leer is lezen Reckuuza zegt toch in lone wolfs Ik zou ook erg dankbaar zijn als iemand mijne even download.
Ik zou niet te veel ervan verwachten hoor Heb m zelf nog niet eens bekeken, is ie eigenlijk wel heel erg vet of gwoon dat je warthog omdraait en jezelf splatterd?
Roller over wat voor level heb je het? denk dat alles boven de 40 sowieso wel lang duurt.. Anyway ben eindelijk 37 geworden! \o/
Moet je echt elke keer zeggen dat je een level erbij hebt? Zeg het om de weet ik veel, 5 levels ofso, dat kan het misschien nog wel klinken alsof je iets bereikt hebt...
lol vanmiddag samen met jens beetje zitten halo'en en in 1 potje op high ground toen wij moesten verdedigen was de gate bij mij open, dus ik rij er gewoon doorheen, terwijl op jens zn scherm die gate gewoon dicht was en reed ik dus door een dichte gate heen download mijn onderste filmpjes op de fileshare maar om te zienhttp://www.bungie.net/stats/Halo3/FileShare.aspx?gamertag=BuLLeTTiMe 88. Ik vond het echt te vaag
Zonet 2 héle slechte potjes gespeeld. Lone Wolves, 3e en 4e geworden volgens mij, k/d ratio van -11/-12 en mijn skill level tov tegenstanders was niet lager. Toch van Level 11 naar 12 :/ vage shit!
Prachtige actie! Gisteren heb ik eindelijk mijn Overkill achievement gehaald http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=14292174
*Enige.. : Anyway we kunnen natuurlijk niet allemaal een levende halfgod zijn, wat betreft Halo. Level 50 ga ik toch niet halen. Waar ben jij 50 mee? Team Slayer toch?
3 dagen geleden nog een leuke double kill gehad Double Kill met Laser En het laatste filmpje vlieg ik een eind weg
Ja maar waarom moet je elke keer zeggen dat je een level omhoog gaat en dan hem weer verliest. Het is gwoon een beetje, hoe zal ik het zeggen, irritant. Je mag best trots zijn maar elk level weer gaat een beetje te fur.
hmm.. ok zal het wel niet weer doen.. Speciaal voor jou de laatste vermelding, ben vandaag 2 levels omhoog gegaan.. (39) Maar waar was je nou 50 mee? TS?
Bij TS zit ik nu eigenlijk boven m'n niveau . Ben level 40, maar m'n tegenstanders zijn meestal veel beter =P. Komt omdat ik een paar potjes bij goeie premade party's zat en ik kwam daar dan steeds in m'n eentje toevallig bij ^_^