Relax, doe mij \o/ Zit krap (nog) krap met credits, dus ik 'verspil' ze liever niet aan een RS4, zelfs niet voor Auto vd Maand. PM. Thx man. Goed initiatief.
^^ kijk de post van rezne dan. + het is ter promotie van de Auto v/d Maand contest, omdat er al zo weinig mensen meedoen. + zo goedkoop is die auto nou ook weer niet. Edit: Dankje n-ls, je klikte een halve seconde eerder haha
Nog 1! ______________________________ Ik ben ook al begonnen met painten.. Ik heb alleen 2 layers te veel, maar als ik iets weghaal valt het te veel op. Moet nog kijken hoe ik dat weer ga oplossen.
Ja, ik zit nu ook op 52 layers. Dan heb ik wel alle kanten. Maar het was ook de bedoeling om rustig uitziende auto's te maken.
Voor welke datum moeten de designs 'ingeleverd' worden? Misschien stomme vraag, maar t is me niet helemaal duidelijk met de layers: max 50 in totaal? Dus bijv. 15 links, 15 rechts, 20 op hood?
Zoniet, dan heb ik er nog een over. Ohja, als je een auto van mij krijgt, moet je wel ff mijn friend request accepteren, want anders kan ik geen auto naar je toe sturen.. Kan alleen maar naar mensen in je friend list duss.
Die 50 geld dus op heel de auto ja. Dus op de gehele auto mogen niet meer als 50 layers zitten. Dus niet elke kant 50
Best weinig layers zijn dat vind ik. Ik ga nog iets beters maken, want wat ik nu heb slaat nergens op
heb er eentje staan ben ook al begonnen, maar waar kun je die foto uploaden dat is toch iets met forza.net ofzo