Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roypeijen

    roypeijen Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm tjah k hoop t iig voor je :) ben benieuwd wa ze doen met mn faceplate :+ had zon WK Pakket Xbox 360 waar geen witte faceplate inzat. het WK-faceplate zat zeg mar meteen op de xbox. die wil ik wel gerne züruck meinen Deutschen Freunden!! 8)
     
  2. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk heb ik mijn 360 terug na 2,5 week!
     
  3. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt het nooit in een xbox doos terug ook al krijg je een nieuwe. Ik denk wel dat je een nieuwe hebt aangezien er een plastic verpakking om heen zat en ook nog stikkerfolie op je dvd lade zit. Ik kan het mis hebben maar dat heb je als je je eigen xbox of een refurbishd terug krijgt niet. Ook is je manufacture date vrij nieuw.

    Falcon is de naam voor de xbox die vernieuwde hardware heeft, waardoor ze als het goed is betrouwbaarder zijn. Vele Halo 3 edities hadden dit maar het komt ook al voor bij premium xboxen. De Falcon komt voor bij xboxen met een manufacture date vanaf 24-08-2007, dus er is een kans dat je er een hebt.

    zie voor meer info dit forum
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=104244

    Ik verwacht mijn xbox ook deze week, hopelijk heb ik net zo veel geluk als jij!
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    nou effe gebeld, en wederom ligt hij nog ingeboekt voor reparatie, die status zegt dus echt niets!

    wat wel positief was, ik bel en binnen 1 min iemand van de helpdesk aan de lijn.

    en waar ik schijtziek van word
    dat schijtzinnetje aan het einde van elk gesprek "mag ik je bedanken voor het bellen met de helpdesk van XBOX" aREGH!@$% wtf denk je nou dat ik voor de lol bel ofzo :) maargoed erger is eigelijk dat ik me xbox mis :) COD 4 wuw
     
  5. skyghene

    skyghene Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij hadden ze er ook 'welkom, welcome, bladibla' folie om de 360 gedaan. Stickerfolie op de drive was ook aanwezig, maar het was gewoon m'n oude trouwe 360.
    Manufacturing date van 2005 :p
     
  6. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan had ik het mis, maar een manufacture date van 24-08-2007 klinkt als nieuw, als dat een refurbishd is dan gaan ze wel heel snel stuk :9
     
  7. roypeijen

    roypeijen Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Njah ff genoeg geforumt voor vandaag over de 360 8) ik ga nu mar ns n pijltje gooie met vriende das weer ns wa anders :b: ik hoop da ie morge komt. Cause otherwise I'll get really mad :+
     
  8. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd ik was wel blij toen ik 24-08-2007 zag staan. Ik ga trouwens niet de moeite nemen om te kijken of ik een Falcon heb, veel te ingewikkeld allemaal:p

    Ik had net trouwens Xbox Service aan de lijn en ik vroeg of ik een nieuwe of een 2e hands had. Die man van Xbox zei dat het omhulsel van iemand anders is geweest, maar de inhoud compleet nieuw is.

    Maar dan klopt er iets toch niet... omhulsel + inhoud kan allebei niet toevallig op 24-08-2007 gemaakt zijn.
    Ze kunnen eigenlijk ook een oude xbox met een nieuw omhulsel aan iemand geven met bijv. 24-08-2007 erop in mijn geval.

    Kan iemand het uitleggen?
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  9. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft Dazlindragon, Gamegirlheidy of Liquidsubstance zijn 360 al terug. Ik nog niet.

    K wil halo 3 spelen!

    NUU! ;)

    Heey jongens ik heb het een ander opgezocht, er zijn verschillende tijden van hoe lang de reparatie duurt:

    zeer kort: 1 week
    kort: 1,5 week
    gemiddeld: 2 tot 3 weken
    lang: 3 weken tot 5 weken (alleen als aantal werkdagen verzet wordt, namelijk van 15 werkdagen tot 25 werkdagen)

    De periode nu is gemiddeld.

