Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roypeijen

roypeijen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tjah met n controller kan k geen drol mee, en met n spel sgiet ik ok geen ruk op :9 omdak op de dag da mn 360 kapot ging NHL 08 in de brievenbus had ligge :'-( als ze n nieuwe 360 sture ben k al tevrede \o/

2. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Een grote "fuck jullie" naar MS. Mijn Xbox 1 is 3x kapot geweest, ik heb er uiteindelijk 2 gehad. Nu heeft deze ook een RROD. Precies een week geleden opgestuurd, dus ik ben benieuwd of ik hem nog voor COD4 terug rkijgt. Weinig kans, denk ik.

Hoe weten jullie wanneer je hem terug krijgt eigenlijk?

3. roypeijen

roypeijen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand vertelde me vanmiddag da je een nieuw trackingnummer krijgt waar je je pakketje mee kunt volgen. Maar iemand die m vandaag terug kreeg had k gevrage of ie zon nmmr kreeg mar dar heb k nog nix van gehoord.

4. Dayuum

Dayuum Guest

Het ligt niet altijd aan de 360 je moet er ook voor zorgen dat er niet te veel stof in komt en dat de 360 goed geventileerd is

En is het altijd zo dat je een maand xbox live gratis krijgt na een reparatie?

5. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat onder in een tvkastje, die overigens helemaal open is. Het ligt dus wel degelijk aan de hardware.

6. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Joh.... klets niet, dat is het M$ riedeltje om de schuld maar lekker bij de gberuiker te leggen.

Mijne stond stofvrij en goed geventileerd, maar toch ROD............gewoon produktie fout.

7. skyghene

skyghene Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg er in ieder geval een kaartje bij voor 1 maand xbox live. Ook een enqueteformulier en een brief met daarop aangekruisd wat er vervangen was.

En nee, ik kreeg geen tracknummer mee want ze waren er nog mee bezig. Toen in ene de UPS op de stoep, ik had geluk dat ik thuis was.

8. roypeijen

roypeijen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi :thumbs: dan hoop ik dak hem morge krijg :) want mijn xbox is n dag later aangekome dan die van jou :9
    Het heeft veel te lang geduurt :'-( het wordt tijd da de puck weer ns over het virtuele ijs raast |:-

9. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het een nieuwe die je gekregen hebt? En weet je toevallig of het een Falcon is?

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het moederbord was kapot. :)

11. NtrMission

NtrMission LF.Xx.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat betekend dat hij hopelijk tegen de 20ste november gaat toekomen. Ik zou nog heel graag dat weekend gratis live meemaken :)

12. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    FRANKFURT,
    DE 02/11/2007 9:26 's morgens AFGELEVERD
    02/11/2007 6:54 's morgens WORDT AFGELEVERD
    02/11/2007 4:20 's morgens AANKOMSTSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 02/11/2007 1:23 's morgens VERTREKSCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 01/11/2007 12:16 's morgens AANKOMSTSCAN
    EINDHOVEN, BEST,
    NL 31/10/2007 9:00 's middags VERTREKSCAN
    31/10/2007 6:10 's middags HERKOMSTSCAN
    DE 26/10/2007 1:49 's middags FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Ik hoop het ook :D

13. Ferraghini

Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je zien of je een nieuwe hebt? Hij zat iig wel goed verpakt met piepschuim enzo. Ook zat hij in een plastic verpakking. Er zaten ook stikkerfolie op mijn DVDLade en op zo'n UV ding naast de memoryslots...

Hij zat niet in een Xbox doos ofzo, dus ik neem aan dat ik geen nieuwe heb gekregen toch?

En wat is een Falcon?

Verder heb ik ook geen kaart erbij gekregen met Xbox Live voor een maand! En ook geen kaart erbij wat er is veranderd aan mijn xbox. Dat hoort toch niet?

Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  14. roypeijen

roypeijen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel als alles zo verzegeld zit da t n nieuwe is ;)

15. Tjimmy

Tjimmy _None_

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu die mail gekregen met de labels... wat is nu verder die bedoeling... ja ik snap dat je die label erop moet plakken... maar moet je hem dan naar zoon afhaalcentrum brengen of moet je upc bellen?

16. NtrMission

NtrMission LF.Xx.

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt het reparatiebedrijf op een zaterdag? Dan kan ik een aantal daagjes bij tellen zodat hij toch niet net op de 23ste moet komen.

Dan moet ik toch de release van Assassins Creed missen :'-(

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat ik net meemaak. Gooi net m'n 360 nog een keer aan. En het ding doet het opeens weer. :confused: Hij loopt wel vrij vaak vast, maar hij 'leeft' weer. Wat een vaag ding. Ik snap er echt niks meer van...

18. Ferraghini

Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de Xbox zat in een open plastic verpakking. Ik hoefde alleen die plastic zak weg te trekken. Hij zat niet helemaal dicht ofzo.

Net trouwens Xbox service gebeld over mijn Xbox Live kaart van 1 maand die ik niet erbij heb gekregen, die krijg ik alsnog toegestuurd. Verder had ik ook geen brief gekregen van wat er is veranderd aan mijn xbox, daar konden ze niks aan doen. Verder krijg ik ook een nieuwe headset toegestuurd omdat die van mij kapot is gegaan. Wat een service zeg! :D

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    UPC zal je niet kunnen helpen! :+
    Bel UPS maar voor de zekerheid.

20. Dayuum

Dayuum Guest

De instructies zitten bij de e-mail :{
    Gewoon de 360 in een doos stoppen
    Labels erop plakken (Niet op een opening) en dan een afspraak maken met de UPS wanneer ze de 360 kunnen ophalen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina