Naruto: Rise of a Ninja

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 6 apr 2006.

1. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel mooi, alle 4 leuke characters om mee te spelen lijkt me :D

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ben blij dat d'r nieuwe chars inkomen... Eigenlijk hoop ik ook dat elke char meer jutsu's krijgen... En misschien beetje sterkere en moeilijkere... (chidori is bv, best wel overpowerd...)

3. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de game uitgespeeld, althans het verhaallijn. Nu is mijn vraag hoe haal ik die forest of Death exam. Zijn dat online achievements?

4. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Jup dat zijn die online achievements.

5. rain

rain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter 4 nieuwe chars maar nu nog even de dlc en dan is bassie weer blij!!:+

6. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik op dat gebouw van de hokage kom?

7. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    check ff youtube, daar staat een filmpje

8. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Vlakbij waar Sasuke emo aan het zijn is, moet je het water overlopen; deur open slaan; nog een deur openslaan; nog een openslaan, en vervolgens; de weg naar boven volgen.

--Het is me btw eindelijk gelukt die kut delivery missies te voltooien. Aarg?!

Edit; nu mijn vraag: Hoe kan ik die hide and seek missies unlocken? Ik heb de social quests 24/24 en ninja missies 25/25. Tevens ramen delivery op 10/10. Nog kan ik en geen races doen, en geen hide and seek...

Laatst bewerkt: 7 nov 2007
  9. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de uitleg ;)

Er is er telkens maar 1 beschikbaar, je moet op je map kijken welke knippert. Dan loop je daar naar toe, daar zitten 3 kinderen. Je moet naar de goede toelopen en mee praten.

10. rain

rain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _0/nieuwe gamer pics en themes beschikbaar!!Maar de dlc laat nog steeds op zich wachten straks zijn we een jaar verder en hebben we nog steeds geen japanse stemmen.grtz

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Heb ook geen idee die uitkomen ze hadden het over zo snel mogelijk ma´ja das ook al een week geleden. Zelfde geldt voor shikamaru die zou ook binnen een paar dagen online staan... Nou´ja kwestie van wachte...

12. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    I WANT THOSE VOICES GODDAMMIT :)

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ach wachte hé maar wel chill dat er gewoon 4 nieuwe chars komen... Wanneer weten we nog niet -_-.

14. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    welke eigelijk?

15. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    shikamaru/chouji/jiraiya/sarutobi (third hokage), deze komen later als DLC, pagina terug kan je een link aanklikken waar je alle ''cards'' kan zien van de characters ;)

16. riesjart

riesjart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De game heeft 'n goede review gekregen op gametrailers \o/ . Groot gelijk, tis ook een goede game. Hier is de link naar de review voor geinteresseerden http://www.gametrailers.com/player/27752.html . Het vage is dat in de review de DLC er al staat :confused: . Het kan toch niet zo zijn dat de DLC al in amerika te downloaden is en hier niet??

17. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, je hebt gelijk! Kan iemand anders ff met een US account checken of de DLC al in de US available is?

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Zit ook net die review van gametrailers.com te bekijken, en zie ook dat DLC stukje, maar waarom staat er FAKE Japanese Voices tussen!? Wat zou dat betekenen?

Bij elke DLC staat trouwens FREE...
    Zou mooi zijn als dat straks echt waar blijkt te zijn.... maar ik betwijfel het.

19. riesjart

riesjart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De DLC wat betref de japanse voicepacks en de nieuwe characters zijn echt voor gratis voor degenen die de game hebben :), dat heb ik ergens gelezen toen ik aan het googlen was. Maar waarom er fake japanese voices staan snap ik ook niet...

20. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    reviewers en insiders hebben een eigen netwerk waarop de spellen spelen. zou kunnen dat daar de DLC al beschikbaar is maar dat ie nog door MS moet worden goedgekeurd

Deel Deze Pagina