jawel.. je moet alleen heel veel f5 drukken en na elke keus weer heel veel x f5 drukken.. en alle preorders verder weg als deze week zijn er af gehaald!
Probeer CoD 4 te bestellen op BS maar het wil niet echt Die actie is al voorbij Hier staat dat je de Gow & PGR3 ook gratis krijgt als je een Xbox 360 Arcade hebt gekocht, nou ja ik probeer het gewoon! http://www.clintmagazine.com/content/view/5265/119/
Dit is een slecht iets, ik zie korting en ineens heb ik zin om cod4 te kopen. En ik wil die game helemaal niet xD
Hoelang duurt het voordat je een mail krijgt om tezien dat je hem gekocht hebt? Want geld is er af gehaalt voor COD4....die ik niet eens echt wil maar ok kan nog een leuk spelletje zijn! Dus iemand die er iets van weet?
Ja ik quote mezelf want toen ik weer terug kwam op de bartsmit site na betalen kon hij de site niet weer vinden dus maak me wel wat zorgen....hoelang duurt het normaal tot je mail krijg en tezien dat je betaalt hebt??
5 seconden? tenminste ik heb t met ideaal gedaan en na t invullen, heb ik ingelogd bij mijn email.. hooguit een minuut
lololololol... mensen daar ben ik weer! Nog steeds geen succes... maar we geven niet op! Blijf sterk... Edit: Ik heb een waarschuwing\o/\o/ Woow, heftige shit man