In je file share zetten en dan op bungie.net bij je file share kijken. En dan op publish to forums klikken. Ik had een vette betrayal op Valhalla. Bij die grote grav lift in het midden mepte ik een mongoose die in de grav lift ging. Dus precies op de plek waar die mongoose neerkwam stond mijn teammate en toen had ik een betrayal.
http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=14248261 En nu? EDIT: Als jullie ook ff willen reply-en etc. zou dat wel mooi zijn
ik heb al 25 mensen vermoord door middel van assassination maar ik heb die achievement niet, zover ik het weet speel ik alle games in ranked matches kan iemand me daarbij helpen?
Hopen dat bungie hem ziet want er staat als je er om vraagt krijg je hem niet. Vh91 je moet die 5 assasination maken iin 1 ffa match
Tuurlijk Ik zou wel is willen weten hoe iemand dan die recon krijgt. Eigenlijjk moet iemand posten van ''hier kan je recon voor krijgen'' en dan moet iemand dat van bungie zien en die gaat dat dan misschien bekijken.
Thnx Roller Nl hmm, als er nog meer mensen zijn die me even willen helpen door een 5 star-rating te geven / of reply? Zou het erg op prijs stellen!
Ik heb de jouwe even gedownload. Want anders is het zo vreemd wel 3 ratings maar geen 1 download. Download de mijne dan ook even. Oja ik heb je trouwens een friend request gestuurd.
Zag het Ga hem vanmiddag ff downloaden, aangezien ik tussendoor ook nog naar school moet Reddevil ook nog bedankt!
Ik vind de mijne ook wel vet. En the yakuza ik heb je flimpje gezien echt dom. Jij deed echt moeilijk om die granaten te gooien.
Voor de 11,589e keer: het moet in Lone Wolves, en niet alleen Ranked Matches, nee alleen in Lone Wolves.
Tuurlijk. http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=14218230 Je kan op bungie mijn gamertag invoeren voor mijn stats en dan moet je op file share klikken en daar staat de thread. Dit is vaag als je een gelijkspel heb kan je toch een level omhoog gaan. Want ik ging toenstraks omhoog met gelijkspel en nu omlaag.
heb hem gedownload @ DulleNl: wat vond er van? Zit nu op 7 ratings en 12 download! Als er meer mensen zijn die me willen helpen? Zou je erg dankbaar zijn!
moet je alles halen in lone wolf of mag het ook team slayer (mijn favoriet) zijn? want ik heb al 6 grenade sticks in een match gedaan maar krijg die achiement niet, soms staat er you've stuck mr X en soms you've killed mr X from the grave, wat houdt dat nou in? en wanneer kan ik het wel krijgen dan? hetzelfde heb ik met de spartan laser, ik heb een double kill gemaakt in team slayer maar krijg die achievement niet