ik heb m ook op hard staan en ik kreeg op een gegeven moment wel moeite tegen sommige spelers met 10th dan, warriors, defenders, barbarian ranks enzo. yup, is prima.
mijn tag is stook081 Dat heb ik inderdaad geprobeert maar dan geeft ie als ik 'customize' in ga toch mijn profiel weer... raar toch?
ik zal straks even kijken hoe het nou zit. Ben je een ervaren VFer stook. ik ben een noob lol. Trouwens je woont in maarssen, ik ook. Niet om stalkerig te doen maar mischien kunnen we af en toe offline tegen elkaar spelen. VF is origineel toch een offline spel. je bent iig welkom als je af en toe zin hebt een beetje te sparren.
Misschien kan het op deze manier,maar als je nou via jouwn Game je Vriendin laat Custemizen kun je dan niet 2 gecustemizde Characters tesamen selecteren? Bij Soul Caliber 3 kon dit namelijk ook,terwijl bij mortal kombat armagedon kon het ook alleen per Profiel
het moet kunnen. 1 van de dingen die sega noemde als feature voor de 360 is dat je je character data naar iemand toe kon nemen en die gebruiken op andermans console. zodat je beide je character data had. Mischien moet je ene apart profiel aanmaken voor je vriendin, en dan P2 inloggen metdat profiel. Ik denk dat dat wel lukt
Ha, ik heb je bij deze al een request gestuurd ^_^ Verwacht nog niet al te veel van mij daar ik ook nog probeer GOW uit te spelen, die had ik tegelijk met VF5 aangeschaft. Tis me gisteren wel gelukt om met Eileen een 7de plaats te bemachtigen in de ranking met de C-route (score attack). Maar als de echte cracks aan de gang gaan zal ik wel snel uit de top 10 verdwijnen.
Ik heb alleen vf 1 en 2 destijds veel gedaan dus echt ervaren ben ik zeker niet. Wel heb ik hem op de ps3 veel tegen mijn meisje gespeeld, maar tegen anderen is altijd weer ff anders. Lijkt me wel lachen om een keer offline te sparren man! chill Ik ben ook niet zo goed hoor en ik ben ook bezig met andere games... waaronder GOW, Halo 3 en PES 2008. Maar als er meer nederlanders zijn die hem ook spelen kan het zeker extra leuk worden.
Dat hebben we al gedaan maar het werkt niet.. ze heeft haar eigen profiel en die laden we op player 2 en dan kan ze niet customizen Ook als ik haar profiel op player 1 neem kan ik alleen mijn data customizen. Hoop wel dat het gaat lukken!
ok dan, cool. ben je welleens met je vriendin dr character data in quest mode geweest. volgens mij kon ik ook niet cutomizen voordat ik aan de quest begon. Dan krijg je 50.000 en heb je een klein aantal items al tot je beschikking.
Dat kan niet eens... je kunt me p2 niet het hoofd menu besturen en als ik haar profiel onder p1 laad krijg ik alleen mijn eigen data te zien als ik wil customizen
Lol ik dacht ik probeer het toch ff. Mijn eerste poging lukte gelijk. Je vriendin moet haar eigen profiel hebben op je xbox. Haar profiel moet ook ingelogd zijn. Als het spel opstart moet zij op start drukken bij het titel scherm. Nu heeft zij controle over het menu. Nu kan zij een eigen character data aanmaken, en die customizen. Ik zou een character data aanmaken door naar Quest te gaan, want op deze manier krijg je gelijk 50000G gekregen. Daarhof je geen quest voor te spelen, dit is een start bedrag. Verander de naam, koop wat dingen en voila. Ga dan naar VS. Nu is zij P1. Nu druk jij op start om mee te doen. Nu vraagt de Xbox je in te loggen, of gewoon waar je wilt saven indien je al bent ingelogd. Daarna heb jij gewoon jouw eigen chacater data ter beschrikking. Volgende keer als je gaat spelen en jij gewoon het spel bestuurd dan drukt zij in VS op start en kan ze via haar eigen profiel haar bestaande chacater data kiezen. Ik ben zo geniaal.
Shit hee jij bent echt geniaal... ik zit nu ff tv te kijken maar we gaan het straks meteen proberen... trouwens jij bent zo geniaal dat ik je wel een paar klappen zou willen geven!!! MEt VF5 natuurlijk!!!! Laat wel ff weten hoe het gegaan is!!!
Hey dit werkt wel ten dele dus ik ben al heel erg blij man!! Namelijk als zei het menu bestuurd is zij P1 en ik P2, maar als ik dan het menu bestuur en ik dus P1 ben kan zei volgens mij niet op start drukken in het VS menu... Niet zo'n ramp, maar dan ben ik dus P2 In ieder geval super bedankt!! We hebben tot diep in de nacht zitten gamen! BTW kunnen jullie mij anders even toevoegen ipv ik jullie? Het zit namelijk zo.. ik heb de xbox van iemand overgenomen incl nog 8 maanden live, maar ik heb natuurlijk zijn hotmail wachtwoord niet dus kan ik jullie niet via deze site toevoegen... miss kunnen jullie dat wel doen. En jullie hoeven maar 1 persoon toe te voegen... alvast bedankt en tot in de ring... BTW2 gister nog even met Rookie gespeeld, was erg leuk.. hij heeft met drie-twee gewonnen. Hij had Pai en ik had Lau...
Toen ik het deed met twee controllers en met mij n eigen profiel het menu bestuurde kon ik wel gewoon op start drukken met de tweede controller in het VS/character select menu.