    Groetjes,
    Tim
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2007
  10. sledgehammer

    sledgehammer Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Balen....net anderhalve maand mijn 360 terug met een nieuw moederbord en DVD-drive is ie weer naar de kaduuk....wat mij betreft mogen ze een nieuwe met HDMI opsturen..
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    mijne is terug. 23 ste ingepland.
     
  12. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Dazlindragon heeft hem al terug, ik nog niet maar houd je op de hoogte ;)
     
  13. roypeijen

    roypeijen Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou weer n dag voorbij, kzit vandaag naast de deur te wachten op mn xdoos 8)
     
  14. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet doen man! Ga naar buiten, adem die frisse lucht, geniet van de natuur, geniet van het leven... :9
     
  15. roypeijen

    roypeijen Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee, buiten gaan staan :) kan ik nog eerder het UPS busje zien aankomen _O_\o/
     
  16. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    de mijne werd ook de 19e opgehaald en kreeg hem gisteren terug:D ook net daarvoor een 23 inch lcd gehaald:thumbs:

    heb nieuwe dvd-drive die van benq (superstil)
    en nieuw moederbord

    _0/
     
  17. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is sinds ongeveer een uurtje geleden weer terug van weg geweest!
    Het was op woensdag 16 oktober kapot gegaan met de E74 error melding tijdens een potje Halo 3. Ik heb toen de klantenservice gebelt en had redelijk snel iemand aan de lijn. Vrijdag werd het toen opgehaald en maandag 22 oktober aangekomen op het repaircentrum.

    Ik heb gewoon mn eigen gerepareerde xbox weer terug, de behuizing en de faceplate zijn hetzelfde, verder geen rare dingen zoals krassen of klepjes die kapot zijn.
    Op het bijgeleverde briefje stond dat mn moederboard is vervangen. Heb geen nieuwe discdrive erin zitten, het is nog steeds de Hitachi drive. Ben er blij mee want heb nooit problemen mee gehad, if it aint broken, dont fix it. Verder heb ik zoals gebruikelijk een gratis maand gold erbij gekregen.

    Het is jammer dat mn xbox stuk ging, maar over de klantenservice heb ik niks te klagen, alles is vlekkenloos verlopen, helemaal top!

    Nu maar hopen dat deze het een tijd blijft doen zodat ik volop kan genieten vanaf de release dat Mass Effect uitkomt!
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2007
  18. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vermoeden dat ik mijn xbox 360 vrijdag terug krijg ;) Liquidsubstance heeft hem namelijk ook al terug

    Mijn xbox is nog steeds ingepland voor reparatie
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2007
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Net weer even gebeld en weer mijn grote vriend Geronimo aan de lijn. Die begon eerst te vertellen dat mijn 360 in Frankrijk was afgeleverd, maar dat bleek niet te kloppen..... toen vertelde hij me dat mijn 360 onderweg was via een Duits bezorgbedrijf. Ik wilde hier het fijne van weten en ben gaan doorvragen waarom het niet via ups kon en hoe de levering precies plaats zou vinden via dit bedrijf etc. Hij vertelde me vervolgens dat hij dat ook niet wist (?!?!!!). \

    Ik ben blijven hangen tot hij het uitgezocht had en hij kwam terug met het verhaal dat deze info ook niet klopte. Vervolgens vertelde hij me dat de 360 nog gewoon in het repaircentrum staat en dat ik uiterlijk komende dinsdag hem terug heb.

    Erg overtuigend ook :confused:

    Baal als een stekker en dit is ook het laatste wat ik afwacht voordat ik een officiële klacht ga indienen bij MS Nederland.

    edit: 360 is vanaf 5 oktober weg.
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Gaat lekker bij jou :9 Ze zijn hem gewoon kwijt geraakt in het hele proces volgens mij lol
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina