL
    • Kameo87
    • SegaSen
    • soolmaan
    • Rookie NL
    • Run N Gun 81
    [/LIST]

19. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Je moet als player 1 haar profile kiezen en m dan aanpassen in het hoofdmenu denk ik ?

Verder prima wat betreft de friends-request. ;)

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dan moet je wel even vertellen wat je gamertag is, want onaangekondigde friend requests accepteer ik nooit

Deel Deze Pagina