Probeer anders met de gravity gun wat omliggende rommel naar je toe te trekken en daar een 'brug' van te maken. Ik ben dat hele level door gekomen door 2 golfplaten te pakken en die steeds met de gravitygun te verleggen. Werkt perfect!
deed ik ook, alleen klote als die achterste golfplaat onder de plaat blijft hangen waar je op staat en je gelanceerd wordt
Ik ben met "Get some Grub" bezig maar ik mis er 3 tussen de "weighted elevator" en "elevator with the thumper". Weet iemand misschien welke ik gemist kan hebben? Edit: Laat maar ik heb eindelijk een goede lijst ervoor gevonden: Klik
ik weet niet precies waar je bedoelt, maar er zitten daar gaskraantjes die je kan uitdraaien. die bij dat huis kom je tegen als je er linksom langs het vuur loopt. die in het steegje staat rechts als je voor het vuur staat.
Let vooral bij de eerste lift naar beneden op want daar aan de zijkant zitten 3 wormen ik bedoel de lift waar je rommel op moet gooien om ehm naar beneden te laten gaan. Overigens zitten er ook 2 helemaal boven in de grot miss dat je die niet hebt in combinatie met 1tje in een kastje dat je open kan maken. Good Luck
zijn er hier mensen die de twee online achievements willen hebben waar je met 7 friends en 5 flamethrower kills in 30 seconden willen hebben if so, stuur me een friend request kijken of we een lobby van mensen van hier kunnen maken
ok top ik ben vanmiddag al even online, maar ben verder ook relatief vaak online dus dat gaat goed komen
voor de flametrowhier hoef je het nie te doen, als je defend bent, kan je gewoon bij zo'n hekje wachten