Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Kameo, jij woont ook in Gouda, right?
    Weet jij waar ik hem eerder kan kopen? Bij de gameplayer zei die Ivo achter de balie dat hij hem niet voor donderdag binnen kreeg.

    Weet jij een andere zaak? (Intert/dixons/musicstore verkopen niet voor release)
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Multiplayer spreekt me zeker wel aan hoor, vond de beta zeer vermakelijk. Alleen multiplayer is niet mijn belangrijkste ding in een game. Is dat het wel, dan moet je echt bij COD4 zijn. Ik persoonlijk twijfel nog heel erg.

    Yep, woon ook in Gouda. Ik koop meestal bij Gameplayer en daar verkopen ze meestal een paar dagen eerder. Intertoys, Musicstore en Dixons kun je inderdaad vergeten in Gouda. Bij vooral Bart Smit en Free Record Shop heb je de meeste kans om de game eerder te vinden. Vooral Bart Smit wil de games nog wel eens verkopen op een woensdag of donderdag. Winkels hebben de game vandaag binnen gekregen, dus je moet het wel een beetje treffen. Morgen rond de middag moet je even naar Gameplayer bellen en vragen of ze de game al hebben. Ik weet dat ze namelijk meestal rond 11 uur geleverd krijgen. Tegen de middag hebben ze uitgepakt en weten ze of de game erbij zit.
     
  3. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6

    Oke, super bedankt iig.
    Hoe weet je dat ze de game vandaag al binnen hebben gehad?
    Ik heb net een email gestuurd naar de gameplayer en gevraagd of ze hem al voor de release hebben.

    Wat is rond de middag volgens jou?
    16uur ? 15uur ?
    ik hoop het heel erg :)

    EDIT: de mensen van de gameplayer zijn laat op en dat is echt super service! :+ kreeg net deze email:
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Vindt et toch apart dat een spel dat leunt op de multiplayer er geen multiplayer achievements zijn... deze game is juist geschikt hiervoor.

    Voor mij is dit de enige game die ik veel online ga spelen.. speel anders bijna nooit online, dus dat zegt genoeg over deze game.
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Is huren dan geen optie? Of misschien lenen van een kennis die toevallig ook een 360 of PS3 heeft? Wat je trouwens ook kan doen is gewoon de game kopen en gewoon de volgende dag omruilen voor een andere game. Dit spel duurde maar 6/8 uurtjes geloof ik?
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De grotere ketens moeten de game vandaag al binnen hebben. Winkels zoals Gameplayer krijgen kleinere ladingen (gaat via een andere dienst) en kunnen per dag geleverd worden. Het zou dus heel goed kunnen dat ze de game morgen al hebben (is bij mij al een paar keer gebeurt). Rond een uur of twaalf hebben ze wel uitgepakt en weten ze wat ze binnen hebben.

    Edit: zie je, woensdag is daar vaak de dag. ;)
    De service is inderdaad echt top bij die zaak.
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Vaak vind ik achievements de MP juist enorm verneuken omdat mensen bijvoorbeeld bij Pro Evolution alleen maar achterin rond gaan tikken om 70% balbezit te krijgen (gedurende een x aantal wedstrijden) of in GoW dat men alleen maar met de zaag te werk gaat om tachtig duizend saw kills te verkrijgen. Ik wil gewoon lekker spelen \o/
     
  8. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, dan gaan mensen misbruik maken etc en dat verneukt alleen maar de multiplayer gameplay.
     
  9. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    maar het is ook wel leuk om af en toe een paar achievements te unlocken in multiplayer :) tenslotte vind iedereen dat blipje en achievement unlocked leuk om te zien :) t geeft gewoon wat meer doelen in het spel :) niet dat ik er wakker van lig ofzo maar toch is t leuk om met zowel SP als MP achievements te unlocken
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Dude!! die training heb ik echt 100x opnieuw moeten doen voor die achievement! 8)
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Achievements kunnen me echt geen flikker schelen :9

    Tot nu toe ben ik alleen in Crackdown wat gaan werken aan die dingen omdat er voor de rest zo weinig te doen was en ik toch gewoon een enorm tof spel vond.
     
  12. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ja of je krijgt van die achievements van kill 100000 mensen of speel 100 potjes zonder te schieten.
    Dat soort gare dingen :p

    Wat wel leuk zou zijn zou bijvoorbeeld zijn: reach highest rank (65)
     
  13. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok, dat soort dingen zouden tof zijn, als er achievements in MP zouden zitten moet het niet zo zijn dat het de online gameplay teveel beïnvloed, dus dat mensen in gow alleen maar gaan chainsawen of als mietjes gaan spelen in PES :) maar als die achievements er zijn moeten ze er voor zorgen dat mensen meer hun best gaan doen op een manier zoals het spel echt bedoelt is om te spelen!

    dus achievements in MP zijn tof, zolang ze maar niet té achterlijk zijn en de gameplay(spelervaring) teveel beïnvloeden
     
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ja en ze moeten niet te moeilijk zijn (of echt tergend lang duren om te halen) en ook echt zeker niet te makkelijlk.

    Eigenlijk ben ik wel blij dat ze geen online achievements heb gedaan omdat je dan ook deels af hangt van de connectie vande host / teammaten / aantal spelers / skill level van mede en tegen spelers.

    In de SP kan je het allemaal ook op je eigen gemak doen.
    Eindelijk weer een game waar IK 1000/1000 van kan halen :p
     
  15. Remco

    Remco Guest

    Die van Halo3 zijn precies goed, allemaal goed te doen..
    Dat vind ik leuk..
    De MP achievements van CoD3 hebben me nooit zo geboeit, ook omdat ik het ranked match system niet zo lekker vond lopen.
     
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kreeg net die achievement in Halo3 (5 kills met de Needler) \o/

    Vond ik wel een leuke verrassing O-)

    Maar goed, ontopic, Achievements in iedere game kunnen me gestolen worden! Lekker knallen online straks spreekt me meer aan dan achievements unlocken ;)
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk maken ze de singleplayer achievements een beetje orginieel, en leuk om te doen, dus niet play on easy,medium,hard gezeik,
    net zoals the orange box:D

    edit: dus ze moeten het net zoals de orange box doen, OB is dus niet easy medium hard gezeik, voor de duidelijkheid
     
  18. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    De game is in principe al uit en de achievements zijn dan ook inmiddels 1-2 maanden bekend. Hier kan je ze allemaal zien en vergelijken met die van FourZeroTwo [Medewerker van Infinity Ward] die de game inmiddels al 1 maand kan spelen. |:- Sommige achievements moet je trouwens op Veteran halen en dit vind ik ook goed want op dit niveau komt dit spel in mijn mening het beste tot zijn recht.
     
  19. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    bij cod3 was het echt fucked up met die mp achievements... was gewoon niet te halen man...
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    nee niet foked up, gewoon hard to get, ik vind het wel mooi als elke game zoiets zou hebben. _O_ Dan zie je wie het spel echt veel gespeeld hebben en wie niet :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina