Voor de mensen die nog twijfelen of ze de Holiday Pack van Lunimes willen binnehalen: hij is het echt waard.
Na lang twijfelen vanmorgen gedownload en er zitten echt parteltjes van levels bij. Als ik puur naar de irritante / "meh" levels kijk, dan kom ik nog niet eens op 1 hand als ik ze tel... en dat is erg goed voor een 20-level pack. Vooral Amber Moon, Nerorange en Snow Girl (doet me qua vibe erg denken aan Bloomy Girls, maar dan met minder chaotische achtergrond) zijn erg vette skins. Er is zelfs een Gabber Piet versie van een Haloween deuntje. *) Kort samen gevat: hij is de 400 ptn dubbel en dwars waard; de Holiday Pack is misschien nog wel de beste Lumines booster tot nu toe.
Heb nu voor de eerste keer mijn punten opgehoogd via de Credit Card. Normaal gesproken doe ik niet zo snel aankopen via de Credit Card, maar dit was een uitzondering: je kunt namelijk ook voor 500 punten kiezen via deze manier. Perfect geschikt dus als je net niet voldoende punten hebt. Anders moet ik weer naar de winkel rennen voor zo'n dure 2100 ptn kaart.
Laatst bewerkt: 10 nov 2007